Gå til innhold

Teit å bo fra hverandre som forlovet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har snakket mye om å gifte oss i det siste, og vi kommer til å forlove oss snart. Vi bor sammen nå og har gjort det en stund.

Men han flytter fra meg for å arbeide, og jeg flytter ikke etter før om kanskje et halvår eller noe slik.

Er det rart å være forlovet, men bo fra hverandre?

Det er ikke snakk om store avstanden, så vi kommer til å kunne sees i ukedager og helger, men langt nok til at det er mest praktisk for meg å bli boende, og for ham å flytte.

Dette er ikke noe jeg har ofret så mye tanker om, men samtidig kjenner jeg ingen andre som har vært forlovet og hatt det på den måten.

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 6b22b...f1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som er "teit" er å lure på hva andre synes om det. Funker det for dere så holder det i massevis.

Vi var forlover (1år) og gift (2,5 år) før vi flyttet sammen pga. avstand og jobb.

Mange synes dette var litt snodig. Men gjett hvem som fremdeles er gift (og nå bor sammen) etter 11 år, og hvem som IKKE gjør det...;-)

Anonymous poster hash: d1b40...ad1
  • Liker 2
Gjest Absolutt
Skrevet

Jeg synes dere burde gjøre det som passer best for dere.

Skrevet

Takk for svar!

Som sagt så har jeg ikke tenkt noe særlig over det før jeg plutselig kom på det i dag, at andre sikkert ser på det som snodig.

Men jeg bryr meg ikke noe særlig om det, det er som det er, og vi er ikke mindre forlovet av den grunn :)

Anonymous poster hash: 6b22b...f1f
Skrevet

Vi har hatt det slik i 7 år og er nå forlovet, ingenting rart med det syns jeg. Vi flytter faktisk sammen "for godt" omtrent samtidig som vi gifter oss, det syns jeg er litt greit, at hverdagen som mann og kone blir litt annerledes enn vi har hatt det de siste årene.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det eneste som er viktig er at det passer for DERE. Kjør på! I dagens samfunn spiller det jo liten rolle om man er samboere, gift, forlovet eller andre varianter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...