Gå til innhold

Er du flink til "tenkespill" på nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

..men hvor finner jeg det på nettet?

hadde vært greit med en løsning i tilfelle jeg ikke får det til!

Skrevet
..men hvor finner jeg det på nettet?

hadde vært greit med en løsning i tilfelle jeg ikke får det til!

Søk på "walkthrough viridian room" på f.eks. Google, så finner du flere sider.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Hei dere!

Takk for at dere engasjerer dere så mye!

Jeg har brukt mange dager på dette spillet, og klødd meg i huet gang på gang.

Jeg måtte desverre "gi opp" ved å lete etter løsningen på nettet. Jeg fant den, og jeg er sekunder fra å frigjøres fra rommet. Jeg gleder meg til å se hva som skjer!

For de som vil jukse, kan dere gå til:

http://www.nordinho.com/article.php/20040423195656465

Men til de som vil prøve litt til, så kan jeg godt gi noen tips.

Egentlig er spillet enklere enn man tror..

Skrevet

Klarte det i går kveld, men måtte ha hjelp av "løsningen", for skjønte ikke den kube greia.

trodde jeg hadde fått det til, men så hadde ølet blitt varmt igjen........Så måtte en tur på KG og vente på at ølet ble avkjølt.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvordan fikk du det til med den grønne esken? hvilken rekkefølge skal de settes på?

Skrevet

den lappen med håret mange nok gongar til at eit terning-mønster kjem fram. Samanlikna det mønsteret med papirlappen i medisinboksen - seks av dei teikna er nemleg dei same som dei seks lappane du plukkar opp.

Og då er det berre å setja i gong: Mønsteret fortel deg kva side dei små lappane skal på.

Gjest observatøren
Skrevet

Men sykkellåsen? I dag er det 0601 ikke sant. Betyr det at du tar alle tallene og trekker fra 4? Svaret blir 6267? Funker ikke for meg!

Gjest observatøren
Skrevet

Ah nå tror jeg jeg skjønner. Du teller deg bakover som ved en kalender? La oss prøve... Ja det funket, thanx

Gjest Anonymous
Skrevet

Fyttirakkern så dårlig slutten er!

Der sitter du i timesvis for å klare spillet. Du trykker og trykker til du får senebetennelse i hånden, også er det en så latterlig slutt!!!

Det skulle skjedd noe mere!!

...skuffet jeg.. :roll:

• 3 måneder senere...
Skrevet

Dilla dilla dilla! men terningene funker ikke for meg, jeg har satt de lappene på i nøyaktig rekkefølge! MAKAN! Og faen for en skummel mann, jeg er aleine hjemme og begynner nesten å grine :oops: hjelp meg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er i første rommet og klarer ikke få til riktig kode på den safen jeg!!! :evil:

HJELP MEG!

Skrevet

Hihi jeg fikk det til :tunge1:

Nå har jeg beseiret både crimson room, og viridian room.

Terningen var logisk da jeg bare fant ut av den, men måtte jukse litt på nettet. Hint : det er ikke sikkert at mønsteret er det samme på løsningen på nettet, som på arket med hår som man brenner. for det tabba jeg meg på.

Gjest, hvor står du fast?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...