AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #61 Skrevet 26. februar 2014 ..og måtte ha en mann som matchet meg på disse aspektene. Noe jeg lette etter, og fant! Jeg hadde ikke kunne levd et liv med en snekker.. Beklager, men jeg har hatt kamerater med yrkesfaglig bakgrunn.. og de passer mildt sagt ikke inn i mitt liv (-AB, over)Anonymous poster hash: 3422a...7dd
småsei Skrevet 26. februar 2014 #62 Skrevet 26. februar 2014 Dere må bare leve med deres lave krav til partner. Jeg nøyer meg ikke med kun en mann som har gått skole. Utseende og personlighet er mye viktigere. Som andre har nevnt, jeg har ingen planer om å bli med han på jobb. Men det er jo bra det finnes noen for alle. Også dere statusjagere.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #63 Skrevet 26. februar 2014 Blir vel heller det at vi "andre" stiller høyere krav til menn Skole + personlighet + utseende + interesser + sosial status, mannen min når iallefall opp til alle punktene. Skole kommer i tillegg, ser du Kanskje har jeg bare "skutt gullfuglen"? Men vil anta at det er mange andre velutdannede som også har valgt en partner som er flott, og som i tillegg har en utdannelse. Anonymous poster hash: 3422a...7dd
Zienna Skrevet 1. mars 2014 #64 Skrevet 1. mars 2014 Da håper jeg at dere som tror at høy utdannelse, penger og posisjon er så viktig i valg av partner, treffer på min venninnes mann på Elitesingels!Han har alt av nevnte kriterier, men er holdningsløs og skruppelløs i sin jakt på sex.Det må kry av dumme kvinner der, for han har ingen problemer med å få seg på snabelen. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå