Alja Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 I dag er dagen.... Jeg orker ikke mer. Jeg er fullstendig nedbrutt. I dag innså jeg at jeg kan finne bedre. Jeg kan finne noen som gir meg like mye tilbake. Han er hos moren sin noen dager fordi vi hadde en krangel. I dag pakker jeg alle tingene og leverer dem på døra. Hver minste ting. Hver eneste sokk og hvert eneste rusk som er hans. 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 javel? Anonymous poster hash: baa04...fc6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 om dere bodde sammen så regner jeg med det er din leilighet eller at det kun er du som står på husleiekontrakten? Anonymous poster hash: baa04...fc6
Alja Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2014 om dere bodde sammen så regner jeg med det er din leilighet eller at det kun er du som står på husleiekontrakten? Anonymous poster hash: baa04...fc6 Det er "min" leilighet ja. Kun jeg som står i kontrakten, og takk Gud for det. 4
Gjest Jumo Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 (endret) Oisann! Det er bra du er sterk nok til å innse det selv, synes jeg. Leste tråden din om latskapen hans osv, og skjønner at det blir for mye. Også følgt alt du har skrevet her inne fra tida han var i forsvaret! Masse lykke til, synes du er flink jeg. Oppdater oss om du føler for det, da. Endret 24. februar 2014 av Jumo
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Lykke til med ditt nye liv! Anonymous poster hash: 3b591...ae8
Poppie Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Har lest mye fra deg tidligere om forholdet ditt (er gammel bruker i ny ham) og må si at jeg virkelig tror dette er det beste for alle involverte. Ikke gi ham en ny sjanse nå, bestem deg en gang for alle og vær hovedpersonen i ditt eget liv for en gangs skyld
Gjest Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Bra gjort! Nå må du sørge for at han ikke greier å snakke deg rundt og snylte seg fast igjen!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Jupp, nå må du være sterk og ikke ombestemme deg.. nok en gang.. Det er er liv som venter på deg som er DITT. Ta det og bruk det fornuftig!! Anonymous poster hash: d9c6e...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå