AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Kjæresten min fyller 25 år om 3 uker, og i den anledningen kjøpte jeg en overaskelsesbillett til han hjem. Han er fra Oslo og vi bor 2 timer unna med fly. Greia er at jeg ikke forhørte meg med kompisene hans før jeg bestilte, kun foreldra. Og det viste seg at kompisene skal dra vekk den helga vi kommer. De pleier sjeldent å dra noen plass, så jeg tenkte at det var tidsnok å si ifra en måned før. Typen min sier det ikke gjør noe og at han uansett foretrekker denne helgen. Siden mora har en operasjon forran seg sa jeg at jeg kunne ta meg av fest-delen. Men uten kompisene blir jo det kun familie, usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Har ikke lyst at mora skal få for mye av ansvaret. Bedre å spørre søsteren? Og noen gode tips?Anonymous poster hash: dd445...661 Anonymous poster hash: 164bb...6e2
Millimani Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Det blir sikkert koselig og vellykka selv om kompisene ikke er der Du/dere vet jo best hvordan dere vil gjøre det, men en fest av større eller mindre art er jo supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå