Gå til innhold

Ullundertøy "til hverdags"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Kari Traa Rose-ullundertøy.

Når jeg har vært ute på tur i vinter, har jeg brukt et billigere sett som funker helt strålende.

Er det ok å bruke Kari Traas "til hverdags (på jobb, kafè, shopping, gåturer etc)" eller bør det først og fremst brukes ved skiturer og andre utendørsaktiviteter når det er kaldt?

Nå når det begynner å bli varmt ute, kan jeg lett svette. Er det dumt å bruke ullundertøyet da? Hvor lenge er det greit å ha på, før man bør henge det til lufting?

Anonymous poster hash: 585d3...f09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mitt ullundertøy i hverdagen, og ikke bare i skogen eller på fjellet :)

Skrevet

Ser at det er flere studenter som bruker genseren fra Kari traa "rose" i forelesning,og det er jo veldig pent, men jeg ville nok hatt noe over, en vest, til daglig. Bruker heller en pen ullgenser, v-genser, eller en tynn ulltrøye under en vanlig genser.

Jeg henger mitt til lufting, eller over tørkestativet etter hver bruk, og vasker det når det er behov, har jeg brukt det til trening går det i vask etter en gang.

Skrevet

Jeg bruker ullundertøy hver dag hele vinteren. Kari Traa, Devold, Pierre Robert osv. både på universitetet, i byen, på turer og uansett hvor jeg skal. Har ofte en cardigan eller en genser over.

• Liker 1
Skrevet

"Se på meg, jeg er spoorty" med Rosegenseren, pen bukse og de hælene på skoene:p Syntes d så litt merkelig ut før jeg. Men genseren er jo superfin, så forstår folk ikke vil gjemme den under annen genser. Og den er jo varm nok i seg selv.

Anonymous poster hash: 5e03d...87b
  • Liker 3
Skrevet

Ja, jeg syns det er helt greit. Rose-serien er jo sååå fin! :)

Skrevet

Huh? Du kan jo naturligvis bruke det så lenge det føles komfortabelt. Og vaske det så ofte det trengs.

Selv bruker jeg ikke ullundertøy på de mildere dagene, men heller superundertøy. Det er litt tynnere og egner seg bedre til en dag fylt av overganger mellom å stå ute i kulda og vente på bussen og å sitte inne på forelesninger.

Anonymous poster hash: ec495...24e
Skrevet

Syns helt ærlig det er litt rart, så jeg bruker ikke kari traa ullundertøyet mitt på skole, shopping eller kafe. Det blir litt for "friluft" for meg :fnise: Har kjøpt hvite og sorte, ullundertøysingletter som jeg bruker under bluser etc når det er kaldt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...