AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #381 Del Skrevet 9. juli 2019 Haha mannen min tilbød seg å sette inn menskoppen for meg her om dagen da jeg slet litt med å få plassert den riktig. Det må vel være den ultimate kjærlighetserklæringen det da? 😛 Anonymkode: 6c691...8cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 9. juli 2019 #382 Del Skrevet 9. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha mannen min tilbød seg å sette inn menskoppen for meg her om dagen da jeg slet litt med å få plassert den riktig. Det må vel være den ultimate kjærlighetserklæringen det da? 😛 Anonymkode: 6c691...8cf Det er ekte mann, det! Vil påstå det er en større kjærlighetserklæring enn at samboeren til TS gir henne lov til å kaste bind i en egen pose for så å kunne kaste den noen dager senere... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #383 Del Skrevet 10. juli 2019 Kan vel oppdatere litt da, siden jeg er trådstarter. LOL å tenkte på dette var vår situasjon for 5 år siden 😍 Vi er nå gift og har et barn på noen år. Har faktisk mistet mensen, grunnet amming og diverse, men still going strong vil jeg si. Vi er like forelsket og hadde forresten en kjapp en før han dro på jobb ❤️ Hilsen TS. Anonymkode: 5136c...a23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #384 Del Skrevet 10. juli 2019 På 11.9.2016 den 22.59, AnonymBruker skrev: Du har helt rett, var vel 20 år og ikke 19 😉 Og tipper du ikke gir deg der heller, så var vel 20,5 år for å være eksakt 😉 fyller år i Juli, ergo etter tråden ble startet i 2014, og før denne måneden i 2016 😊 Vi skylder på at jeg var trøtt når jeg skrev 19 😊 Anonymkode: d95f0...0a4 På 24.2.2014 den 0.16, AnonymBruker skrev: Hei, jeg og min forlovede er så trygge på hverandre og vi vet at det kommer til å bli oss to for evig. Vi begge føler vi har det perfekte forhold og kan ikke tro at noen andre er som oss i et forhold. Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) ! Men det er f.eks. En ting som gjør at vi har det perfekte forhold som jeg nesten tror ingen andre har, det er at han blir så lei seg når jeg har mensen fordi smertene rg får, også får jeg lov til å bytte bind og kaste det i en pose som jeg gjemmer vekk til dagen etter/venter til jeg er ferdig med uka og kaster da posen eg har fylt opp. Sover i bare trusa, og han blir lei seg hvis jeg beuker pysj bukse under mensen for han har ingen problemer med at eg sover med truse med bind på. Har jeg lekkasje rydder han fort opp, og synes synd på meg siden.. Jeg et ikke.. Siden jeg har mensen? Hehe, til det jeg lurer på; er dette normalt for par? At mannen i forholdet ikke synes det er ekkelt med mensen? Tror liksom at alle menn vemmes over mensen, men er det egentlig bare helt feil og bare en "myte" Anonymous poster hash: 09750...0d5 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vel oppdatere litt da, siden jeg er trådstarter. LOL å tenkte på dette var vår situasjon for 5 år siden 😍 Vi er nå gift og har et barn på noen år. Har faktisk mistet mensen, grunnet amming og diverse, men still going strong vil jeg si. Vi er like forelsket og hadde forresten en kjapp en før han dro på jobb ❤️ Hilsen TS. Anonymkode: 5136c...a23 Hvordan kan du være TS med minst 3 ulike AB-koder? Anonymkode: f1745...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. juli 2019 #385 Del Skrevet 10. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du være TS med minst 3 ulike AB-koder? Anonymkode: f1745...83f Kan jo være hun har slettet gammel bruker og laget ny? Tråden er over 5 år gammel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #386 Del Skrevet 12. juli 2019 På 10.7.2019 den 11.41, smalls skrev: Kan jo være hun har slettet gammel bruker og laget ny? Tråden er over 5 år gammel True story takk 🙂 Anonymkode: 5136c...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #387 Del Skrevet 8. mai 2020 På 10.7.2019 den 11.28, AnonymBruker skrev: Kan vel oppdatere litt da, siden jeg er trådstarter. LOL å tenkte på dette var vår situasjon for 5 år siden 😍 Vi er nå gift og har et barn på noen år. Har faktisk mistet mensen, grunnet amming og diverse, men still going strong vil jeg si. Vi er like forelsket og hadde forresten en kjapp en før han dro på jobb ❤️ Hilsen TS. Anonymkode: 5136c...a23 Å!! Dere har nok det allermest fantastiske forholdet i hele evigheten!! Tross alt en kjappis før han dro på jobb! 😘😘😘 men oppriktig talt, du skal ha takk for at jeg fikk meg en god times latter på en koronafredag! Anonymkode: 3f410...26e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #388 Del Skrevet 8. mai 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å!! Dere har nok det allermest fantastiske forholdet i hele evigheten!! Tross alt en kjappis før han dro på jobb! 😘😘😘 men oppriktig talt, du skal ha takk for at jeg fikk meg en god times latter på en koronafredag! Anonymkode: 3f410...26e Og det er fint å lese at dere er still going strong, altså😃 men denne tråden MÅ opp, til glede for nye lesere🍿 Anonymkode: 3f410...26e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #389 Del Skrevet 8. mai 2020 Min kjæreste har ingen aversjon mot menstruasjon. Han drar gjerne ut tampongen min for meg hvis vi skal ha sex. Jeg spurte om han ville gitt meg munnsex under mensen og han sa ja. Det var nok en spøk... Jeg derimot HATER mensen og føler meg ekkel. Det er grisete og lukter vondt. Å bruke bind er for meg helt frastøtende. Da bruker jeg heller største mulige tampong stappet godt opp slik at ingenting siver ut 😂 Anonymkode: 82700...160 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #390 Del Skrevet 8. mai 2020 Kjæresten min synes ikke er ekkelt at jeg har mensen, og at jeg sover med truse og bind i senga. Vi har også sex like ofte når jeg har mensen som ellers, vi synes faktisk det er litt ekstra spesielt og intimt i den uka. Han har også slikket meg noen ganger mens jeg har hatt mensen, men da har jeg selvsagt dusjet meg grundig like før. Elsker kjæresten min 😍❤️ Anonymkode: c2dfc...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #391 Del Skrevet 8. mai 2020 Satte ikke trond viggo torgersen inn spiral på sin kone? Han er jo lege. Må da være innafor. Menn må tåle mensen. Ingen mens ingen barn. Så mens må kvinner ha om de skal bli gravide. Anonymkode: 6caea...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #392 Del Skrevet 8. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min synes ikke er ekkelt at jeg har mensen, og at jeg sover med truse og bind i senga. Vi har også sex like ofte når jeg har mensen som ellers, vi synes faktisk det er litt ekstra spesielt og intimt i den uka. Han har også slikket meg noen ganger mens jeg har hatt mensen, men da har jeg selvsagt dusjet meg grundig like før. Elsker kjæresten min 😍❤️ Anonymkode: c2dfc...786 Man skulle trodd dere var indere siden dere er så takknemlig for at mannen ikke oppfører seg som en religiøs 13-åring Anonymkode: c0a1b...5bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #393 Del Skrevet 25. mai 2020 Hvorfor venta dere så lenge med å kaste posen? Anonymkode: 0b855...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. mai 2020 #394 Del Skrevet 25. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor venta dere så lenge med å kaste posen? Anonymkode: 0b855...6ab Tråden er 6 år gammel. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #395 Del Skrevet 25. mai 2020 17 minutter siden, Apocalypte skrev: Tråden er 6 år gammel. 😂 Da håper jeg posen er kasta nå 🤢😂 Anonymkode: 012e7...de5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #396 Del Skrevet 26. mai 2020 3 timer siden, Apocalypte skrev: Tråden er 6 år gammel. 😂 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da håper jeg posen er kasta nå 🤢😂 Anonymkode: 012e7...de5 Ts her igjen, posen er kastet for lengst. Noe jeg ikke forstår er hvordan folk finner fram til denne tråden gang på gang? Søker dere «mensen + kvinneguiden»? Dere må nesten være mer sprø enn oss da 😅 til opppdatering: ja jeg har skiftet enda en bruker, og vi er fortsatt sammen. Må ærlig si vi ikke er like «strong» som før, men nå har vi jo vært sammen snart halve livet mitt så og mye mer arbeid enn hva vi hadde på den tiden.. TS her.. Anonymkode: 5136c...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #397 Del Skrevet 5. desember 2020 Dette må være den rareste tråden jeg har sett på KG. En av de iallfall. Den ble nemlig reklamert for under «sykeste tråder på KG» under Generell debatt. Anonymkode: dedec...322 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C0ofijas Skrevet 5. desember 2020 #398 Del Skrevet 5. desember 2020 Det der er jo ingenting😂🙈 Jeg og samboeren min har sex når jeg har mensen, og han drar til og med ut tampongen for meg. Den ene gangen dro han ut den snoren med tennene sine😂😂 Ja, vi har et ganske avslappet og åpent forhold til hverandre, og nei, jeg mener ikke at andre som ikke gjør det samme ikke har et åpent forhold til hverandre.. Bare sånn at jeg ikke tråkker på noen tær her😅 Folk er forskjellige, ingen er like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #399 Del Skrevet 5. desember 2020 Aldri opplevd at mannen har brydd seg om at jeg har mensen, men han har ikke syntes synd i meg heller akkurat .. Kanskje kjøpt med en sjokolade hjem eller noe sånt innimellom hvis jeg har vært litt ekstra grinete 😅 En gang, helt i starten av forholdet så var vi på Cuba. Der er det helt vanlig å bo hjemme hos familier, så vi bodde hos en dame - som tippet helt over fordi jeg hadde fått mensen og det var en blodflekk på lakenet. Jeg ble så flau og bare gråt .. Det er ikke noe supermarked eller kjøpesentre i Havanna akkurat så det var ingen enkel greie, men mannen fikk ordnet et nytt laken til den sure dama og lo egentlig bare av at jeg var så flau. Og ga meg en klem Jeg er ikke så glad i å bruke tampong så jeg sover gjerne i en shorts eller noe når jeg har mensen, men jeg kaster alltid bind i søpla. Om det ikke hadde vært rart for han, så hadde det vært rart for meg å ha en pose med brukte bind stående på badet. Anonymkode: f3814...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #400 Del Skrevet 10. desember 2020 Silfen skrev (På 24.2.2014 den 0.35): Jeg lurer mer på HVOR det er du gjemmer bort denne posen med brukte bind? ...bare håper den ikke dukker opp under juletreet... 😝🤣 Anonymkode: b07f5...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå