Gå til innhold

Begge har barn fra før. Et savn å aldri få noen felles?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 4 år, og han har to barn på 4 og 7.

Vi føler begge at det holder og ønsker oss ikke flere , ihvertfall ikke nå.

Men jeg tenker at etterkvart kan det jo hende at iallefall jeg ønsker et barn felles også.

Er redd for at hvis ikke så vil det føles som et savn å leve sammen med min kjære men å mangle den kontakten jeg hadde med min eksmann, pappaen til jenta mi.

Det samme vil det være for han. Vi vil da aldri kjenne på den følelsen det er å skape et barn sammen.

Er det "nok" på bare dele på dem vi har fra før?

Er det flere som har gjort det samme? Lever med barn fra tidligere forhold men ikke få noen felles?

Anonymous poster hash: fd2ab...6d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bygger du forholdet på å ha barn sammen? Definerer det forholdet?

Du må se ham som individ, ikke en familie. Du er sammen med ham, og vær glad for det.

Anonymous poster hash: b392c...b04

• Liker 1
Skrevet

Bygger du forholdet på å ha barn sammen? Definerer det forholdet?

Du må se ham som individ, ikke en familie. Du er sammen med ham, og vær glad for det.

Anonymous poster hash: b392c...b04

Selvfølgelig er jeg glad for å være sammen med han. Kommer aldri i livet til å bytte han ut til fordel for en annen mann som Evt ønsker et felles barn. Så stort tror jeg ikke ønsket mitt er.

Men tenker litt på dette og er litt småredd for at jeg skal føle at noe mangler. Føler det ikke sånn nå men det et jo kanskje fordi jeg ikke ønsker flere barn for øyeblikket. Han er på samme sted når det gjelder ønske om barn men jeg et bare redd for at senere er det kun jeg som ønsker barn og ikke han. At jeg da ikke føler at forholdet et komplett, hvis dere skjønner.

Jeg får Evt venne meg til tanken på å aldri kjenne på den samme nærheten som jeg føler med min ex. Ikke misforstå, jeg vil aldri gå tilbake til han pga det. Men akkurat her så har jeg og eksen noe sammen som jeg og min nåværende kjæreste kanskje aldri vil få.

TS

Anonymous poster hash: fd2ab...6d2

Skrevet

sårt ja når jeg er barnløs og han har tre og ikke vil ha fler...føler at min mann hører hjemme et annet sted.

Anonymous poster hash: f7d20...2d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...