Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 703dc...ad9

Hvis du ikke skjønner det selv ,så sier det  litt om hvor ekkel du er.:spy:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 22.2.2014 at 0.16, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg og min forlovede er så trygge på hverandre og vi vet at det kommer til å bli oss to for evig. Vi begge føler vi har det perfekte forhold og kan ikke tro at noen andre er som oss i et forhold. Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) !

Men det er f.eks. En ting som gjør at vi har det perfekte forhold som jeg nesten tror ingen andre har, det er at han blir så lei seg når jeg har mensen fordi smertene rg får, også får jeg lov til å bytte bind og kaste det i en pose som jeg gjemmer vekk til dagen etter/venter til jeg er ferdig med uka og kaster da posen eg har fylt opp. Sover i bare trusa, og han blir lei seg hvis jeg beuker pysj bukse under mensen for han har ingen problemer med at eg sover med truse med bind på. Har jeg lekkasje rydder han fort opp, og synes synd på meg siden.. Jeg et ikke.. Siden jeg har mensen? Hehe, til det jeg lurer på; er dette normalt for par? At mannen i forholdet ikke synes det er ekkelt med mensen? Tror liksom at alle menn vemmes over mensen, men er det egentlig bare helt feil og bare en "myte"

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Fytti katta !......Synes eg kjenner stanken (tilsvarende sur /råtten fiskelukt),og innsekter fluer som flyr rundt å sprer bakterier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lovedrug skrev:

Hvis du ikke skjønner det selv ,så sier det  litt om hvor ekkel du er.:spy:

Synes du folk som bæsjer er ekle og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stor forskjell på og bæsje enn og dele tampongen sin med kjæresten,du setter deg vel ikke og bæsjer foran noen vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar du dama tørke deg i ræva når du har gjort det?

Anonymkode: dd93d...669

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lovedrug skrev:

Det er stor forskjell på og bæsje enn og dele tampongen sin med kjæresten,du setter deg vel ikke og bæsjer foran noen vel?

Kan fint sitte foran kjæresten å bæsje. Det burde alle i et forhold være komfortabel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan fint sitte foran kjæresten å bæsje. Det burde alle i et forhold være komfortabel med.

:spy:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lar du dama tørke deg i ræva når du har gjort det?

Hun bruker ikke å gjøre det, men hadde ikke hatt noe problem med det. Det er jo tross alt naturlig. Er jo mange som tørker små barn når de har bæsja.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker ikke å gjøre det, men hadde ikke hatt noe problem med det. Det er jo tross alt naturlig. Er jo mange som tørker små barn når de har bæsja.

HAHA, særr?

Anonymkode: 7df0f...0da

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lovedrug skrev:

:spy:

Det høres virkelig ut som et dårlig forhold, når man ikke engang kan bæsje foran hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres virkelig ut som et dårlig forhold, når man ikke engang kan bæsje foran hverandre.

Ja ,fy faen vi har det fælt .  :ironi:

Endret av lovedrug
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke delt dette med andre mennesker. En pose bind som står på dagesvis og stanker. En mensfetisj-fyr som blir LEI SEG når du dekker til din mens. DISGUSTING.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,fy faen vi har det fælt . 

Et sunt forhold er det i hvert fall ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et sunt forhold er det i hvert fall ikke..

Sunnere enn ditt heldigvis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bossa Nova skrev:

Er de sammen ennå, mon tro?

Hahahhaha dere tuller! Herregud denne tråden tenkte jeg på rett før jeg slettet brukeren min i går for å lage en ny! Tenkte liksom på alle "minnene" jeg hadde ved den gamle brukeren selv om jeg kommenterte med ab mye, og tenkte at med en ny bruker skal jeg ALDRI kommentere med ab, men denne tør jeg ikke å kommentere med nick assa! Hahahahhaha, så SYKT tilfeldig! Jeg mener det, jeg må jo ha en sånn sjettesans eller noe, slettet brukeren i går, tenkte på denne tråden som et minne når jeg slettet brukeren, så plutselig ser jeg den på forsiden etter snart 3 år!

vi er sammen fortsatt den dag i dag, og vet du hva? Skal gi deg en tråd jeg lagde for ikke så lenge siden. Min mann (vi har giftet oss siden den gang) og venter nå vår første bebis.

så her har du en oppfølgningstråd siden du fortsatt lurer på om vi er sammen. 

Anonymkode: d95f0...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnere enn ditt heldigvis.

Har et veldig fint og komfortabelt forhold jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min var sånn, var sammen i nesten 10 år. Tar litt tid å bli såpass trygg på hverandre, men gud, det er så fint når det skjer <3

Anonymkode: 1c78a...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, CaramelDevil skrev:

Jeg ville ikke delt dette med andre mennesker. En pose bind som står på dagesvis og stanker. En mensfetisj-fyr som blir LEI SEG når du dekker til din mens. DISGUSTING.

Vet a fa** hvorfor jeg formulerte meg slik. Alt som er skrevet er jo forsåvidt riktig. 

Men det skal sies at jeg blir veldig dårlig når jeg først får mensen og det er liksom hver 3. - 4. måned. Han har IKKE mensenfetisj, men er veldig behjelpelig. Skifter laken osv, når uhell skjer, sover alltid med kun truse og siden jeg blir "flau" av å ha mensen så tar jeg på bukse og da sier han bare at "nei det trenger du ikke, du er like fin". Kan si at jeg var 19 når jeg skrev tråden, i dag er jeg 23 og kanskje litt mer "voksen" derav bedre formulering.

Men joa, kastet brukte bind i en pose som lå i soverommet og faktisk så luktet det nada, absolutt ingenting. Og ja han holdt til og med posen for meg hvis alt holdt på å renne over grunnet fullt bind og derfor kunne jeg ikke bevege meg. Nå har jeg ikke hatt mensen på ett år, grunnet graviditeten :-) så veldig artig å komme over tråder som frisker opp minnet om mine "mensentider" 😂

Kan forresten nevne at mannen min har sagt at han tar våkne kvelder med baby, lager flaske midt på natten, skal lage mat og fortsette med husarbeidet, etc, det eneste han "nekter" å gjøre når bebis kommer, er å skifte bleie 😂 Noe sååå naturlig som å skifte bleie! Hahahah, ironisk nok, tro det eller ei!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet a fa** hvorfor jeg formulerte meg slik. Alt som er skrevet er jo forsåvidt riktig. 

Men det skal sies at jeg blir veldig dårlig når jeg først får mensen og det er liksom hver 3. - 4. måned. Han har IKKE mensenfetisj, men er veldig behjelpelig. Skifter laken osv, når uhell skjer, sover alltid med kun truse og siden jeg blir "flau" av å ha mensen så tar jeg på bukse og da sier han bare at "nei det trenger du ikke, du er like fin". Kan si at jeg var 19 når jeg skrev tråden, i dag er jeg 23 og kanskje litt mer "voksen" derav bedre formulering.

Men joa, kastet brukte bind i en pose som lå i soverommet og faktisk så luktet det nada, absolutt ingenting. Og ja han holdt til og med posen for meg hvis alt holdt på å renne over grunnet fullt bind og derfor kunne jeg ikke bevege meg. Nå har jeg ikke hatt mensen på ett år, grunnet graviditeten :-) så veldig artig å komme over tråder som frisker opp minnet om mine "mensentider" 😂

Kan forresten nevne at mannen min har sagt at han tar våkne kvelder med baby, lager flaske midt på natten, skal lage mat og fortsette med husarbeidet, etc, det eneste han "nekter" å gjøre når bebis kommer, er å skifte bleie 😂 Noe sååå naturlig som å skifte bleie! Hahahah, ironisk nok, tro det eller ei!

Han tar ikke våkne kvelder med baby når han må vekke deg for at du skal skifte bleie.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...