Gå til innhold

Er du flink til "tenkespill" på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må åpne sykkellåsen før du tar ølet ut av kjøleskapet. Koden er 0425. henter du ølet, det må nemlig være kaldt nok for at det skal virke. Så kan du tenne røkelse og "dinge", en sjel vil slippe fri og du kan komme deg ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ølet kan du jo setja inn igjen for at det skal bli kaldt, men sykkellåsen får eg ikkje opna eg. Korleis fann du den koden? og korleis vart låsen opna?

Og så er det jo den utbretta terningen og dei seks lappane - kva med dei?

Gjest Anonymous
Skrevet

Får fortsatt ikke tak i lighteren...! Får bare papirlappen oppi søppelbøtta.

Skrevet

Klikkar du på rett plass på søppelbøtta? På utsida?

Gjest observatøren
Skrevet

Har hatt hodeproblemer med dette ja. Jeg fatter ikke hvordan du får tak i lighteren. Jeg fikk tak i den første gangen men siden da har det aldri funket. Nå har jeg gjort slik at jeg ikke har tatt ølet før jeg har tatt søppelbøtta, men likevel, jeg får ikke hevet søppelbøtta og ta lighteren under. Kanskje man ikke skal ta lappen i bøtta først?

Gjest observatøren
Skrevet

Kanskje du ikke skal se bøtta i fugleperspektiv når du løfter den?

Gjest Anonymous
Skrevet

Finner bare 5 lapper jeg... I kjøleskap, taklist, under sko, under tepper i hjørnet, i bokhyllehjørnet... hvor er den siste?

Skrevet

I (på) eine taklampen

Skrevet

Åh, åh, jeg fikk åpna medisinboksen, et par piller og en lapp med kinesiske tegn på (de som er på enkeltlappene står også der)! Men lighteren får jeg ikke tak i denne gangen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken rekkefølge må jeg ta for å få tak i lighteren under søppelkassen? Jeg har prøvd alt men nå får jeg det ikke til.

Jeg fikk det til i går!

.. herregud, vi er blitt hektet!!

Skrevet

Du begynner med å slå på lyset og gå i kjøleskapet og hente lappen under kjøttet (la ølet stå, det tar du senere for det må være kaldt nok). Lukke kjøleskapdøren og hent lappen med hår i søppelbøtta. Zoom ut, klikk på lappen du fant og så gå tilbake til søppelbøtta og når du klikker på den får du tak i lighteren under. Det er den eneste rekkefølgen som jeg har fått det til å fungere i allefall.

Skrevet

Grr! Jeg kom meg ut av det første crimson-rommet (det man kan se gjennom nøkkelhullet - lenge siden, dette rommet var vel bare påtenkt da), men nå står jeg bom fast! Blæh! Jeg vet ikke om jeg gidder mer heller :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gir ikke opp!

Jeg skal prøve hver dag! :-x

Skrevet

Tips:

Det ligger en løsning til spillet på nett.. Løp og finn! ;)

Jeg tror aldri jeg hadde klart å komme meg ut, uten å bruke den. :roll:

Skrevet
Tips:

Jepp, det har jeg sett, men det er morsommere å prøve selv først da. Det gir ikke samme moro (og stolthet) å ha klart det med hjelp enn om man klarte den alene da.

Gjest Anonymous
Skrevet
Tips:

Jeg tror aldri jeg hadde klart å komme meg ut, uten å bruke den. :roll:

Hvor hvor hvor hvor hvor hvor hvor hvor hvor er den hen?? :-?

Skrevet

Ah, endeleg :)

Tips: Plukk opp papiret i søppelbøtta, brenn håret med lighteren (om du har problem med å få tak i han, sjå på det papiret først (about the item)) Fortsett å bruke lighteren, så dukkar det etter kvart opp eit mønster - 6 terningsider. Samanlikna dette mønsteret med arket du finn i medisinboksen - dei seks lappane du finn skal plasserast på den grønne, utbretta terningen du finn i teppet, i det mønsteret arket fortel. (Det kan nok variere.)

For å låse opp sykkellåsen - bruk dagens dato minus 3 eller 4 (hugsar ikkje) - månad først, deretter dato.

Ølet skal vera iskaldt . Bilderama skal ikkje inn i hylla, kun CD/CDboks, øl, røykelse (tenn på og vent til oppbrent) så dingar du.

Skrevet
Hvilken rekkefølge må jeg ta for å få tak i lighteren under søppelkassen? Jeg har prøvd alt men nå får jeg det ikke til.

Jeg fikk det til i går!

.. herregud, vi er blitt hektet!!

Man må visstnok først hente lappen i kjøleskapet, så hente papiret i søppelbøttem. Deretter MÅ man klikke på det papiret man fant i søppelbøtten, i "menyen" til høyre.

Deretter kan man hente lighteren.

Dette er i følge en walk-trough jeg fant på nettet.

Skrevet

For å låse opp sykkellåsen - bruk dagens dato minus 3 eller 4 (hugsar ikkje) - månad først, deretter dato.

4 dager er det. :)

Skrevet

Jess!

Takk til deg, Crazee - hadde ikke klart det uten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...