Gå til innhold

Så en aldeles nydelig mann i går..Hvordan få kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så altså en helt nydelig mann i går under et arrangement.Jeg vet han er klar over at han falt i smak hos meg fordi vi hadde mye blikkontakt og da han skjønte at jeg så på ham, smilte han bredt til meg. Etter dette merket jeg at han så etter meg. Jeg tror jeg har funnet ham på facebook gjennom en felles klubb, men er ikke det stalkeraktig å sende ham melding der? Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å se ham igjen før rundt juletider, for da finner neste arrangement sted.

Anonymous poster hash: 4d92e...d02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Do it :D

Anonymous poster hash: e5b33...1ab
  • Liker 1
Skrevet

Må da være lov... Ihvertfall hvis klubben og arrangementet har det minste å gjøre med hverandre, så måtte det vel være naturlig å ta kontakt med ham via Facebook...

• Liker 1
Skrevet

Så lenge han er singel, kjør på :)

Anonymous poster hash: 5154a...9de
  • Liker 1
Skrevet

Må da være lov... Ihvertfall hvis klubben og arrangementet har det minste å gjøre med hverandre, så måtte det vel være naturlig å ta kontakt med ham via Facebook...

Jeg skrev feil i stad. Det er ikke en felles gruppe på facebook, men den gruppen jeg er medlem av der inneholder også en del opplysninger om den gruppen han er medlem av. Men om jeg tar kontakt med han, skjønner han at jeg har søkt gruppen hans opp da.. Og der lå det noen bilder der han var tagget i.

Skrevet

TS over.

Skrevet

Det som er litt forvirrende er at bildet på FB-profilen hans er veldig utydelig, så jeg får ikke sett om det er ham. Men det sto jo navn på det ene bildet som han var tagget i, og det førte meg til denne profilen. Så da må det jo nesten være ham. Men hva skal jeg i så fall skrive?

Skrevet

Legg ham til :-)

Anonymous poster hash: fb133...166
Skrevet

Legg ham til :-)

Anonymous poster hash: fb133...166

Nei, det vil jeg ikke. Jeg tenker å skrive noe til ham heller, men aner ikke hva..

Skrevet

Du har ingenting å tape:)

Har dere noen felles venner?
Hvis ikke vil meldingen havne i annetmappen og ikke i innboksen, så det er ikke sikkert han ser den. Så da ville jeg addet han først, og deretter sendt han melding.

Anonymous poster hash: fccc4...c77
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke sendt ham melding. Hadde han vært interessert nok, og singel, ville han komt bort for å snakke med meg. Men vil du drite deg ut, be my guest

Anonymous poster hash: 3c161...5e6

• Liker 1
Skrevet

Skriv hei til han?

Kun hei??

TS

Skrevet

Du har ingenting å tape:)

Har dere noen felles venner?

Hvis ikke vil meldingen havne i annetmappen og ikke i innboksen, så det er ikke sikkert han ser den. Så da ville jeg addet han først, og deretter sendt han melding.

Anonymous poster hash: fccc4...c77

Vi har felles bekjente i real life, men ikke på facebook. Men jeg ønsker ikke å legge ham til som venn. Legger kun folk jeg kjenner veldig godt til.

TS

Skrevet

Jeg ville ikke sendt ham melding. Hadde han vært interessert nok, og singel, ville han komt bort for å snakke med meg. Men vil du drite deg ut, be my guest

Anonymous poster hash: 3c161...5e6

Jeg tenkte det samme først, men jeg sto sammen med en hel gjeng med folk hele tiden, så det kan være derfor han ikke kom bort. Tenker også at om han hadde hatt kjæreste, hadde han ikke smilt så mye og sett etter meg.

TS

Gjest Lille-pus
Skrevet

Altså... Om du ønsker kontakt med ham, så må du ta kontakt med ham.

Verre er det ikke.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes du skal ta kontakt med han jeg også. Jeg setter ihvertfall selv pris på at noen tar kontakt med meg sånn uten videre, å det er veldig hyggelig!

Dere over her som sier at han kanskje ikke var interessert nok, siden han ikke tok kontakt, har dere tenkt over at HAN kanskje tenkte det samme ? ;) vi lever i 2014 og det er ikke en mann`s oppgave og skulle ta kontakt med hver og en lenger :)

uansett, lykke til og bare hopp i det! :) følger spent med!

Endret av lydnirvana
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Skriv hei til han?

Det blir vel noe snaut.

• Liker 1
Skrevet

P to the OKE! Funker hver gang :)

Anonymous poster hash: fe40c...83b
Skrevet

Send en melding, du har ingenting å tape på det, men det kan være at meldingen havner i "annet" boksen, og da ser han den ikke, med mindre han sjekker den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...