Gå til innhold

styrketrening og øl

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!!

skal trene styrke i dag... og har litt lyst på en tur på byen i kveld!

Vil treningen være "forgjeves"? Vet at trening dagen derpå ikke er særlig effektivt.. Men hva med samme dag?

Det var det jeg lurte på.....:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du er nok ikke den første som trener og så går på byen etter trening. Har selv gjort det, og jeg følte ikke at treningen var forgjeves...! (musklene kom selv om jeg drakk øl med andre ord....) :)

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

ja.. nå ble jeg visst hjemme, men greit å vite da!!

tenkte på at det er jo ikke særlig effektivt å trene dagen derpå, fordi kroppen konsentrerer seg om å få vekk "giftene".. Og musklene bygges jo først ETTER trening, og hvis man blir full da så...

Jaja, er jo ikke så nøye, men syns det er litt interessant:)

Gjest Lady-M
Skrevet

Alkohol er ikke bra for muskelvekst. Det er greit å ta seg en øl eller to etter trening, men blir man dritings er styrketreningen så og si bortkastet.

Skrevet

Støtter Miss-Tricky her ja..

Men det hjelper jo litt på selvtillitten da. Jeg er ofte i kjempehumør etter trening jeg. Så sant jeg ikke er stuptrøtt.

Kanskje det er greiest med kondisjon denne dagen?? Man blir ekstra sliten i beina etter fyllekule og 45min med jogging/sykkel da..

Skrevet

restitusjon tar mye lengre tid, akkurat som etter sykdom. Alkohol er jo en belasting for kroppen; der er trening også.

Skrevet

Synes det er deilig å trene dagen derpå, jeg! Det føles som om jeg får svettet ut alt dritten. Men så er jeg ikke så opptatt av å bygge muskler heller, jeg trener for å holde en dårlig rygg frisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...