Gå til innhold

Stå opp på fridager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på: Når står dere opp på fridager? Og har dere barn? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er arbeidsledig og har derfor masse fri. Er oppe før 8 hver ukedag, da jeg føler det er essensielt for meg å opprettholde en god døgnrytme

• Liker 4
Skrevet

Det varierer. Men ofte mellom 9 og 10. Har ikke barn, men har hund som foretrekker at vi ikke sløver altfor lenge før hun får komme seg ut og tisse om morran ;)

Anonymous poster hash: c5957...eba
Skrevet

Har ikke barn, når jeg står opp på fridager varierer. Jeg våkner som regel tidlig men ligger ofte og leser en bok, eller surfer litt, fremfor å komme meg utav sengen. Men noen dager står jeg opp "tidlig", det er alt før 9 etter min mening :)

Skrevet

Hei!

Lurer på: Når står dere opp på fridager? Og har dere barn? :)

Når det passer seg, kommer an på hvordan jeg jobber før og etter, og hvor mange fridager jeg har på rad.

Har ikke barn, men hund, så kan ikke sove hele dagen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å være flink, står gjerne opp mellom 7 og 8, men avogtil drøyer jeg det til i 10tiden.

• Liker 1
Skrevet

Halv 10 :-) Har ikke barn.

Anonymous poster hash: bb450...70a
Skrevet

Når jeg har fri så våkner jeg klokka 10. Det er veldig innebygd i meg det der. Jeg er aldri menneske før klokka 10 uansett. Så de dagene jeg begynner på jobb klokka 8, så er jeg helt udugelig frem til klokka 10.

Har ikke barn. Hadde hund, som ikke likte å stå opp tidlig den heller.

Anonymous poster hash: 75ae9...10f
  • Liker 1
Skrevet

Er et ihuga B menneske så det synger etter, har null barn og her er det ikke snakk om å være "snill pike". Sover til minimum 11 om det ikke er noe spesielt jeg skal.

• Liker 3
Gjest black nailpolish
Skrevet

Til klokka sju som regel... Om det er morgen eller kveld kommer litt an på!!

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Har ikke barn og er hjemme hver dag.

Prøver å være oppe før kl 08 hver dag. Kan bli litt vanskelig innimellom siden jeg har søvnproblemer

• Liker 1
Skrevet

På hverdagene er oppe kl 6. Våkner tidlig i helgene også, det er sjelden jeg sover til lengre enn åtte. Men jeg kan bli liggende lenge i senga og se på tv og lese, så jeg står ofte ikke oppe før elleve. Har utflyttede barn. Det er synd med alle dere unge som går hjemme, synes jeg.

Anonymous poster hash: e89c3...c0f
Skrevet

Det er helt forskjellig fra gang til gang, og kommer mye an på hva jeg skal gjøre den dagen. Noen ganger står jeg opp tidlig på morgenen, andre ganger sover jeg leeenge. Har ikke barn.

Skrevet

Jeg og kjæresten sover vanligvis til 13-14 tiden i helgene, hvis vi ikke skal noe. Vi har ikke barn som du sikkert skjønner :fnise:

Anonymous poster hash: dbd45...f60
Skrevet

Jeg og kjæresten sover vanligvis til 13-14 tiden i helgene, hvis vi ikke skal noe. Vi har ikke barn som du sikkert skjønner :fnise:

Anonymous poster hash: dbd45...f60

Samme gjør vi og :)

Anonymous poster hash: 97cde...f94

Skrevet

Har ikke barn. I helgene liker jeg best å stå opp rundt ni. Da føler jeg at jeg har fått sovet lenge, samtidig som jeg ikke har sovet bort hele dagen. Men har jeg vært oppe lenge så kan det være jeg ikke våkner før halv elleve. Det liker jeg ikke, føler jeg har sovet bort halve dagen da.

Gjest New_Girl
Skrevet

6 :/

Har barn. Før hun kom så sto vi opp i 10-tiden når vi ikke skulle på jobb.

Skrevet

Står opp rundt 8 på helg, selv om jeg har planer om å sove lengre. I hverdagene ringer klokka 6.15, selv om jeg ikke skal på jobb så står jeg opp med mann og barn.

Minsten står som oftest opp i 6-tida om det er hverdag eller helg, men hun er 10 år nå, så hun ordner seg selv om de timene før jeg står opp på helg.

Skrevet

Som oftest mellom 9 og 10.

Ingen barn

Skrevet

Mellom 10 og 12 stort sett i helgene. På hverdager kl 06:21. Ingen barn :(

Anonymous poster hash: 514c7...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...