AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #1 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har vært singel hele livet, og har aldri hatt kjæreste. Har aldri vært i nærheten av å ha en kjæreste! Eneste gangen er den gangen jeg ble utnyttet av en fyr jeg var så forelska i...men han dumpet meg etter 2 mnd, og da møttes vi kun på fest i helgene.... Vel, jeg er i begynnelsen av 30-årene nå, og har tenkt en del på hvorfor jeg har vært singel hele tiden. Jeg tenker jo at det er fordi jeg rett og slett ikke har møtt noen enda - hadde jeg møtt noen ville jeg jo ikke vært singel. Men jeg tenker også at jeg må være stygg, altså lite attraktiv, og rar og sær? Jeg kan tilpasse meg situasjoner når jeg må og ønsker, så det har jeg egentlig ingen problem med. Merkelig er jeg nok, men hvem er ikke det? Anonymous poster hash: 6578c...316
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2 Skrevet 24. februar 2014 Slapp av. Du er sikkert helt ok og kjæresten kommer når h*n kommer. For noen tar det litt tid. Anonymous poster hash: c8640...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Nei, det er bare en stor myte at de som er stygge, rare og sære er single. Ofte ser jeg de særeste personer med pene og kjekke kjærester, og lurer hvordan i huleste kan de finne seg noen når jeg selv sliter selv om jeg ser bedre ut. Svaret er enkelt: De er der det skjer! Også skal man ha det i kjeften, ikke minst. Det er det å hive seg ut blant folkemengden, komme i kontakt med dem og generelt være sosial og prate mye. Ja, det er jævlig hardt for en som er innadvendt og ikke er komfortabel blant mange folk, men sånn er det. Nei, det er ikke noe galt med deg, du må bare gi litt mer innsats, og være tålmodig. Plutselig så møter du noen en dag. Anonymous poster hash: b0fdc...7f0 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Det er gjerne de fryktløse som får kjærester fort, kjærlighet krever mye sårbarhet, usikkerhet og mot. Noen har det innen f.eks karriere, mens noen har det innen kjærlighet, mens andre igjen er ganske balansert. Det er min teori. Anonymous poster hash: 87892...642 1
TooHawt Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 For det meste sære. :-) Jeg er sær, men ikke stygg osv.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er litt sær, ganske kresen, veldig selvstendig, lite seksuelt interessert..Har også begynt å lure på om jeg har et utseende folk flest ikke liker, men vet ikke om det er samme som "stygg". Anonymous poster hash: ee8d5...171
Betty Blue Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Det er gjerne de fryktløse som får kjærester fort, kjærlighet krever mye sårbarhet, usikkerhet og mot. Noen har det innen f.eks karriere, mens noen har det innen kjærlighet, mens andre igjen er ganske balansert. Det er min teori. Anonymous poster hash: 87892...642 Det synes jeg faktisk var veldig klok sagt.... Tror du har et godt poeng der.
Betty Blue Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er litt sær, ganske kresen, veldig selvstendig, lite seksuelt interessert..Har også begynt å lure på om jeg har et utseende folk flest ikke liker, men vet ikke om det er samme som "stygg". Anonymous poster hash: ee8d5...171 [/acronym Det kan sikkert være lettere finne noen hvis du tar sjansen på å utforsker seksualiteten din på egen hånd eller sammen med noen, og prøver å bli litt mer åpen. Hvis selvstendig innebærer å ikke slippe noen til/ inn i livet og hjertet ditt, så bør du nok se litt på det også . Stygg er du sikkert ikke. Men det høres ikke ut som om du tør å la deg bli elsket.
Blåklokke Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 (endret) Jeg er så sær at jeg trives som singel:) Endret 24. februar 2014 av Blåklokke
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Det kan sikkert være lettere finne noen hvis du tar sjansen på å utforsker seksualiteten din på egen hånd eller sammen med noen, og prøver å bli litt mer åpen. Hvis selvstendig innebærer å ikke slippe noen til/ inn i livet og hjertet ditt, så bør du nok se litt på det også . Stygg er du sikkert ikke. Men det høres ikke ut som om du tør å la deg bli elsket. Har prøvd, men jeg bare er ikke en så veldig seksuell person. For meg blir det bare en jobb som jeg er glad for å slippe Anonymous poster hash: ee8d5...171
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #11 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er verken stygg eller rar. Og det der med at single blir sære, det tror jeg ingenting på. Er bare noe folk sier. Anonymous poster hash: 46fdf...703
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Har prøvd, men jeg bare er ikke en så veldig seksuell person. For meg blir det bare en jobb som jeg er glad for å slippe Anonymous poster hash: ee8d5...171 Finnes en del som ikke legger vekt på seksualisert forhold og bare har det bra sammen. Kjemi, kommunikasjon og samliv er jo egentlig det viktigste. Men spørsmålet er egentlig: er du fornøyd med singelstatus akkurat nå? Hvis ikke, og vil ha kjæreste, hva gjør du for å øke sjansene? Anonymous poster hash: b0fdc...7f0
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 Noen av de single er stygge, rare og sære. Det er noen av de i forhold også. Men de aller fleste er ikke stygge og rare, single eller ei. Sær er vel helt greit å være. Langtidssingle er muligens mindre sosiale og åpne eller mer kresne, slik at de har vanskeligere for å treffe den rette? Men han dukker nok opp en gang. Anonymous poster hash: 7c611...b16
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #14 Skrevet 24. februar 2014 Nei nei nei! Folk finner hverandre.. Sære, rare, ikke smellvakre osv.. Motsetninger tiltrekker også. Så hvem som helst skal kunne få seg kjæreste. Det som spiller inn er vel tilfeldigheter, hvor mye man omgås folk som kan være aktuelle osv. Jeg har vært i noen forhold, men er heller singel enn i et ikke så bra forhold.. Anonymous poster hash: 42e11...89a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #15 Skrevet 24. februar 2014 Finnes en del som ikke legger vekt på seksualisert forhold og bare har det bra sammen. Kjemi, kommunikasjon og samliv er jo egentlig det viktigste. Men spørsmålet er egentlig: er du fornøyd med singelstatus akkurat nå? Hvis ikke, og vil ha kjæreste, hva gjør du for å øke sjansene? Anonymous poster hash: b0fdc...7f0 Jeg tiltrekker meg menn som er veldig opptatt av sex og derfor fungerer det ikke. Akkurat nå syns jeg å være singel er bedre enn alternativet og dater ikke, eller gjør noe som helst for å gjøre meg attraktiv. Jeg var aktiv med dating en stund, men det fungerte ikke for meg. Får inntrykk av at sex er den eneste grunnen til at menn gidder å ha dame, så da holder jeg meg unna ettersom jeg ikke kan/vil tilby det Anonymous poster hash: ee8d5...171
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #16 Skrevet 24. februar 2014 Det er gjerne de fryktløse som får kjærester fort,Anonymous poster hash: 87892...642 Evt. de veldig usikre og uselvstendige.. Kjenner til flere som rett og slett ikke takler alenetid og hopper fra forhold til forhold. Anonymous poster hash: 42e11...89a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #17 Skrevet 24. februar 2014 Nei nei nei! Folk finner hverandre.. Sære, rare, ikke smellvakre osv.. Motsetninger tiltrekker også. Så hvem som helst skal kunne få seg kjæreste. Det som spiller inn er vel tilfeldigheter, hvor mye man omgås folk som kan være aktuelle osv. Jeg har vært i noen forhold, men er heller singel enn i et ikke så bra forhold.. Anonymous poster hash: 42e11...89a Det finnes ingen tilfeldigheter! Man skaper situasjoner selv og utfallene blir etter det. Jeg tiltrekker meg menn som er veldig opptatt av sex og derfor fungerer det ikke. Akkurat nå syns jeg å være singel er bedre enn alternativet og dater ikke, eller gjør noe som helst for å gjøre meg attraktiv. Jeg var aktiv med dating en stund, men det fungerte ikke for meg. Får inntrykk av at sex er den eneste grunnen til at menn gidder å ha dame, så da holder jeg meg unna ettersom jeg ikke kan/vil tilby det Anonymous poster hash: ee8d5...171 Da er det kommunikasjon som gjelder for deg. Du må gjøre det klart fra første stund at sex er det siste du legger vekt på i forhold. Ellers får du bare nyte singellivet til du bestemmer deg for å slå deg til ro og stifte familie. Eller finne en som er helt avholds og leve barnløs resten av livet. Anonymous poster hash: b0fdc...7f0
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #18 Skrevet 24. februar 2014 Du har helt sikkert forpliktelseproblemer. Hvem som helst kan få seg kjæreste, det er de med issues som ikke får det. Ta deg en tur til psykolog. Anonymous poster hash: e3d66...7a4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #19 Skrevet 24. februar 2014 Evt. de veldig usikre og uselvstendige.. Kjenner til flere som rett og slett ikke takler alenetid og hopper fra forhold til forhold. Anonymous poster hash: 42e11...89a Det blir et litt annet emne, på linje med at langtidssingle har store forpliktelseproblemer. Anonymous poster hash: 87892...642
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #20 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er en kvinne som hele oppveksten ble mobbet for å være "stygg", og har aldri fått noe oppmerksomhet fra menn, annet enn av og til uønsket seksuell oppmerksomhet. Jeg tror mobbingen har ødelagt noe essensielt inni meg. Disse typisk pene og populære mennene gjør ingenting for meg, jeg har en følelse av at noe er skrudd av i en type forsvarsmekanisme, siden det var denne typen mennesker som mobbet meg. Nå tiltrekkes jeg av "eldre" autoritetspersoner jeg ikke kan "prøve meg på". Nå skal jeg ikke lage en lang klagepost og spore helt av, men ved å være mindre pen og slite såpass, så tror jeg at jeg har gått glipp av veldig mye av det som er artig når man er ung og pen. Selv om pen ikke nødvendigvis betyr at en har bøttevis med selvtillit. Alle har vi våre problemer. Nå er det å være singel bare noe jeg er blitt vant til. Kommer han, så kommer han. I mellomtiden skal jeg ta doktorgraden min Anonymous poster hash: d9194...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå