Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns du beskriver et helt normalt forhold her jeg, er i alle fall sånn det er med samboer og meg også - bortsett fra den ekstra posen; bind og tamponger kaster jeg i samme bøtte som annet søppel på badet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo her bryr seg ingenting om mensen. Vi har like mye sex og han hadde gjerne slikket meg og men der sier jeg stopp. Men vanlig samleie spiller jo ingen rolle. Er jo bare å gå og vaske den etterpå blør ikke flere liter akkurat uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, stakkars dere som har så lite liv her på kg! Men ok skal prøve å forklart dette med den posen, en gang for alle! :-)

Jeg må ofte skifte bind midt på kvelden og så trøtt jeg er da så orker jeg ikke å måtte løpe på badet for å kadte bindet mitt der. Og med "lov" til å gjøre dette, så mener jeg at han ikke synes noe om dette / kommer med utsagn "mååå du gjøre det her daaaa??" Og srry, men tror ikke alle par har det sånn med hverandre at hvis du skifter bind forran mannen så prøver han heller å hjelpe til med å holde en pose åpen sånn at du kan kaste den med en gang i stedet forbå komme med kommentarer som "du kunne ha gjort dette på badet" så bra at alle forhold er så åpne om dette, hadde nesten mistet troen på forhold etter å ha lest alle de utro/dritt forholdene deres her på kg :-) takk for meg :-)

Anonymous poster hash: 09750...0d5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, stakkars dere som har så lite liv her på kg! Men ok skal prøve å forklart dette med den posen, en gang for alle! :-)

Jeg må ofte skifte bind midt på kvelden og så trøtt jeg er da så orker jeg ikke å måtte løpe på badet for å kadte bindet mitt der. Og med "lov" til å gjøre dette, så mener jeg at han ikke synes noe om dette / kommer med utsagn "mååå du gjøre det her daaaa??" Og srry, men tror ikke alle par har det sånn med hverandre at hvis du skifter bind forran mannen så prøver han heller å hjelpe til med å holde en pose åpen sånn at du kan kaste den med en gang i stedet forbå komme med kommentarer som "du kunne ha gjort dette på badet" så bra at alle forhold er så åpne om dette, hadde nesten mistet troen på forhold etter å ha lest alle de utro/dritt forholdene deres her på kg :-) takk for meg :-)

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Syns fortsatt det er rart å ikke kaste posen på en uke...

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Orker ikke gå på badet, så du skifter bind i senga og han holder posen for deg?

Høres helt merkelig ut spør du meg, men hver sin smak.

Jeg velget heller å gå noen få meter til toalettet. Mannen min har derimot ingen problemer med å være på badet mens jeg skifter bind

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kosteskaft:

Jeg tror jeg er litt trøtt, men... Hva leste jeg nettopp?

Du kan skifte bind uten at samboeren din freaker? Det er helt normalt. Hva er poenget med dette innlegget? :bond: Hvorfor spør jeg. God natt.

Anonymous poster hash: 9a8bc...3b7
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei forresten! Kom til å tenke på en ting.. Skifter han bind på deg?

Anonymous poster hash: 9a8bc...3b7
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne posen full av bind blir liggende inne på soverommet i en uke? Vet ikke hvordan det er hos dere andre men hos meg syns jeg det lukter på badet når bind bare har ligget i søpla en dag eller to. Hvordan folk klarer å sove i råtnende menslukt er forbi min fatteevne men folk er forskjellige kan man trygt si. Jeg er veldig trygg på min samboer, og han hadde sikkert ikke reagert nevneverdig om jeg hadde skiftet bind foran han men jeg skal la han slippe.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så slemme dere er...misunnelig fordi TS er lykkelig?

Anonymous poster hash: 60f8a...e47

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Jepp, mannen din er unik dersom han synes det er greit at du lagrer en pose med brukte bind på soverommet. Her i huset kaster vi de i søppelbøtta på badet, vi er tross alt renslige mennesker.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte lese hovedinnlegget 3 ganger, men tenkte at det bare var jeg som ikke forstod. Så leste jeg lenger ned og ser at du har en pose ved senga du kaster bindene i og ikke tømmer på en uke? Dere er ekle begge to er min konklusjon. Her har vi begge et naturlig forhold til mensen, men går ann å være hygienisk for det.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er normalt, men han er vel veldig trygg og komfortabel med det da:) Husker jeg klarte å få en lekkasje første gang jeg sov over hos det som nå er samboeren min gjennom 5 år. Trodde jeg skulle dø av skam, men neida, han skifta bare laken, ordna og greina, null problem. Eneste han slipper å se(så langt) er når jeg tar av eller bytter bind. Ikke at jeg tror det hadde gjort så mye men.

Anonymous poster hash: 235a7...3e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover naken som vanlig bare med tampong, null stress. Han lager god te og har fylt vannflasken et par ganger, vi kjører brannbil enkelte ganger og ingen av oss kunne brydd oss mindre. Han tar med seg en pakke ob med hjem fra butikken og det er noe han ikke synes er det spor rart, hvorfor skulle han synes det?

Så vi er på samme måten, tror det blir litt slik om man våger å være trygg på hverandre, det gjør vel de fleste etter en stund.

Selvsagt ikke det mest sexy med blodflekk i sengen, men har han valgt i bli sammen med en dame så har han det, og vi vil heller ligge nakne sammen enn å sove med store pysjer på og det har skjedd, da vasker en av oss lakenet og gjør ikke stor ståhei ut av det.

Tror som andre sier at dette ikke er så veldig unikt men selvsagt noen både kvinner og menn mener det nok er litt ekkelt og for all del de om det men her som sagt er vi ganske trygg sånn sett heldigvis.

Er det bare meg som ikke skjønte det te/vannflaske-greiene? :klo:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...