Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er dagen.... Jeg orker ikke mer. Jeg er fullstendig nedbrutt. I dag innså jeg at jeg kan finne bedre. Jeg kan finne noen som gir meg like mye tilbake.

Han er hos moren sin noen dager fordi vi hadde en krangel.

I dag pakker jeg alle tingene og leverer dem på døra. Hver minste ting. Hver eneste sokk og hvert eneste rusk som er hans.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

javel?

Anonymous poster hash: baa04...fc6
Skrevet

om dere bodde sammen så regner jeg med det er din leilighet eller at det kun er du som står på husleiekontrakten?

Skrevet

om dere bodde sammen så regner jeg med det er din leilighet eller at det kun er du som står på husleiekontrakten?

Det er "min" leilighet ja. Kun jeg som står i kontrakten, og takk Gud for det.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Oisann! Det er bra du er sterk nok til å innse det selv, synes jeg. Leste tråden din om latskapen hans osv, og skjønner at det blir for mye. Også følgt alt du har skrevet her inne fra tida han var i forsvaret! Masse lykke til, synes du er flink jeg. Oppdater oss om du føler for det, da.

:blomst:

Endret av Jumo
Skrevet

Then you do that. Life's too short. :)

Skrevet

Lykke til med ditt nye liv! :blomst:

Anonymous poster hash: 3b591...ae8
Skrevet

Har lest mye fra deg tidligere om forholdet ditt (er gammel bruker i ny ham) og må si at jeg virkelig tror dette er det beste for alle involverte.

Ikke gi ham en ny sjanse nå, bestem deg en gang for alle og vær hovedpersonen i ditt eget liv for en gangs skyld :hug:

Skrevet

Bra gjort!

Nå må du sørge for at han ikke greier å snakke deg rundt og snylte seg fast igjen!

Skrevet

Jupp, nå må du være sterk og ikke ombestemme deg.. nok en gang..

Det er er liv som venter på deg som er DITT. Ta det og bruk det fornuftig!!

Anonymous poster hash: d9c6e...83e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...