Gå til innhold

Jeg syns jeg ser så stygg ut hele tiden, mens andre dager er det ok.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter mye med hvordan jeg ser på meg selv, og syns jeg ser så stygg ut hele tiden. Er misfornøyd med formen på kroppen, og hater ansiktet mitt.

Eneste jeg er fornøyd med er håret. Elsker det lange håret mitt, og gjemmer meg i det hele tiden...

Så kan jeg ha dager der jeg syns jeg ser ok ut, og det går greit å gå ut. Jeg gidder ikke bry meg om hvordan jeg ser ut, for jeg skal bare fra A til B.

Men de dagene jeg ser hvor fæl jeg ser ut, klarer jeg nesten ikke gå ut døra og jeg ønsker bare å gjemme meg hjemme.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har grått i det skjulte pga dette!

Vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymous poster hash: 8fffb...eb4
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Alle har dager der de føler seg om hvesende hvaler. Dager der det ser ut som om speilbildet har blitt byttet ut med en Gremlins.

Jeg følte jeg hadde mer av de dagene da jeg ikke trente. Følte meg ufresh og slapp i fisken.

Da jeg startet å trene så la jeg om kostholdet. Kroppen ble naturligvis mer fit og trent, huden ble friskere og mer glødende av renere kost. Med ny kropp og nytt selvbilde så byttet jeg ut garderoben og nå har jeg sjeldent dårlige dager.

Men det betyr ikke at jeg fremdeles ikke har dager der jeg føler meg som en gudinne den ene dagen og som et sjømonster den neste. It's a girlthing :)

Så mitt tips er å gjøre deg selv om til den beste versjonen av deg selv. Trening er supert både for helsen og psyken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...