Gjest Tiny i.i. Skrevet 27. mai 2004 #1 Skrevet 27. mai 2004 Min forrige mobil har ligget i en skuff i et år nå. Skulle ta den frem for å gi til min mor, men det er ikke mulig å få liv i den. Prøvde å lade den, men ingenting skjedde. Har prøvd å sette inn et sim-kort, men uansett er den like død. Hva kan ha skjedd? Den virket fint sist jeg så på den.. :klø:
simsalabim Skrevet 27. mai 2004 #2 Skrevet 27. mai 2004 Har du oppbevart den med batteriet i? Jeg vet har hørt at om mobilen ligger ubrukt over tid så må batteriet ut.
Gjest Tiny i.i Skrevet 27. mai 2004 #3 Skrevet 27. mai 2004 Ja, batteriet har vært i. Er det eller telefonen ødelagt da? Sambo fikk ny telefon samtidig, men hans gamle virker selv om den også har hatt batteriet i..
simsalabim Skrevet 27. mai 2004 #4 Skrevet 27. mai 2004 Jeg vet ikke men det kan være at batteriet er ødelagt. Du har ikke et annet batteri som passer som du kan prøve da?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #5 Skrevet 27. mai 2004 Nei, har bare et batteri. Jeg får ta den med til en mobilbutikk og spørre. Takker for hjelpen.
Grooo Skrevet 27. mai 2004 #6 Skrevet 27. mai 2004 Det lønner seg nok ikke å lagre en mobil med batteriet i over tid, og det lønner seg heller ikke å la et batteri ligge så lenge uten å være i bruk. Hvis telefonen skal ligge lenge uten å brukes bør batteriet lades (sjekkes om det har ladet seg tomt) annenhver måned eller noe, for de lader seg gjerne ut av seg selv etter hvert og plutselig funker de ikke mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå