Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her stinker det ikke på badet om bindene/ob'ene mine har ligget i søpla i nesten en uke.

Anonymous poster hash: d0fbc...066

Har du lufttett søppeldunk? Du kjenner det kanskje ikke selv, men besøkende kjenner det garantert!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte nettopp å blø neseblod for en halvtimes tid siden. For min del er det ikke håp for å stoppe det når det først er i gang og vaskeklut eller bomull renner det bare igjennom, så tok like gjerne tak i nermeste melkeglass, satte det under nesa og satte meg ned og så på TV mens halve glasset ble fylt med blod. Når det endelig stoppet gikk jeg ned og kastet blodet som nå hadde blitt til en massiv geleklump i dass.

Noen dråper fra et kvinnekjønn er ikke nok til å skremme meg etter den altså..

Anonymous poster hash: 30731...bcb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er normalt at mange ikke syns det er ekkelt. dere har omtrent like spesielt forhold som alle andre som er i forhold.

selvfølgelig syns alle at deres forhold er spesielt.

Anonymous poster hash: 4d7a3...a9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og han enestående samboeren din er to bakteriebomber, høyst sannsynlig derfor du føler forholdet deres er så topp ;)

Anonymous poster hash: dae20...cef
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre hva som var annet enn helt alminnelig og vanlig ved dette? Hvis dette ikke er vanlig er jeg jo borti drømmemannen selv, så det hadde vært greit å vite.

Hilsen forvirret mann.

Anonymous poster hash: 59bcc...149
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre hva som var annet enn helt alminnelig og vanlig ved dette? Hvis dette ikke er vanlig er jeg jo borti drømmemannen selv, så det hadde vært greit å vite.

Hilsen forvirret mann.

Anonymous poster hash: 59bcc...149

Mener du at det er alminnelig at kvinner skifter bind i sengen under mensen, som de gjemmer i en pose på soverommet? Tro meg, det er ikke normalt.

At man derimot har forståelse for at kvinner menstruerer håper jeg er helt vanlig.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) !

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Hvis dere får smerter av å ha sex foreslår jeg at dere bruker glidemiddel.

Anonymous poster hash: 0e425...09c

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unikt og unikt....

Jeg sover alltid i truse selv når jeg har mensen, og jeg kaster bind i søppelbøtta på badet. Ikke i egen pose som blir gjemt.

Trenger ikke si til samboer at jeg har mensen, han ser det på meg :fnise: føler ikke vi er et unikt par, ulike alle andre for det.

Endret av Avalon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavendelkyss

Dette er det merkeligste jeg noensinne har lest. Veldig mye du "får lov" å gjøre, og du føler deg veldig heldig som har en så fantastisk mann som holder bindposen opp for deg når du LIGGER i senga å skifter bind? For meg høres dette ut som noen meget meget spesielle mennesker.............................................................................

Ingenting spesielt med at en mann ikke bryr seg om mens, det som er spesielt er urensligheten din og driften til å skrive en så spesiell tråd om fetisjer mannen din har

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahhahaha har ikke ledd så mye på lenge ! For min egen del og samboerens del skifter jeg ob/bind i private omgivelser fordi jeg gjerne liker å holde slike intime forhold for meg selv . Samboeren min har absolutt forståelse får min menstruasjon og vi har et flott forhold . Han VET jeg har mensen men jeg trenger ikke "gni" det oppi ansiktet hans !! Æsj så ekkelt . Hadde blitt flau hvis jeg ikke klarte å gå 3 meter bort til badet å skifte ob ! Han holder posen for deg ? Klarer du virkelig ikke være anstendig nok til å gjøre det selv ?? Æsj fysjameg og posen ligger å råtner på rommet ? Ble litt småkvalm - Ja du har absolutt et UNIKT forhold ingen tvil om det . Og virker som kjæresten din også er litt spesiell som ikke viser noen form for reaksjon at du samler på søppel på soverommet ? Jeg hater å tenke tanken på å sove uten å vaske hendene mine spesielt etter å ha skiftet ob / bind !!

Anonymous poster hash: 2281a...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også nevne at jeg har så store smerter at jeg kaldsvetter å ligger i fosterstilling . Jeg "spiser" tablett pakker . Jeg har ofte måttet bli hjemme fordi jeg er helt slått ut . Han passer på meg som en hauk, Men jeg klarer å skifte å vaske hender på egenhånd altså ærlig talt !

Anonymous poster hash: 2281a...8ff

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder til og med posen med brukte bind..... når TS ikke bare er for trøtt/lat til å gå på badet - men også for trøtt/lat til å selv håndtere posen med "langtidslagrede" bind. Opptil 1 uke gamle, i en pose på soverommet.

Mistenker TS og typen for å være rimelig spesielle, ja. Meget spesielle.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det lille jeg har av privatliv. Jeg står liksom ikke forran samboeren min og skifter bind og tampong. Men jeg ligger i trusa selv om jeg bruker bind osv

Anonymous poster hash: 14a20...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Whaaaat :fnise: Nå når jeg har mensen så kaster jeg bind i søpla (bytter selvfølgelig på badet, som jeg tror er ganske normalt) og kaster søpla igjen ca hver dag.. Stinkende bind er det verste som finnes. Eksen min hadde heller ikke noe i mot mensen, selv om vi ikke hadde sex under mensen, og fikk selvsagt sove kun i trusa jeg og (spurte strengt tatt ikke om lov heller), men forholdet vårt varte nok ikke for evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn vet at mensen er en naturlig del av livet. Det som faktisk er unikt ved din samboer er at han syntes det er ok at du skifter bind i senga, gjemmer en pose med ukegamle bind og lar vær å vaske henda etter å ha skifta bind. For en gris du er! Han også!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj.

Jeg vasker alltid hendene FØR jeg skifter bind også. Endometriose har jeg, så smertene er uten like, klarer fint å komme meg på badet allikevel.

Ser for meg å skifte bind/ tampong i sofaen/ sengen med masse blod som kommer rennende ut. Deilig! Bedre det havner i do.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også nevne at jeg har så store smerter at jeg kaldsvetter å ligger i fosterstilling . Jeg "spiser" tablett pakker . Jeg har ofte måttet bli hjemme fordi jeg er helt slått ut . Han passer på meg som en hauk, Men jeg klarer å skifte å vaske hender på egenhånd altså ærlig talt !

Har du vask i sengen da? Eller hvis du stikker på badet for å vaske hendene etterpå, så kan du vel liksågodt skifte der?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første er det vel strengt tatt ikke så uvanlig at kjæresten blir lei seg når man har det vondt.

for det andre så har dere omtrent et like"perfekt" og "unikt" alle andre par som bryr seg om hverandre.

Anonymous poster hash: 4d7a3...a9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...