Gå til innhold

Skifter bind, han synes ikke det er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal jeg spy, le eller gråte?  :skratte:

Anonymous poster hash: df8d2...827

Gjør alt sammen, så kan mannen din samle tårene og spyet i en pose for deg :P

Anonymous poster hash: 8416f...cdc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjør alt sammen, så kan mannen din samle tårene og spyet i en pose for deg :P

Anonymous poster hash: 8416f...cdc :legrine:

:legrine:  :legrine:  :legrine:  :legrine:  :legrine: 

Anonymous poster hash: c622d...c44

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at han ble irritert var nok fordi tøybleier (unnskyld, bind) er noe av det ekleste som er oppfunnet.. Æsj! Bruke samme bind om igjen og om igjen, hvor ekkelt og uhygienisk kan det bli egentlig.

Og ordet menskopp er jo grunn nok til at han som oppfant det burde få juling.

Anonymous poster hash: dc444...71c

Er du 12 år eller? Det er faktisk mulig å ha et naturlig forhold til kroppen sin og mensen! En mensenkopp har helt glatt overflate hvor bakterier ikke har mulighet til å formere seg, og man steriliserer jo koppen etter bruk! Tamponger er mye mer uhygienisk fordi bakteriene bare kan formere seg fritt, man kan faktisk få TSS av det! Det er ikke registrert noen tilfeller av TSS ved bruk av kopp, så man kan diskutere hva som er mest uhygienisk! Dessuten inneholder tamponger rester av blekestoffer og andre kjemikalier som tas rett opp i slimhinnene i underlivet, hvor sunt er det? Og hva er galt med tøybind? Jeg vasker dem og ordner alt med dem selv, ingen andre enn meg trenger å se dem, og jeg har NULL problem med det, ikke ekkelt i det hele tatt. Min mens - min sak!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Er du 12 år eller? Det er faktisk mulig å ha et naturlig forhold til kroppen sin og mensen! En mensenkopp har helt glatt overflate hvor bakterier ikke har mulighet til å formere seg, og man steriliserer jo koppen etter bruk! Tamponger er mye mer uhygienisk fordi bakteriene bare kan formere seg fritt, man kan faktisk få TSS av det! Det er ikke registrert noen tilfeller av TSS ved bruk av kopp, så man kan diskutere hva som er mest uhygienisk! Dessuten inneholder tamponger rester av blekestoffer og andre kjemikalier som tas rett opp i slimhinnene i underlivet, hvor sunt er det? Og hva er galt med tøybind? Jeg vasker dem og ordner alt med dem selv, ingen andre enn meg trenger å se dem, og jeg har NULL problem med det, ikke ekkelt i det hele tatt. Min mens - min sak!

Sorry. Det er bare sinnsykt ekkelt med menskopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Det er bare sinnsykt ekkelt med menskopp.

Ja det er greit, men du slipper jo å se det så hva er problemet? La damer få bruke det de vil! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det høres creepy ut. :kvalm:

Det var ironi...

Anonymous poster hash: dc444...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig. Jeg elsker menskopp. Etter erfaring så er det mye mer hygienisk enn tamponger. I tillegg så slipper man søppel som kan lukte hvis det ligger for lenge . Det er også fint å slippe det jevnlige innkjøpet og pengebruken. 

Tøybind/truseinnlegg er også helt fantastisk. Mye mer behagelig å bruke, i tillegg til at man slipper jevnlig innkjøp. Jeg forstår at man kan tenke at det er ekkelt når man først tenker på det men om man tenker litt videre så er det ikke det. Er blod verre en utflod? Hvor mange får utflodflekker i trusen. Og hva hvis man skulle være uheldig å få en lekkasje i trusen når man har mensen. Skal man bare kaste trusen da? Og hva med menn sine bremsespor. Kan ikke de vaskes vekk?  

Rop høyt og vær stolt over menskopp og tøybind. Jeg har ihvertfall aldri vært mer fornøyd  :danse:

Endret av Lulilelu
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid tisse en liten stund etter at jeg har lagt meg men da er jeg alltid litt trøtt og det er tiltak å gå inn på badet. Grunnen til at jeg er singel er at jeg enda ikke har funnet drømmemannen som syns det er fantastisk å få lov til å tømme potten jeg har under sengen for meg når jeg er ferdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid tisse en liten stund etter at jeg har lagt meg men da er jeg alltid litt trøtt og det er tiltak å gå inn på badet. Grunnen til at jeg er singel er at jeg enda ikke har funnet drømmemannen som syns det er fantastisk å få lov til å tømme potten jeg har under sengen for meg når jeg er ferdig.

Har hørt å tømme innholdet ut av vinduet over rabarbraen, er bra for rabarbraen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du med blodklumpene?  Tørker dem av med papir før du vasker dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du med blodklumpene?  Tørker dem av med papir før du vasker dem?

Jeg har aldri hatt blodklumper så jeg veit ærlig talt ikke (kanskje bittesmå men det har jeg ikke merket noe til.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

MENSkopp, ikke mensenkopp! Du sier vel ikke sykkelenhjelm sant?

Anonymous poster hash: 0c441...ed6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MENSkopp, ikke mensenkopp! Du sier vel ikke sykkelenhjelm sant?

Anonymous poster hash: 0c441...ed6

Wow sorry da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ts her, hadde glemt at jeg startet denne tråden. Morsomt å se at den fortsatt går, selv etter 1,5 år! Jeg elsker fortsatt mannen min og han like mye meg. Guuud så heldig jeg er!!! Ønsker dere alle en slik mann ❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: 09750...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FADER! Der vekket jeg mannen, fy søren som jeg lo av alle kommentarer her inne.

Men bare for å banke det inn i hodene på dere;

#1 som sagt skjer ikke dette alltid, har faktisk bare skjedd et par ganger til siden jeg atartet teåden (1,5 år siden)

#2 nei, det lukter ikke. Jeg knyter posen igjen, og joa jeg kaster den etter 1-2 dager, er litt lat (som dere sikkert har fått med dere) og det kombinert med at jeg har en mann som ikke bryr seg nevneverdig, så er det ikke helt krise om jeg lar posen stå til dagen etter.

#3 hvorfor mannen hjelper til? Fordi jeg kan få kjempe vondt av mensen, spesielt de første dagene og da våkner han som regel av at jeg snufser mens jeg står opp og da snur han seg ikke for å sove igjen, men heller spør "å kjære, er du våken igjen? Går det bra? Og mens jeg da ruller bindet sammen (UTEN Å FÅ BLOD PÅ MEG. HOLDER I DEN ENE KANTEN OG BRUKER KLISTRET TIL Å RULLE BINDET SAMMEN UTEN Å MÅTTE TA NOE EKSTRA PÅ DET BRUKTE OMRÅDET) spør jeg kanskje kan du gi meg posen?

#4 jo vi er det perfekte paret, vi er like nyforelska.

#5 jeg er ekstrem renslig av meg, går ikke på do andre steder enn mitt hjem, vasker hender er det første jeg gjør når jeg kommer hjem etter å ha være ute selv om det bare har vært en 5 minutters tur. Vasker hender før jeg tar oppvasken, det være inn eller ut. ETC.

#6 God natt 😴👋🌙🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

#1 som sagt skjer ikke dette alltid, har faktisk bare skjedd et par ganger til siden jeg atartet teåden (1,5 år siden)

#2 nei, det lukter ikke. Jeg knyter posen igjen, og joa jeg kaster den etter 1-2 dager, er litt lat (som dere sikkert har fått med dere) og det kombinert med at jeg har en mann som ikke bryr seg nevneverdig, så er det ikke helt krise om jeg lar posen stå til dagen etter.

#3 hvorfor mannen hjelper til? Fordi jeg kan få kjempe vondt av mensen, spesielt de første dagene og da våkner han som regel av at jeg snufser mens jeg står opp og da snur han seg ikke for å sove igjen, men heller spør "å kjære, er du våken igjen? Går det bra? Og mens jeg da ruller bindet sammen (UTEN Å FÅ BLOD PÅ MEG. HOLDER I DEN ENE KANTEN OG BRUKER KLISTRET TIL Å RULLE BINDET SAMMEN UTEN Å MÅTTE TA NOE EKSTRA PÅ DET BRUKTE OMRÅDET) spør jeg kanskje kan du gi meg posen?

#5 jeg er ekstrem renslig av meg, går ikke på do andre steder enn mitt hjem, vasker hender er det første jeg gjør når jeg kommer hjem etter å ha være ute selv om det bare har vært en 5 minutters tur. Vasker hender før jeg tar oppvasken, det være inn eller ut. ETC.

#6 God natt

:kvalm:  Dette er fortsatt temmelig urovekkende å lese. Jeg tror de aller fleste forstår hva du holder på med. Det gjør det ikke mindre ekkelt. 

Anonymous poster hash: ccbe9...c14

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Typen min gir oralsex selv om jeg har mensen, drar ut tampongen og legger den på nattbordet når vi skal ha sex, spøker om blodpølse hvis det er mye blod på pikken etterpå, og lar meg kaste brukte bind og tamponger i den vanlige søpla som tømmes når den er full. Slå den! 

Anonymous poster hash: e2dc6...58a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#6 God natt 😴👋🌙🌟

Du er ekstremt renslig av deg og vasker til og med hendene før du skal vaske opp?

Og går aldri på do om du ikke er hjemme?

Ehum :skratte:

Det er fortsatt utrolig ekkelt og tyder på lathet å skifte bind i senga...du bare høres enda mer gal ut etter det siste innlegget ditt her :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så ekle bilder i hodet av denne tråden! Blanding av "Syke samlere" og en blodig grøsser....

DU vasker hendene når du har vært ute, og før du vasker opp men etter at du har skifta bind så er det ikke så nøye?! Da legger du deg bare i sengetøyet igjen?! 

Det er jo flott at du har funnet en mann som er like lat og urenslig som deg selv, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...