AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Har det siste halvannet året hatt noen veldig gode venninner å ha fast sex med. I helgen var de med meg ut sammen med noen kompiser som flere av dem også har ligget med, så alle kjenner alle. Vi tok nachet hjem til en av dem og jeg fortalte de andre om en seanse jeg hadde med en 18 år gammel jente i fjor. Jeg bare nevnte sånn i farta at hun feiret dagen sin med å ligge med meg, og plutselig får jeg en kald reaksjon fra begge venninnene mine. Hun ene sa til og med at det var ekkelt å tenke på at jeg tente på barn (18 hallo?), men regna med hun kom seg når hun var edru. Det skjedde ikke og ingen av de to reagerer varmt når jeg sender flørtemeldinger lenger. Ingen respons faktisk. Og ikke nok med det, men ei tredje venninne som jeg aldri har rørt, er også kortfatta og passiv når jeg snakker til henne over facebookchatten. Jeg har forhørt meg med gutta og ingen av dem syns at det jeg fortalte var noe å bry seg om, men jentene dømmer meg. Ingen av gutta ville innrømme foran jentene at de syns jeg var heldig som hadde en så ung jente med meg, selv om de har sagt det til meg. Hvorfor må vi tråkke på tærne og late som vi er noe vi ikke er rundt kvinnfolk og hva er greia her egentlig? (Vier alle til opplysning i slutten av 20 og starten av 30.) Anonymous poster hash: 89d5e...e0f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Mystisk at de oppfører seg slik. Det er jo alle jenters drøm å få høre om andre jenter han du puler har ligget med. For noen dåser ass! Anonymous poster hash: 2ec2d...cbd 23
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 De syns nok hun var for ung og at det er litt ekkelt, for jenter er mye mindre tolerant på aldersforskjell enn gutter/menn.. + kan godt være de ble sjalu, for de vet de ikke kan måle seg kroppsmessig? Hvem vet.. Anonymous poster hash: d82e1...f4f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Mystisk at de oppfører seg slik. Det er jo alle jenters drøm å få høre om andre jenter han du puler har ligget med. For noen dåser ass!Anonymous poster hash: 2ec2d...cbd Alle viste jo at de ikke var eksklusive og har syntes det var helt greit.Anonymous poster hash: 89d5e...e0f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Slutten av 20- og starten av 30-årene? Ekkelt å ligge med en på knapt 18 ja. Anonymous poster hash: d9ca8...b38 15
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Kanskje de syns det var rart at du hadde lagt med en som var såpass mye yngre? Det er jo ganske ekkelt. Anonymous poster hash: 14228...fc4 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Alle viste jo at de ikke var eksklusive og har syntes det var helt greit.Anonymous poster hash: 89d5e...e0f For noen lørver! Sier det er greit og så furter de. Æsj!! Du finner sikkert noen bedre å stikke han Snabel-Lars i. Heier på deg, vettu! Anonymous poster hash: 2ec2d...cbd
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 HVORFOR I H******** ER DET EKKELT?!! Anonymous poster hash: 89d5e...e0f
Kattugla Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 De syntes vel at det å ha seg med tenåringer er turnoff.. 13
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Litt eldre kvinner er ekstremt misunnelige på yngre jenter, derfor kommer de med ting som at det er "ekkelt" osv. Ikke forvent no positiv respons her inne Anonymous poster hash: 7b2e3...a7e 3
Edvarda Skrevet 24. februar 2014 #11 Skrevet 24. februar 2014 Det er dessuten ganske synd på en 18 år gammel jente som ikke får en bedre feiring av bursdagen sin enn å ligge med en tredveåring. De synes vel du utnyttet henne. 26
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Litt eldre kvinner er ekstremt misunnelige på yngre jenter, derfor kommer de med ting som at det er "ekkelt" osv. Ikke forvent no positiv respons her inne Anonymous poster hash: 7b2e3...a7e Haha. Jeg er 17 år, så tro meg, det er ikke pga misunnelse jeg syns det er litt ekkelt. Jeg ville syntes det om det var en 18 år gammel gutt også. Jeg vet ikke om noen av mine venner som ville lagt med en tredveåring. Anonymous poster hash: 14228...fc4 10
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 Menn som ligger med veldig mye yngre damer, spesielt ned i tenåra, er skikkelig turn-off, spesielt når de i tillegg skryter av det. Det sier mye om modenheten, eller mangelen på sådann, og de fleste normale damer tenner ikke på slike menn. Anonymous poster hash: 9c6dc...e45 20
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #14 Skrevet 24. februar 2014 Så dere mener jeg ikke fortjener sex mer fordi jeg lå med ei på 18 for over et år siden? Anonymous poster hash: 89d5e...e0f
Gjest Chloe87 Skrevet 24. februar 2014 #15 Skrevet 24. februar 2014 Så dere mener jeg ikke fortjener sex mer fordi jeg lå med ei på 18 for over et år siden?Anonymous poster hash: 89d5e...e0f Altså, når du sitter og skryter av noe sånt på nach så hadde du ikke "fortjent" sex med meg hvertfall.
Sirah Skrevet 24. februar 2014 #16 Skrevet 24. februar 2014 Altså, når du sitter og skryter av noe sånt på nach så hadde du ikke "fortjent" sex med meg hvertfall. Helt enig. Det hadde vært en totalt turnoff for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #17 Skrevet 24. februar 2014 Altså, når du sitter og skryter av noe sånt på nach så hadde du ikke "fortjent" sex med meg hvertfall. Skrøt ikke. Nevnte det i farta fordi noe som skjedde der skjedde den gangen jeg lå med henne. Som at sist gang det skjedde feiret jeg 18 års bursdagen til en jente med å ligge med henne. Hva er greia?Anonymous poster hash: 89d5e...e0f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #18 Skrevet 24. februar 2014 Hahaha TS Du har jamenn dårlig selvinnsikt XD Anonymous poster hash: c8ed0...15d 7
Blod Skrevet 24. februar 2014 #19 Skrevet 24. februar 2014 Hvorfor tror DERE at alle kvinner er sånn bare fordi de dere kjenner er sånn? Blir lei.
aquiz Skrevet 24. februar 2014 #20 Skrevet 24. februar 2014 Du dreit dem litt over leggen ja... Du skryter ikke av å ha nedlagt et bytte som akkurat har blitt 18, til dine pulevenninner som er mye eldre. Hadde du nevnt det på en annen måte enn det du gjorde hadde de nok ikke brydd seg stort. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå