AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Helt vanlig dag, jeg så litt på tv i stua mens samboern sjekket facebook og betalte noen regninger på pcn. så roper han på meg, og sier "Du bare MÅ se dette!" mens han ler. Der har en gammel venninne av han skreve; Hei, hvordan går det osv. Okei tenker da jeg, hvorfor vise meg dette? Så blar jeg lenger ned der hun skriver: Har du forresten lyst å gå på kino en kveld? Du må jo komme å se leiligheten min! Må bare poengtere at de ikke er nære venner, ei heller aldri har vært det. De kjenner hverandre fra flere år tilbake der de møttes av og til på noen fester hos felles venner og han sier det aldri har vært så mye som litt flørting, noe jeg forsåvidt tror han på. Såkalte facebook bekjente. Hun vet jo at han er forlovet og at vi bor sammen og har barn. Hun jobber på en plass i byen der vi ofte er å spiser, så jeg kommer nok ikke til å unngå å møte på henne. Er dette vanlig oppførsel, og spør virkelig fjerne venninner om slike ting? Jeg har aldri opplevd at en fjern kompis av meg, om jeg var i forhold eller ikke, har spurt om slikt uten baktanker... Anonymous poster hash: 89cbb...477
lillsunshine Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Tja. Noen mennesker er bare utrolig sosiale og lite beskjedne og kan gjerne spørre mindre bekjente om å finne på noe, uten å ha større baktanker enn at de vil være sosiale og ha det gøy. Men det høres selvsagt litt mistenktsomt også, kan godt være en kvinne uten respekt for andres forhold som vil prøve seg på kjæresten. Men, jeg synes ikke du skal tenke på dette eller bekymre deg for dette likevel. Samboeren din delte dette med deg med det samme, han lo av det til og med, så han har vel neppe interesse av denne kvinnen. 2
Suss81 Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Det er veldig mange mennesker som ikke bryr seg om at noen har kjæreste. Jeg fikk senest seksuelt ladet mail fra en tidligere flamme forrige helg. Jeg skal altså gifte meg om noen få måneder med min kjære, dette vet denne fyren. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Det er den typen mennesker som elsker å ødelegge andres forhold. Hvis de får napp og merker at det noen problemer så suger de seg fast. Men de er uskyldige, de er bare sååå sosiale og ville bare hjelpe. Godt tegn at typen din deler det med deg.Anonymous poster hash: 78abf...06e
Britt Banditt Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Hun fant vel ut at hun var interessert nå da? Forresten et godt tegn ja, at han viste deg!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Jeg har veldig lett for å få mannlige venner, og det er helt naturlig for meg å henge med dem selv om de har kjæreste. Jeg ser på meg selv som en helt vanlig kompis i deres øyne, og det kunne ikke falt meg inn at de skulle tro det var noe annet. Kino kunne jeg lett ha foreslått. Kanskje hadde de downplayed betydningen av vennskapet vårt for kjæresten hvis hun ikke skjønte greia, og det er greit for meg. Alle som kjenner meg vet at jeg ikke ødelegger forhold, og hadde jeg jobbet på den restauranten hadde jeg ikke tenkt over at det skulle være noe problem at dere begge hadde kommet, og hadde du sett rart på meg da hadde det vært veldig merkelig i mine øyne. Så hadde jeg tenkt på noe annet. Hvorfor kan han ikke si at han gjerne tar med seg deg og tar en kaffe en dag? Så tar dere med en kompis dere kan hooke henne opp med, for vennskap eller dating. That's what normal people do. Anonymous poster hash: c46dc...766 3
heidifrøkna Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Det var da veldig overdramatisk å be han slette henne som venn fordi han inviterte henne ut. Siden din forlovede viste det til deg med en gang, så er du en heldig jente som kan stole på din utvalgte og kan derfor forvente at han ikke kommer til å gjøre noe med henne og heller bare avslå henne høflig og si at det er upassende siden han er forlovet med deg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Jeg går ofte på kino med kompisene mine. Hva er problemet? Anonymous poster hash: f7cbe...b91 2
norvel Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Det var da veldig overdramatisk å be han slette henne som venn fordi han inviterte henne ut. Siden din forlovede viste det til deg med en gang, så er du en heldig jente som kan stole på din utvalgte og kan derfor forvente at han ikke kommer til å gjøre noe med henne og heller bare avslå henne høflig og si at det er upassende siden han er forlovet med deg. Jeg kan ikke se at hun har skrevet at hun ba han slette denne venninnen?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Ts her. Jeg vet ikke, men om han ler av det hun skriver for så å vise det til meg, så tror jeg ikke at de er så gode venner at de kunne gått på kino og dratt på besøk til hverandre for å vise frem leiligheten. Jeg har aldri bedt han slette henne, hvor får folk det fra? Vi har ikke et slikt forhold, stoler 100% på han. Det er ikke grunnen til at jeg spurte dere, jeg spurte dere for å høre hva dere syns og om dere har opplevd lignende. Vet rett å slett ikke hvordan jeg skal forholde meg til henne etterpå. Jeg fleipet med samboern og ei venninne om at jeg kanskje skulle invitere en gammel kompis fra paralellklassen på ungdomsskolen som jeg ikke har snakket med siden, så kunne vi gått ut å spist etter omvisningen i leiligheten hennes. Det var morsomt en stund, helt til venninna mi spurte hvem det var snakk om, og det kom frem at eksn hennes lå med henne mens de var sammen etter mye styr på facebook. Så, tror nok ikke det blir noen kinotur/hjemmebesøk her i gården Anonymous poster hash: 89cbb...477 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå