AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 I dag er første dagen i resten av mitt liv. Bort med usunne vaner, snop, lite energi, et speilbilde jeg hater, potetgull, brus og alle de tingene som gir meg dårlig samvittighet, økt vekt, en ekkel selvfølelse og lav selvtillitt. Velkommen til første dage i resten av mitt liv! Velkommen til bedre valg, sunnere vaner, en bedre hverdag, mindre fett, mer energi og bedre selvfølelse. Velkommen til en bedre utgave av meg selv. Håper jeg kommer i mål til juli 2014 Hilsen Petrikke Anonymous poster hash: f5fce...497
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 lykke til, jeg starter neste mandag jeg... som jeg har sagt siden nyttårr........... svake meg! æsj Anonymous poster hash: ba59b...9f2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Haha, kjenner meg så igjen! Har også sagt det siden nyttår, hadde en liten start her for noen uker siden og var bare svak i viljen. Æsj! Men nå MÅ jeg for vekta kryper bare oppover og jeg føler ubehag ved meg selv. Vil ikke ha det slik lengre.... *tar meg selv i nakken* Petrikke Anonymous poster hash: f5fce...497
amisu Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Masse lykke til! Tenkte akkurat det samme for 2 uker siden, og nå er jeg igang med et nytt liv med bedre kosthold og trening:) Merker allerede forskjell, så motivasjonen er på topp! Dette greier du
Libertas Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Har hatt potetgull og sjokolade fri i en uke nå, kjøpte inn pringles og sjokolade igår og har vært uvel i hele dag. Så blir nok tilbake til smoothie idag igjen :D
Snurrebart Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Gått opp 5 kilo siden sommeren så jeg er også møkk lei! Starter på nytt hver dag Litt vanskelig med føkka helse, men man må bare gjøre sitt beste
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 var slank hele ungdomstiden og videregående tiden, etter videregående har det bare gått opp etter jeg sluttet med fotball... videregående 65-70kg fra jeg var 18-22 125kg sier SHIT hver gang! 4 år og 55 kg.... klarte å gå ned 35kg på 5 måneder med lavkarbo og litt trening var da 90kg nå 98kg! ewwwwwwwwwww VIL IK OVER 100! VIL IK VIL IK VIL IK!!!!! svake meg =( Anonymous poster hash: ba59b...9f2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Takk alle sammen Hjelper på motivasjonen! #8: Hiv deg med sammen med meg Kanskje vi kan klare det sammen? Min metode er kickstart på Nutrilett kombinert med sunn middag + mer mosjon (sånn type ta trappene, bruke bilen mindre og lette på ræva litt oftere). Mindre posjoner, ren mat og null snop de første ukene. Har lastet ned Shape-Up appen. Bli med da vel Petrikke Anonymous poster hash: f5fce...497
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 ps. #8: Glemte å si at du har vært SUPER FLINK som allerede har gått ned så mye! En liten "hump i veien" skjer med alle. Du vet jo at du kan Anonymous poster hash: f5fce...497
Gjest Coolaid Skrevet 24. februar 2014 #11 Skrevet 24. februar 2014 Hurra for den avgjørelsen, Ts, og hurra for alle dere andre som står på. Dere får ny tid hver dag. Bruk den slik at det ikke angres. Aldri gi opp. Og anbefaler som alltid boken "Feit" av Kristian Fjellanger.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Jeg begynte mandag for en uke siden med MyFitnessPal. Jeg har gått ned 1,5 kg på en uke. Dette er første gang jeg har kommet igang i "manns minne". Jeg klarte å slanke meg lettere da jeg var yngre, men i de senere år, har jeg spist etter vekten, -dvs. slik at vekten stod stille. Så jeg har startet, og håper at jeg en gang for alle er ute av denne psykologiske fellen min, som jeg har slitt med i så mange år. Men nå sliter jeg litt om å drømme om iHerb-sjokolader og annet av den type snadder.. Hvordan skal jeg slutte å være så snop-fiksert nå? Anonymous poster hash: 613a0...2fc
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 Har såå lyst å starte jeg også, men jeg bare feiler hver gang. Har hatt ett vannvittig søtsug i flere måneder nå som jeg ikke blir kvitt. Må bare ha noe søtt hver dag. Så klærne blir strammere og strammere for hver dag som går, og det er så fælt. Jeg trener 2-3 ganger i uka, men det har ikke hjulpet. :/Anonymous poster hash: 04a3f...1ef
