AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Hei alle smartinger der ute ! Daten skulle vise meg noe på telefonen sin, og bakgrunnsbildet er - som overskriften sier - av eksen. Det ble slutt mellom dem for litt over et år siden, og de har to barn sammen. Overreagerer jeg, eller er det normalt? Anonymous poster hash: 6c4b3...693
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Det er rart. Kan hende han bare ikke har tenkt på det, men man ser det jo hver gang man ser på tlf... Anonymous poster hash: 62c41...2cf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Det er ikke normalt... Jeg hadde for å si det sånn, ikke gått ut med han igjen. Han er nok fortsatt ikke over henne. Kunne muligens forstått det viss det var bilde av hun OG barna. Anonymous poster hash: dead9...e53
Chloe- Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Sånt kunne jeg lett ikke fått med meg på min egen mobil.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Synes det var litt rart selv. Altså, for barnas skyld har de jo veldig god kontakt, og er gode venner. Kanskje han ikke tenker på det, men at det bare er der? Han ble jo tydelig brydd ... ts Anonymous poster hash: 6c4b3...693
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Nå har ikke jeg kjæresten (når jeg har) som bakgrunnsbilde på mobil lenger, men jeg hadde det da jeg var noe yngre. Da kunne det godt ta et par-tre-fire måneder før jeg kom på at jeg burde endre det. Tenker rett og slett ikke over det, det er bare en vanesak. Enig i at det er rart, men du kan ikke konkludere med noe. Du får se om han endrer etter hvert. Anonymous poster hash: 42ae8...b4c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 Synes det var litt rart selv. Altså, for barnas skyld har de jo veldig god kontakt, og er gode venner. Kanskje han ikke tenker på det, men at det bare er der? Han ble jo tydelig brydd ... ts Anonymous poster hash: 6c4b3...693 Etter 1 år burde han kanskje klart å finne seg et annet bakgrunns bilde? Anonymous poster hash: dead9...e53
Chloe- Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Etter 1 år burde han kanskje klart å finne seg et annet bakgrunns bilde?Anonymous poster hash: dead9...e53 Hadde han registrert at bildet var der hadde han jo aldri vist TS mobilen sin. Jeg tipper han aldri har sendt det en tanke.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Det som er enda mer rart er at du må spørre om det er rart. Anonymous poster hash: 15594...017
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #11 Skrevet 24. februar 2014 Det som er enda mer rart er at du må spørre om det er rart. Anonymous poster hash: 15594...017 Jeg vet ikke hvordan forholdet mellom to som har barn er, jeg har ikke barn selv. Ingen grunn til å være spydig. TS. Anonymous poster hash: 6c4b3...693
Gjest Linneah2013 Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Hei alle smartinger der ute ! Daten skulle vise meg noe på telefonen sin, og bakgrunnsbildet er - som overskriften sier - av eksen. Det ble slutt mellom dem for litt over et år siden, og de har to barn sammen. Overreagerer jeg, eller er det normalt? Anonymous poster hash: 6c4b3...693 Det bildet er noe han ønsker å ha der, han ser det hver gang han bruker telefonen, så det er ikke fordi han har "glemt" at det er der. Så svaret vil jeg tro er at han ikke er ferdig med henne. Eller har han et bedre svar...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå