-Jiinxs- Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 (endret) Helix (TV.com) Trailer: http://youtu.be/dXa9-OtopJs Jeg har sett 3 episoder nå. Jeg har litt blandet meninger om serien så langt. Skal se videre og se hva serien har å tilby. Noen andre som følger med på denne serien? Endret 24. februar 2014 av -Leon-
Lutetium 71 Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Helix (TV.com) Trailer: http://youtu.be/dXa9-OtopJs Jeg har sett 3 episoder nå. Jeg har litt blandet meninger om serien så langt. Skal se videre og se hva serien har å tilby. Noen andre som følger med på denne serien? I do. Liker serien. Tydelig at skaperne har hentet inspirasjon fra The Andromeda Strain (en av mine barndoms favoritter). Dr. Doreen Boyle (min favorittkarakter i serien) er nærmest tvillingsøstera til den kjederøykende Dr. Ruth Leavitt fra filmen. Mye gjenkjennelig med lokalitetene og situasjonen også. Venter bare på at de skal avsløre at hele fasiliteten sitter oppå en svær selvdestruct nuke. Det er også tydelig en del X-Files blandet inn, en god dæsj The Thing, og bittelitt zombie.
-Jiinxs- Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2014 Nå venter jeg i spenning på episode 9. Serien ble bedre etter hvert (takk og pris). Synes han hadde en god referanse, med tanke på Battlestar Galactica. Likte den serien veldig godt også.
Lutetium 71 Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Nå venter jeg i spenning på episode 9. Serien ble bedre etter hvert (takk og pris). Synes han hadde en god referanse, med tanke på Battlestar Galactica. Likte den serien veldig godt også. Har ikke kommet lengre enn ep4. Bra det tar seg opp! Veldig greit å se noe Ronald har vært med på å lage. Likte BSG (det gjør vel de aller fleste).
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Så en halv episode og kjedet meg. Var sånn typisk "virus dreper alle og verden må reddes" serie Sett det 100 ganger før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå