Djungelvrål Skrevet 10. juni 2015 #301 Del Skrevet 10. juni 2015 Typen min gir oralsex selv om jeg har mensen, drar ut tampongen og legger den på nattbordet når vi skal ha sex, spøker om blodpølse hvis det er mye blod på pikken etterpå, og lar meg kaste brukte bind og tamponger i den vanlige søpla som tømmes når den er full. Slå den! Anonymous poster hash: e2dc6...58a Erre mulig. Visste ikke at folk levde som griser i dagens Norge i 2015. Ekkelt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #302 Del Skrevet 10. juni 2015 Erre mulig. Visste ikke at folk levde som griser i dagens Norge i 2015. Ekkelt! Tipper tampongen er i når han gir henne oralsex. Da er det ikke like ekkelt. Men ikke noe for meg Anonymous poster hash: c68e8...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #303 Del Skrevet 8. august 2015 Hei, jeg og min forlovede er så trygge på hverandre og vi vet at det kommer til å bli oss to for evig. Vi begge føler vi har det perfekte forhold og kan ikke tro at noen andre er som oss i et forhold. Vi elsker hverandre så sinnsykt og det gjør bokstavligtalt vondt så mye elsker vi hverandre (men på en god måte) ! Men det er f.eks. En ting som gjør at vi har det perfekte forhold som jeg nesten tror ingen andre har, det er at han blir så lei seg når jeg har mensen fordi smertene rg får, også får jeg lov til å bytte bind og kaste det i en pose som jeg gjemmer vekk til dagen etter/venter til jeg er ferdig med uka og kaster da posen eg har fylt opp. Sover i bare trusa, og han blir lei seg hvis jeg beuker pysj bukse under mensen for han har ingen problemer med at eg sover med truse med bind på. Har jeg lekkasje rydder han fort opp, og synes synd på meg siden.. Jeg et ikke.. Siden jeg har mensen? Hehe, til det jeg lurer på; er dette normalt for par? At mannen i forholdet ikke synes det er ekkelt med mensen? Tror liksom at alle menn vemmes over mensen, men er det egentlig bare helt feil og bare en "myte"Anonymous poster hash: 09750...0d5 Lar du bindene noen ganger ligge i en pose i mange dager før posen blir kastet ute i restavfallet? Blir det ikke vond lukt i det rommet der posen ligger? Anonymous poster hash: 30b0b...dc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #304 Del Skrevet 11. september 2016 Anonymkode: 548ad...02b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 11. september 2016 #305 Del Skrevet 11. september 2016 Er de sammen ennå, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #306 Del Skrevet 11. september 2016 Min samboer har ingen problemer med det i det hele tatt, jeg og ligger i truse når jeg har mensen, og alt det samme som deg. Så.... Er ikke noe spesielt det . Anonymkode: 13245...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 11. september 2016 #307 Del Skrevet 11. september 2016 Hahahaha denne tråden var noe av det første jeg leste her. Jeg er traumatisert fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 11. september 2016 #308 Del Skrevet 11. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min samboer har ingen problemer med det i det hele tatt, jeg og ligger i truse når jeg har mensen, og alt det samme som deg. Så.... Er ikke noe spesielt det . Anonymkode: 13245...659 Det har heller ikke kjæresten min problemer med. Men det var et par andre ting som virket litt underlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #309 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg har alltid hatt lyst til å skifte tampong på kjæresten, men har til nå blitt nektet. Jeg er oppriktig interessert i å lære og vil kjenne hvordan det er, jeg har sett utallige videoer og illustrasjoner på nett, samt lest meg opp på det som trengs, så jeg føler meg godt forberedt. Synes dere hun bør la meg prøve? Vi har vært sammen i snart ti år, og jeg maser ikke, sist jeg spurte var flere år siden. Anonymkode: b38b2...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 11. september 2016 #310 Del Skrevet 11. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid hatt lyst til å skifte tampong på kjæresten, men har til nå blitt nektet. Jeg er oppriktig interessert i å lære og vil kjenne hvordan det er, jeg har sett utallige videoer og illustrasjoner på nett, samt lest meg opp på det som trengs, så jeg føler meg godt forberedt. Synes dere hun bør la meg prøve? Vi har vært sammen i snart ti år, og jeg maser ikke, sist jeg spurte var flere år siden. Anonymkode: b38b2...e09 Hør nå her. Andre kan ikke bestemme hva kjæresten din skal være komfortabel med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. september 2016 #311 Del Skrevet 11. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid hatt lyst til å skifte tampong på kjæresten, men har til nå blitt nektet. Jeg er oppriktig interessert i å lære og vil kjenne hvordan det er, jeg har sett utallige videoer og illustrasjoner på nett, samt lest meg opp på det som trengs, så jeg føler meg godt forberedt. Synes dere hun bør la meg prøve? Vi har vært sammen i snart ti år, og jeg maser ikke, sist jeg spurte var flere år siden. Anonymkode: b38b2...e09 Nei, og du er ekkel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #312 Del Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, Bossa Nova skrev: Hør nå her. Andre kan ikke bestemme hva kjæresten din skal være komfortabel med. Hvorfor ikke? Anonymkode: 703dc...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 11. september 2016 #313 Del Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: 703dc...ad9 Det sier seg selv, gjør det ikke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #314 Del Skrevet 11. september 2016 1 minutt siden, lovedrug skrev: Det sier seg selv, gjør det ikke? Synes det er trist at man ikke skal få lov til å skifte tampong på kjæresten sin.. Anonymkode: 703dc...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #315 Del Skrevet 11. september 2016 Ah, jeg husker jeg koste meg godt med denne tråden her. For en høydare. Anonymkode: 06f67...dfc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 11. september 2016 #316 Del Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Synes det er trist at man ikke skal få lov til å skifte tampong på kjæresten sin.. Anonymkode: 703dc...ad9 De fleste vil gjøre sånt i fred . Hører du ikke hvor kvalmt det er? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #317 Del Skrevet 11. september 2016 Eksen og jeg hadde sex når lysten ble for stor selv om jeg hadde mensen, så jeg trur nok de fleste menn ser på det som normalt Anonymkode: b52a0...69a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #318 Del Skrevet 11. september 2016 1 time siden, lovedrug skrev: De fleste vil gjøre sånt i fred . Hører du ikke hvor kvalmt det er? Det er ikke kvalmt, det er naturlig! Ser ikke problemet. Anonymkode: 703dc...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 11. september 2016 #319 Del Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke kvalmt, det er naturlig! Ser ikke problemet. Anonymkode: 703dc...ad9 Naturlig med mensen ja,å bytte tampong på andre er ikke det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #320 Del Skrevet 11. september 2016 1 minutt siden, lovedrug skrev: Naturlig med mensen ja,å bytte tampong på andre er ikke det. Hvorfor ikke? Anonymkode: 703dc...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå