AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Tar denne som anonym gitt... Jeg er 23 år, har aldri hatt kjæreste (ok, hadde vel en i ca en måned på ungdomskolen, that's it). Har rota med gutter osv, men har liksom aldri blitt noe mer. Nå for tiden er hverdagen ganske kjedelig, og jeg leker med tanken på å prøve nettdating. Det som er teit, er at jeg har en slags sperre for det. Føler liksom at det er litt flaut - tenk hvis noen jeg kjenner ser meg liksom? Haha, burde jo egentlig ikke være et problem, de er jo der inne selv da isåfall. Synes også at det å måtte skrive om seg selv er utrolig kleint. Haha, føler meg litt teit nå. Ser at mange andre driver med nettdating, og jeg syns ikke det er teit. Er bare litt redd for å drite meg ut selv. Hvilke nettdatingsider er bra? Ønsker ikke å betale noe, ihvertfall ikke med en gang. Anonymous poster hash: ed0b7...78f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Er du mann må du se ut se ut som en kjendis ellers før du ikke svar på meldinger engang der inne. Er du jente må du bare smile med litt sminke på så får du hvertfall noen meldinger. Ja, jeg har testa dette med 2 profiler. Anonymous poster hash: 1b8d7...07d 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Haha, jeg er jente som ser helt grei ut, I guess. Så, da tar vel ihvertfall noen få kontakt? Anonymous poster hash: ed0b7...78f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 Haha, jeg er jente som ser helt grei ut, I guess. Så, da tar vel ihvertfall noen få kontakt? Anonymous poster hash: ed0b7...78f Absolutt Anonymous poster hash: 1b8d7...07d
Edvarda Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Er du mann må du se ut se ut som en kjendis ellers før du ikke svar på meldinger engang der inne. Er du jente må du bare smile med litt sminke på så får du hvertfall noen meldinger. Ja, jeg har testa dette med 2 profiler.Anonymous poster hash: 1b8d7...07d Hvor mange menn sitter ikke slukøret uten å få svar fra kvinneprofiler som i virkeligheten er laget av en fyr som vil "teste responsen"? Dere skyter dere selv litt i foten med det der
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Hvor mange menn sitter ikke slukøret uten å få svar fra kvinneprofiler som i virkeligheten er laget av en fyr som vil "teste responsen"? Dere skyter dere selv litt i foten med det der Mye mulig, men er man litt oppegående ser man om profilen er fake eller ikke Anonymous poster hash: 1b8d7...07d
krepsen33 Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Er du mann må du se ut se ut som en kjendis ellers før du ikke svar på meldinger engang der inne. Er du jente må du bare smile med litt sminke på så får du hvertfall noen meldinger. Ja, jeg har testa dette med 2 profiler. Anonymous poster hash: 1b8d7...07d Da gjør du noe galt. Eventuelt så må du justere forventningene dine. Hele greia med nettdating er at det er ren statistikk. Damer er mer kresne på nett enn i virkeligheten. Eks, hvis du er en 5'er i virkeligheten vil de fleste damer dømme deg ned til en 3'er på nett. Det at du ikke får svar fra de du mest ønsker svar fra sier kanskje at du sikter for høyt menn har en tendens til å gå i motsatt retning. Stalltips: Hvis du skal skrive til pene damer, skriv til de aller peneste 9+, de får færrest meldinger. Hold deg unna de som ligger middels og litt under middels på skalaen, de får veldig mange. Skriv også til damer som er i ugunstige høyder, 175+, de får generelt sett få meldinger. Ikke skriv nasty ting heller Kjør på. Som mann bør du klare å få svar på mellom 16 og 24% av meldingene du sender ut hvis du har et normalt utseende. Litt lavere enn normalt så får du færre svar. Tilsvarende hvis du er for pen(for god til å være sann). I praksis: Send ut 100 velfunderte meldinger og mål responsen. Så finner du fort ut av hva som funker for deg. Lykke til. Stalltips 2: date flere enn ei jente, så slipper du å virke for trengende
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er jæveli høy. Så jeg tror jeg skremmer vekk de fleste når du ser høyden på profilen min. Anonymous poster hash: 1b8d7...07d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er jæveli høy. Så jeg tror jeg skremmer vekk de fleste når du ser høyden på profilen min. Anonymous poster hash: 1b8d7...07d Hvor høy? Du høres ut som noe for meg... Anonymous poster hash: 43bd1...aed
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Hvor høy? Du høres ut som noe for meg... Anonymous poster hash: 43bd1...aed 2m Anonymous poster hash: 1b8d7...07d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #11 Skrevet 24. februar 2014 2m Anonymous poster hash: 1b8d7...07d Anonymous poster hash: 43bd1...aed
Sophie-Ann Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er jæveli høy. Så jeg tror jeg skremmer vekk de fleste når du ser høyden på profilen min. Anonymous poster hash: 1b8d7...07d Nice!! me like
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 Anonymous poster hash: 43bd1...aed Nice!! me like Da må det være utseendet. Noe er det hvertfall Anonymous poster hash: 1b8d7...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå