AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har datet en del via nettet, men føler at dette har gått på avslag etter avslag.... Burde jeg gi opp? .... Kunne ønske alt var som på film for meg også..... Når en ser en film så virker kjærligheten så naturlig og enkelt. De kunne laget noen filmer over hvor kjedelig avslag etter avslag er også..... Noen som har tips for å få mot til å stå på å date videre? Anonymous poster hash: f2b4e...d44
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Nei, det er bare å fortsette å gi jernet og prøve på nytt, prøve på nytt, prøve på nytt. Gir du opp, finner du hvertfall ingen å klaffe med. Aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt avvist og ignorert, men fortsetter å ta kontakt med nye. En gang må det klaffe vet jeg. Anonymous poster hash: 0ddb5...635 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Trådstarter: Takk for svar! Det er sant Det er vel slik at mange av oss damer spesiellt, mulig menn også elsker å bli likt av alle. Og når en får stadig vekk avvisninger så føler en seg forferdelig ekkel.... Men poenget er jo å bli likt av "den rette"- en det klaffer med!. Og jeg får bare prøve uansett. Og ikke gi meg. Hva de reagerer på? det vet jeg ikke... Men jeg må bare stå på, være meg selv, også håpe Anonymous poster hash: f2b4e...d44
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Nå er jeg mann da, men vet at damer og kan bli/blir avvist hele tiden også. Hva deres grunner er, er umulig å vite, uten å konfrontere med dem. Nå vet jeg ikke om det er nettdating eller sjekking på byn du driver med, men felles for dem er jo hvordan vi viser oss til andre. Jeg driver med nettdating og har fikset og ryddet profilen min visst antall ganger, da mesteparten av problemene ligger der. Men kan innrømme at jeg er ferdig med å være mr nice guy, nå får de høre fra meg selv om jeg blir avvist eller ignorert. (ikke noe frekt eller surt da, selv om jeg får skikkelig lyst noen ganger) Anonymous poster hash: 0ddb5...635 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har datet en del via nettet, men føler at dette har gått på avslag etter avslag.... Burde jeg gi opp? .... Kunne ønske alt var som på film for meg også..... Når en ser en film så virker kjærligheten så naturlig og enkelt. De kunne laget noen filmer over hvor kjedelig avslag etter avslag er også..... Noen som har tips for å få mot til å stå på å date videre? Anonymous poster hash: f2b4e...d44 Hva med å tenke i andre baner enn nettdating? Hva slags interesser har du? Kan det tenkes at du kan gjøre noe der for å komme i kontakt med andre mennesker? :-) Anonymous poster hash: 2123b...4ec 1
Sophie-Ann Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Aldri gi opp, men kanskje du skal slappe litt av og ta ting som det kommer?? Ikke jage etter kjærlighen, da "skremmer" du den vekk. Bli trygg på deg selv og bruk tid på deg selv.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Aldri gi opp, men kanskje du skal slappe litt av og ta ting som det kommer?? Ikke jage etter kjærlighen, da "skremmer" du den vekk. Bli trygg på deg selv og bruk tid på deg selv.. Trådstarter: - å bli trygg på seg selv er en ting. Hadde jeg visst at jeg var en skikkelig pen dame så hadde jeg vært sikker i det jeg søkte etter dette. Så en kan aldri få en topp selvtillit anngående utseende hvis en gjerne mener å tro at en ikke ser så bra ut.... Nå vet jeg ikke hva jeg gjør altså Men samtidig så gir jeg litt blaffen i hvordan jeg ser ut ofte.... Jeg går ut på date , og er den personen jeg er. Da mener jeg at jeg er trygg nok på det jeg er . For jeg prøver med det jeg er For å finne kjærligheten må en komme seg ut, møte folk. Ellers skjer det aldri. Men jeg prøver å legge daten opp til å være enkel . Jeg går bare hvis jeg føler det er greit for meg å gå. Og tar det som foreks en trimtur. Men samtidig blir det litt kjedelig og stress å ha kjærlighetsjakten og redselen på å ikke bli godtatt i tankene . Jeg vil ikke la noe låse seg. Hvis jeg går på smeller, og ikke går ut på dater på lenge igjen, så låser det seg lett hos meg, så jeg pusher meg selv ut igjen og ut igjen Anonymous poster hash: f2b4e...d44
Knirke Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 Aldri gi opp, men kanskje du skal slappe litt av og ta ting som det kommer?? Ikke jage etter kjærlighen, da "skremmer" du den vekk. Bli trygg på deg selv og bruk tid på deg selv.. Det du sier er at hun bare skal skaffe seg katt med en gang? 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Det du sier er at hun bare skal skaffe seg katt med en gang? Hun kan låne min! Anonymous poster hash: 30cca...886
Sophie-Ann Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Det du sier er at hun bare skal skaffe seg katt med en gang? Hvor nevnte jeg katt???? 1
Gjest extra Skrevet 24. februar 2014 #11 Skrevet 24. februar 2014 (endret) Jeg har datet en del via nettet, men føler at dette har gått på avslag etter avslag.... Burde jeg gi opp? .... Kunne ønske alt var som på film for meg også..... Når en ser en film så virker kjærligheten så naturlig og enkelt. De kunne laget noen filmer over hvor kjedelig avslag etter avslag er også..... Noen som har tips for å få mot til å stå på å date videre? Anonymous poster hash: f2b4e...d44 Ja, så klart det blir et positivt svar neste gang. Ikke gi opp (burde egentlig si det samme til meg selv, men det er så enklere å gi råd) Endret 24. februar 2014 av extra 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Det er sant. Jeg kan bare ikke gi opp ennå. Jeg er for ung til det. Og vil prøve å finne kjærligheten fortsatt. Å få avslag trenger jo ikke bety at det er noe galt med meg. Jeg er født som jeg er. Kan ikke gjøre annet enn å være den jeg er . Vi har alle ulike situasjoner og forutsetninger. Noen vinner lettere frem på alle måter enn andre, uten noe særlig forsøk på å få det de vil, så får de det. Andre må igjennom masse for å komme dit en vil. Og noen prøver men kommer ikke dit. Slik er livet . Gjelder å se positivt på alt uansett, men samtidig være realistisk. Anonymous poster hash: f2b4e...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå