Gå til innhold

Nakenhet og nytelse

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nudeguest

Med min "nye" samboer har nakenhet fått en ny dimensjon.

Når vi har fridager står han ofte opp før meg. Rusler naken rundt i leiligheten og lager morgente til meg. Jeg nyter synet av ham mens jeg venter på at teen blir ferdig og at han skal komme opp i senga igjen.

Laaange morgener uten noen form for mas. Jeg har alltid brukt nattkjole eller morgenkåpe, men han ønsker at vi begge skal være nakne, ikke stresse, spise laang frokost og nyte vår nakenhet. Holde rundt hverandre, nyte synet av din nakne kjæreste, nyte at noen iakttar deg, nyte det å tørre å være helt åpen og avkledd, ingen ting å skjule seg bak. For meg er det en ny og ganske spesiell følelse.

Er det sol og varmt går vi ut på verandaen og soler oss i nettoen, ligger inntil hverandre, nyter varm hud, kald hvitvin, bli litt ør i hodet, være forelsket og heit og gi pokker i om naboen titter.

Skulle ønske jeg hadde oppdaget dette tidligere. er kanskje litt treig, eller hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gå rundt i huset nakent er en litt rar følelse for meg. Men å kun gå rundt i en boxer er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Går gjerne naken, men ettersom vi har naboer gjør vi ikke det med mindre garidnene er trukket for, og ikke ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje litt spennende når man er nyforelsket. Men jeg hadde ikke likt det sånn ellers. For det første mener jeg at litt av spenningen forsvinner, når man ser kroppen til den man skal oppleve erotiske ting med naken hele tiden. Ingenting blir liksom overlatt til fantasien, og spenning

en med å kle av blir borte.

Jeg synes også det er litt ekkelt, og uhygienisk. På kjøkkenet lager man mat og jeg vil helst ikke ha kjønnshår i smøret... :roll:

Men vi er forskjellig.....

By the way, en nabodame her hos oss står å vifter med sine hengepupper på verandaen når vi griller, synes ikke det er deilig heller jeg... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Å være nakne sammen i sengen er kos men å feks. lage mat naken el. synes jeg er direkte uhygienisk. Dessuten (som en annen akkurat skrev) tar det vekk endel av spenningen når man ser hverandre nakne hele tiden.

En mann i pysjbukse og bar overkropp er minst like sexy :) og jeg er glad i små søte nattkjoler.

Jeg får en ekkel følelse av samboeren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Er enig, er greit å være nakne litt utnfor soverommet. Men ikke oppi matlagingen eller andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjønnshår i frokosten

Jeg har også opplevd et forhold der mannen var slik som trådstarters. Han ville alltid at jeg skulle være naken i sengen og aldri ha nattkjole på osv.

Jeg er singel nå, men vil ikke ha et forhold til en slik mann igjen. Jeg vil gjerne få lov til å legge meg med en tynn, kort nattkjole og/eller undertøy. Fordi det å være naken SÅ mye ødela rett og slett spenningen for meg.

Det ødela sexlysten og spenningen, det å være for mye naken overfor hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Greit å barbere seg nedentil ihvertfall, sånn at man ikke får kjønnshår i frokosten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg er enig med Nudeguest, nakenhet er deilig. Hadde jeg hatt en veranda, skulle jeg gjerne ligget der naken med kjæresten min. Om sommeren er jeg ofte på Huk (nudiststrand i Oslo), og det er kjempedeilig.

Om morgenen går jeg jo naken rundt, til og fra dusj, og mens jeg surrer rundt. Om naboene ser meg så er ikke det så nøye, jeg er inne hos meg selv. Plager det dem, så er det jo bare å ikke se inn vinduene mine.. :wink:

Men ikke søtten om jeg klarer å sove naken! Da må jeg ha truse på :hoho:

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skjønner meg ikke på dere som sier at dere ikke vil ha kjønnshår i maten jeg. Klør dere dere veldig mye, eller vokser det bare utrolig høyt hos dere? Ser ikke på dette som et særlig saklig argument

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi
Skjønner meg ikke på dere som sier at dere ikke vil ha kjønnshår i maten jeg. Klør dere dere veldig mye, eller vokser det bare utrolig høyt hos dere? Ser ikke på dette som et særlig saklig argument

Det folk mener er vel at nakenhet og matlaging ikke hører sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sover nakne, men jeg synes det er litt ekkelt å sitte (merk - ikke gå rundt i huset) naken i sofaen ol. Det er jo ikke uten grunn at naturiststeder oppfordrer folk til å ha med sittehåndkle! Men nakenhet er fint! På balkongen er det ikke aktuelt, da vi deler den med naboen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusler stadig rundt naken. Til badet om morgenen, dusjer, rusler ut på kjøkkenet naken og setter på kaffe, før jeg kler på meg. Synes det er fint å ikke ha på klær. Sover alltid naken sammen med samboer, og liker ikke å sove med truse, som jeg bare gjør når jeg har mensen. (Liker enda mindre å få flekker overalt, så da blir det truser.)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myumi

Å sette på kaffen etc. før man går i dusjen/kler på seg er vel ok, men å smøre mat kliss naken- det blir ekkelt (synes jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturist

Vi er en hel familie av naturister. Mannen min og jeg er alltid nakne hjemme. Om vinteren fyrer vi mye med ved. Vi trives godt med å lage middag sammen nakne, og lese avisen ved kjøkkenbordet nakne. Jeg lager vafler naken og min mann spiser dem naken.

Når mannen min og jeg inviterer familiene til søndagskaffe og slikt, passer vi på å kun invitere dem som er naturister. Da blir det så mye mer avslappet stemning når alle kan føle seg komfortable med å være nakne og naturlig slik gud skapte oss overfor hverandre. Min manns søster og hennes mann, min bror og hans forlovede; alle er vi naturister. Det er derfor ekstra hyggelig å kunne samles slik.

Når vi skal ha større selskaper kler vi oss i klær, for alle i denne verden er jo ikke naturister. Men maten har vi naturlig nok tilberedt nakne før gjestene ankommer.

Hilsen fornøyd naken naturist :) Motto: Bedre med en naken i huset enn ti nakne på taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Når vi skal ha større selskaper kler vi oss i klær' date=' for alle i denne verden er jo ikke naturister. Men maten har vi naturlig nok tilberedt nakne før gjestene ankommer. [/quote']

:o Ja, naturleg nok... :roll: Håpar verkeleg dette er spøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Det virker utrolig lite sannsynlig at alle forlovede og andre nyankomne familiemedlemmer godtar deres livsstil og er med på det. Og de som kommer til selskap hos dere påkledd, vet de at dere tilbreder all maten nakne? Og absolutt ingen reagerer negativt? Beklager, men dette tror jeg er blankt oppspinn.

Bringer dere barn inn i dette også? Ikke server en historie om at dere skåner barna, for når man er såpass mye nakne som dere to gir inntrykk av så er det umulig hvis dere bor i samme hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mulig det er noe jeg ikke har skjønt her.... :o

Men asså..hvorfor må dere være nakne...????

Jeg hadde skjønt det hvis dere hadde bodd på Bahamas liksom..

Slik jeg ser det er det kun på sommerhalvåret det er praktisk å ha så lte klær på seg i Norge.

Og må jo si at jeg synes det er ekkelt hvis alle mine gjester skulle sittet å "gnikket" i min sofa nakne.

Eller så er det kanskje enkelte kroppsdeler jeg på død og liv ikke føler noe stort behov for å få i fleisen ved frokostbordet hos alle jeg kjenner.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Dette er også ett argument- hva gjør dere med møblene deres etterhvert som tiden går- det vil jo lukte "kjønn" i hele huset etter en tid?

Hvis man skal leve slik uten å være uhygieniske så må dere jo vaske hele huset flere ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...