Gå til innhold

Bestemorruter fargekombinasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe restegarn og tenkte jeg skulle hekle et babyteppe til ei lita jente, av bestemorruter. Jeg har brunt, gammelrosa og kremhvitt garn. Hvordan ville dere valgt fargekombinasjonen? Jeg er skikkelig dårlig på sånt :fnise: altså, hvilke farger i hvilken rekkefølge? :)

Anonymous poster hash: a8281...ffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tepper der alle rutene har samme fargen ytterst er pent, og personlig synes jeg det er finest med hvitt ytterst. Et alternativ kan også være å hekle ensfargede ruter å hekle disse sammen.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ville hatt gammelrosa innerst, så brunt og så kremhvitt ytterst :)

Skrevet

Jeg ville variert rekkefølgen. Det gjør teppet morsommere å se på, og så får barnet optiske illusjoner å stimulere hjernen sin med.

Nydelige farger!

Anonymous poster hash: 17278...9dd
  • Liker 4
Skrevet

Jeg ville også ha variert fargekombinasjonene, men hatt samme farge ytterst. Selv bruker jeg som regel fire farger på et teppe og alltid hvitt ytterst på hver rute til babyer.

Skrevet (endret)

Jeg ville også ha variert fargekombinasjonene, men hatt samme farge ytterst. Selv bruker jeg som regel fire farger på et teppe og alltid hvitt ytterst på hver rute til babyer.

Enig i dette!

Du kan lage alle rutene ferdig frem til den hvite ytterste fargen, og så bruke continuous-join-as-you-go metoden for å hekle dem sammen. Fint og enkelt!

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å ha annenhver rosa-brun-hvit og brun-rosa-hvit. Ser fint ut så langt i alle fall :)

Anonymous poster hash: a8281...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...