Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #1 Del Skrevet 27. mai 2004 Vi har dusjet rett på flisene i 2-3 år, da vi ikke har dusjkabinett. Ser nå dette tydelig på flisene. De er liksom blitt brunlige på overflaten og i selve skjøtene. Har hørt noen rykter om at man kan få dette bort med en steamer. Er det noen som vet om dette funker og hvor man evt. for leid et slikt apparat og hva det evt. vil koste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. mai 2004 #2 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg vet ikke hva disse dampmaskinene koster og har ikke en sånn selv. Men foreldrene mine kjøpte en kjekk, liten sak som fungerer utrolig bra. Den ser ut som en sånn liten håndstøvsuger og har forskjellige munnstykker. Det ene er smalt og brukes til å rengjøre fuger med. Aner desverre ikke hvor de har kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #3 Del Skrevet 27. mai 2004 Så fin den hørtes ut. Synes du flisene blir rene og fine etter at de har brukt den? Ser de ut som nye etter steamingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. mai 2004 #4 Del Skrevet 27. mai 2004 Nå bor jeg ikke hjemme og moren min er ganske flittig med husarbeidet, så det har vel aldri blitt skikkelig skittent der. Men hun sier i alle fall at den fjernet misfarginger som hun ikke har klart å få vekk ved å skure flisene med kost og såpevann. Skal spørre henne hvor hun har fått tak i den neste gang vi snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #5 Del Skrevet 27. mai 2004 I første omgang kan du prøve med en tannbørste, eller annen børste. Tar litt tid, men fugene blir veldig rene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #6 Del Skrevet 27. mai 2004 Kjempe fint at du gidder å forhøre deg. Takk for svar fra dere begge:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 27. mai 2004 #7 Del Skrevet 27. mai 2004 Ein slik neglbørste funka bra her i huset (er jo litt større enn ein tannbørste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #8 Del Skrevet 27. mai 2004 Jif og Scotch Brie skureklut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 27. mai 2004 #9 Del Skrevet 27. mai 2004 Skrubba dusjen i dag med en oppvaskkost (ref. børstetyper). Ble rent og pent, det. Har ikke noe med fliser å gjøre, men vil bare skryte av hvor godt jeg kom til i dusjkabinettet vårt. Mye grums som ble sendt over til de evige jaktmarker..... Nei, jeg skal ikke bruke oppvaskkosten på kjøkkenet etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 28. mai 2004 #10 Del Skrevet 28. mai 2004 Skrubb-skrubb-skrubb! Jif og en mellomgrov børste funker fint. Du må ikke la det gå 2-3 år mellom hver gang. Jeg skrubber flisene flere ganger i året og da går belegget vekk med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 28. mai 2004 #11 Del Skrevet 28. mai 2004 Slike komfyr svamper (sånne med litt skrubb på) fungerer veldig fint til å vaske dusjen med har jeg funnet ut. Bare spray på svampen med Jif baderom og møkka går rett av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå