AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Til våren har foreldrene sølvbryllup. De er, og har alltid vært, av typen som aldri orker å gjøre noe høytidelig ut av ting, og jeg regner derfor med at de ikke har tenkt å markere dette noe mer enn de har markert en vanlig bryllupsdag tidligere. Jeg og broren min lurer på om det blir rart om vi finner på noe spesielt for dem i forbindelse med dette? Er det vanlig? Vet om et nabopar som hadde sølvbryllup for noen år siden, de hadde hageselskap (arrangerte selv). Det vil nok aldri mine foreldre finne på. Anonymous poster hash: a2d3d...9bb
Rapunzel_ Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Men hvis de er av typen som ikke orker å gjøre noe høytidelig ut av ting, vil de da sette pris på hvis dere arrangerer noe for dem?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Men hvis de er av typen som ikke orker å gjøre noe høytidelig ut av ting, vil de da sette pris på hvis dere arrangerer noe for dem? De gidder liksom aldri å arrangere noe selv, men de har i alle fall tidligere satt pris på hvis noe ble arrangert for dem. Da mamma fylte 50 sa hun at hun ikke orket å stelle i stand noe bursdagsfest eller noe, men hun ble veldig overrasket og glad da vi ordnet overraskelsesfest for henne De mener ikke at folk skal lage ting for dem, men de har liksom ikke så sterkt behov for å markere ting at de lager noe selv. Men de setter likevel pris på at noen lager noe for dem! Anonymous poster hash: a2d3d...9bb
Gjest Naria Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Pappa og brødrene hans ordnet kanefart og organiserte overraskelsesfest for farmor og farfar da de hadde gullbryllup for noen år siden. Så lenge foreldrene dine setter pris på slike overraskelser synes jeg det er en hyggelig ting å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå