Gå til innhold

Elitepartner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det kommer reklamer for dette nettstedet i tide og utide på tv. Er det flere enn meg som synes dette er et fryktelig kleint konsept? Et sjekkenettsted for mennesker som synes at mennesker på "de vanlige" sjekkestedene ikke er bra nok..

Må nesten ta frem puta hver gang jeg ser den.

Anonymous poster hash: abfd1...975
  • Liker 16
Skrevet

Hvorfor er det kleint? Sjangsen for å finne en som passer dine kriterier og livsstil er større når man bruker en datingtjeneste for likesinnede.

Gjest New_Girl
Skrevet

Hvorfor er det kleint? Sjangsen for å finne en som passer dine kriterier og livsstil er større når man bruker en datingtjeneste for likesinnede.

Ut i fra den horrible dårlige reklamen, så tror jeg det er alt annet en "elitefolk" som melder seg inn der.

Og så vidt jeg vet så er det ingen som sjekker at du faktisk er "elite"(hva nå det skal bety) når man melder seg inn?

• Liker 11
Skrevet

He-He!!! Bare på gøy, så meldte jeg meg inn der, ville se om det virkelig var bare "elitesingle" der.

Ikke ble jeg stoppet i døren, jeg er absolutt ikke i den kategorien dem reklamerer med altså!!

Et kjapt sveip innpå der viste at det var helt normale folk, med normale jobber osv.

Fant faktisk ikke en eneste topp-10-jobb-singel der. Så det er bare humbug, kanskje konseptet funker i andre land, men ikke i Norge?

• Liker 2
Skrevet

Nettstedet er en skuffelse. Samme rasket man finner på andre sider, dessverre. Synes konseptet hadde vært bra hvis det hadde fungert og de faktisk hadde stilt krav til utdannelse og yrke.

Anonymous poster hash: 17cd2...bc7

• Liker 1
Skrevet

Ser det kommer reklamer for dette nettstedet i tide og utide på tv. Er det flere enn meg som synes dette er et fryktelig kleint konsept? Et sjekkenettsted for mennesker som synes at mennesker på "de vanlige" sjekkestedene ikke er bra nok..

Må nesten ta frem puta hver gang jeg ser den.

Anonymous poster hash: abfd1...975

Heeelt eniiig. Ser for meg mange mindre pene folk med dårlig personlighet og høy utdanning som stimler dit.

Anonymous poster hash: e62f2...2c1

• Liker 1
Skrevet

Høres helt teit ut, men ikke like ille som beautifulpeople.com eller hva nå enn denne siden het!

• Liker 1
Skrevet

Forferdelig teit. Har en venn som var registrert mest for moro skyld, og det er ingenting elite over brukerne, verken i utdanningsnivå eller personlighet. Halvparten var der for moro skyld fordi reklamen var så ualminnelig dum, den andre halvparten konkursryttere og halvtomsinger. Enormt mange håndverkere også. Ikke et eneste vondt ord om dem, men det er jo ikke den kundegruppen Elitesingles prøver å gi inntrykk av at de har med disse reklamene sine.

Men god underholdning, da!

Anonymous poster hash: a8870...6ff
  • Liker 3
Skrevet

Nettstedet er en skuffelse. Samme rasket man finner på andre sider, dessverre. Synes konseptet hadde vært bra hvis det hadde fungert og de faktisk hadde stilt krav til utdannelse og yrke.Anonymous poster hash: 17cd2...bc7

Hvorfor skal man stille krav til utdannelse og jobb når man er på leting wtter kjæreste? Skal du bruke din kjærestes penger? Har du ikke penger selv? Skal du bli med han på jobb? Nei.

Blir han en fantastisk kjæreste pga utdanningen sin eller jobben sin? Det lukter amerika over hele opplegget. Amerikanske kvinner som må ha en rik mann dor å bli dullet med.

Tjen dine egne penger og vær litt selvstendig! Hva han jobber med har du da ingenting med. Hva hvis en fyr hadde dumpa deg fordi han ikke synes du har en bra nok jobb? Der er utrolig overfladisk.

• Liker 2
Skrevet

Personlighet er visst ikke viktig lengre. Så man kan ha masse tilfelles feks samme holdingene, like å dra på tur i naturen, ha god humor osv osv. Men ikke noe av dette er viktig med mindre man har høy utdannelse og en bra betalt jobb? Lykke til da. Jeg ville aldri vært kjæreste med noen med den tankegangen. Men jeg er vel mindre verdt jeg da og kan umulig være bra kjæreste. Jeg tjener jo tross alt ikke en mill i året og har heller ikke universitets utdannelse.

Anonymous poster hash: e1add...9fa

Skrevet

Personlighet er visst ikke viktig lengre. Så man kan ha masse tilfelles feks samme holdingene, like å dra på tur i naturen, ha god humor osv osv. Men ikke noe av dette er viktig med mindre man har høy utdannelse og en bra betalt jobb? Lykke til da. Jeg ville aldri vært kjæreste med noen med den tankegangen. Men jeg er vel mindre verdt jeg da og kan umulig være bra kjæreste. Jeg tjener jo tross alt ikke en mill i året og har heller ikke universitets utdannelse.

Anonymous poster hash: e1add...9fa

Skjønner ikke helt hvorfor du reagerer sånn, egentlig. Vi sitter jo her og himler med øynene over det nettstedet, og det gjør de fleste folk i samfunnet. Forstår ikke helt hva slags offerrolle du forsøker å innta, du sier jo bare helt ukontroversielle ting som så godt som alle er enige om.

Anonymous poster hash: a8870...6ff

• Liker 10
Skrevet

Det er noe som heter, like barn leker best. Og har man høy utdanning selv så merker man hvis man blir sammen med noen som ikke har utdanning- at de kanskje ser på ting annerledes enn en selv. Derfor vil nok mange ha folk med utdanning. Jeg for eksempel, hadde ikke passet sammen med en rørlegger eller drosjesjåfør, jeg har høy utdanning selv og vil helst ha en som har det samme.

Jeg har dog aldri sjekket dette nettstedet- utifra hva folk har sagt her inne så frister det lite.

Anonymous poster hash: 525d1...5d7
  • Liker 5
Skrevet

Det er noe som heter, like barn leker best. Og har man høy utdanning selv så merker man hvis man blir sammen med noen som ikke har utdanning- at de kanskje ser på ting annerledes enn en selv. Derfor vil nok mange ha folk med utdanning. Jeg for eksempel, hadde ikke passet sammen med en rørlegger eller drosjesjåfør, jeg har høy utdanning selv og vil helst ha en som har det samme.

Jeg har dog aldri sjekket dette nettstedet- utifra hva folk har sagt her inne så frister det lite.

Haha. Det her må være dagens dummeste innlegg på kg.

Om du blir formet så til de grader som person av å ha tatt en utdannelse at du ikke kan være sammen med noen som ikke har utdannelse så har du ett problem.

Ja takk til en flott mann med god personlighet og humor. Har han en utdannelse eller bra jobb så er det ikke noe minus. Jeg og min mann har ikke tatt noen høy utdannelse. Derimot er vi grundere. Vi har bygget opp ett stort firma fra ingenting. Jeg skal love deg at vi tjener mange, mange ganger din inntekt i året.

• Liker 8
Skrevet

Jeg skal love deg at vi tjener mange, mange ganger din inntekt i året.

Og det skal jeg være misunnelig på? :)

• Liker 6
Skrevet

Og det skal jeg være misunnelig på? :)

Ja. Jeg antar det. For penger er det eneste som skiller en jobb som ansatt som krever utdannelse og en jobb som ansatt som ikke krever utdannelse.

I tillegg har vi skapt noe. Vi har skapt arbeidsplasser for andre.

Jeg har en langt over gjennomsnittlig vakker mann. Han er likt av alle for sin gode personlighet. Han er morsom og samfunnsengasjert.

Så Værsågod. Velg deg en mann utfra utdannelse. lykke til med å bli lykkelig.

• Liker 4
Skrevet

Nytt forslag til reklameparolen:

Elitepartner - for deg som er på utkikk etter noen som prioriterer jobben like høyt som (de prioriterer) deg!

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes for å være helt ærlig at det er rimelig patetisk å trekke frem at man er gründer...som om det betyr så innmari mye. Det virker som om du tror du automatisk blir "bedre" enn en med en utdannelse.

Jeg tilhører den gruppen som har "gamle penger" og det verste jeg vet er sånne som tror de er noe, eller blir noe fordi de tjener mye. Man får ikke klasse bare av å tjene masse penger.

Og du liker en "langt over gjennomsnittlig vakker mann". Jeg liker en mer vanlig mann, som ikke er en fløtepus.

Jeg synes egentlig synd på deg, som måler lykke i penger.

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes for å være helt ærlig at det er rimelig patetisk å trekke frem at man er gründer...som om det betyr så innmari mye. Det virker som om du tror du automatisk blir "bedre" enn en med en utdannelse.

Jeg tilhører den gruppen som har "gamle penger" og det verste jeg vet er sånne som tror de er noe, eller blir noe fordi de tjener mye. Man får ikke klasse bare av å tjene masse penger.

Og du liker en "langt over gjennomsnittlig vakker mann". Jeg liker en mer vanlig mann, som ikke er en fløtepus.

Jeg synes egentlig synd på deg, som måler lykke i penger.

Jeg måler absolutt ikke lykke i penger. Derimot har jeg andre prioriteringer når det gjelder partner enn deg. Du vil ha en som er utdannet.

Jeg vil ha en som er vakker,snill, morsom, smart ++

Å sitte på skolebenken klarer alle. Å skape noe eget er det ett fåtall som klarer.

Jeg synes ikke vi er "bedre" enn noen. Folk gjør forskjellige valg i livet. Men å velge partner ut ifra ett kriterie som da er at han må ha utdannelse er bare patetisk. Jeg synest DU har en ovenfra og ned holdning.å det fordi du har gått skole. Wow.

• Liker 1
Skrevet

Haha. Det her må være dagens dummeste innlegg på kg.

Om du blir formet så til de grader som person av å ha tatt en utdannelse at du ikke kan være sammen med noen som ikke har utdannelse så har du ett problem.

Ja takk til en flott mann med god personlighet og humor. Har han en utdannelse eller bra jobb så er det ikke noe minus. Jeg og min mann har ikke tatt noen høy utdannelse. Derimot er vi grundere. Vi har bygget opp ett stort firma fra ingenting. Jeg skal love deg at vi tjener mange, mange ganger din inntekt i året.

Det er nok ikke inntekt som er hovedpoenget med elitepartner, men å finne folk på samme "bølgelengde" som deg selv. Det er mange flere ting å være "elite" i enn personlig økonomi. Tenk astronauter, sivilingeniører, psykologer, hjernekirurger og flypiloter. Mange av disse kan tjene dårligere enn deg, men fortsatt ha mye høyere intelligens og mye mer kunnskap på mange andre felt enn det enkelte folk har.

Mange av disse utdannende menneskene kan ha interesser som krever litt kunnskap innenfor et spesielt tema for å snakke om uten at det blir en ensidig leksjon om temaet. Det er rett og slett folk som trives best med folk som har litt mellom ørene og den gjennomsnittlige arbeiderhuleboeren strekker ikke til akkurat der, uansett hvor mye penger han skulle hatt.

Anonymous poster hash: aa5cb...88a

• Liker 7
Skrevet

Men å velge partner ut ifra ett kriterie som da er at han må ha utdannelse er bare patetisk. Jeg synest DU har en ovenfra og ned holdning.å det fordi du har gått skole. Wow.

Virkelig? Du vet det er mange som gjør det sant? Dessuten kan man faktisk finne en med både utdannelse og andre ting. Jeg har vært sammen med folk som ikke har hatt utdannelse og siden jeg frekventerer i høyere sosiale lag er det av og til kleint å måtte "trene" opp en som ikke har samme bakgrunn.

Så får jeg heller være "patetisk" da. Men din mening betyr ikke en dritt for meg. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...