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #14 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har allerede gått ned ca. 10 kg siden påsken ifjor. Wihu! Nå har jeg bare 5 kg igjen ca, så er jeg superfornøyd. Har unna meg godsaker innimellom, men stort sett består kostholdet mitt mye av grønnsaker, kjøtt og fisk og vanlig mat. Spiser absolutt ikke lavkarbo eller noe sånt tull, men begrenser meg når det gjelder ALT. Syns det fungerer kjempefint. Har aldri vært særlig glad i frukt, men prøver å venne meg nå. Anonymous poster hash: 52910...322
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #15 Skrevet 24. februar 2014 jeg har for første gang i mitt liv klart å gå ned i vekt på ren viljestyrke og insats (har gått ned 2-3 kg i perioder, men uten at jeg har vært klar over det, og gått det fort opp igjen). Bestemte meg 1. Januar for at jeg i 2014 (til sommeren er målet) skal bli fornøyd med meg selv, og med det innebærer de ekstra kiloene. Har nå gått ned fra 79 kg til 73 kg (6 kg!!) når jeg når 70 er første delmål nådd. Føler meg helt fantastisk!!! Så lykke til, dette klarer du (og det er de første ukene som er de tøffeste, når du kommer over de så går det litt mer av seg selv.) Anonymous poster hash: d5e1e...25a
Gjest Runforit Skrevet 24. februar 2014 #16 Skrevet 24. februar 2014 Har såå lyst å starte jeg også, men jeg bare feiler hver gang. Har hatt ett vannvittig søtsug i flere måneder nå som jeg ikke blir kvitt. Må bare ha noe søtt hver dag. Så klærne blir strammere og strammere for hver dag som går, og det er så fælt. Jeg trener 2-3 ganger i uka, men det har ikke hjulpet. :/Anonymous poster hash: 04a3f...1ef Du spiser nok feil mat. Øk med proteiner og fett så vil du merke at søtsuget avtar. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #17 Skrevet 25. februar 2014 Vil bare anbefale boken SUKKERBOMBEN av Bitten Jonsson. Veldig mye interessant om sukkeravhengighet, men også vanvittig skremmende hva sukker gjør med oss.Der får man også forklart at avhengigheten er fysisk og at det ikke bare er dårlig viljestyrke som styrer oss mot godterier og kaker.etc. Noen må holde seg unna epler til og med for ikke å bli trigget til å spise enda mer søtt. Jeg er nok hardt angrepet selv av sukkertrollet, men jeg kjemper hver dag mot det I will win! Anonymous poster hash: f9503...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 God morgen alle sammen! Kjekt å lese andre sine erfaringer og masse flinke folk her Gøy med motivasjon! Gårdagen gikk greit. Nutrilett shake til frokost og et mellommåltid. Fitness til lunsj og kylling /brokkoli, salat, tomat og byggris til middag. Ikke no snop, men har en bolle med gelè lagt på Fun Light i kjøleskapet til nød Petrikke Anonymous poster hash: f5fce...497
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 Lykke til Petrikke Vil gjerne gi deg noen tips som har fungert godt for meg. Kanskje du får nytte av dem: Ikke sett for mye konkrete "ikke lov"-regler for deg selv. Da er det så enkelt å føle seg mislykket, og igjen lettere å bare gi opp hele greia. Ha fokus på det helhetlige kostholdet ditt! Tell kalorier en stund dersom du syns det hjelper. Jeg har i løpet av ca 4 år klart å endre livsstilen min gradvis, ca 15 kg lettere og jobber nå med å holde vekta stabil og å stanse jojo-slankingen med 3 kg opp og ned hele tiden. (det som er det vanskelige for meg). Det er ok med en god kickstart, men så snart du er noen kg lettere ville jeg starta arbeidet med å lage din nye livsstil. Hva gjør du når du skal i selskap feks? Hvor mye spiser du på kaffebesøk hos Bestemor? Nattmat på byen eller ei? osv osv.. Hva gjør du etter en elendig uke? Skap deg gode vaner, ikke så mange strenge regler er vel det jeg prøvet å si. Ikke bli lei deg hvis du sprekker og spiser en pose smågodt. Fortsett sunt neste dag igjen og hold det gående hele livet. Anonymous poster hash: e7a64...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå