Gjest Gia_ Skrevet 6. juni 2015 #261 Del Skrevet 6. juni 2015 Haha, ler av alle kommentarene her! Og føler meg heldig som slipper å gjemme bort bind og O.B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northelia Skrevet 6. juni 2015 #262 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Oh my! Hvorfor føler noen trang til å offentliggjøre noe slikt? Endret 6. juni 2015 av elibje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. juni 2015 #263 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Hvis man bruker menskopp, så må det jo kunne gå an å gjøre noe av det samme? Da har du et bruksområde for alle de tomme ketchupflaskene også. Endret 6. juni 2015 av Pingting 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 6. juni 2015 #264 Del Skrevet 6. juni 2015 Haha, ler av alle kommentarene her! Og føler meg heldig som slipper å gjemme bort bind og O.B. Jeg tror hun snakker om å gjemme brukte bind og OB Men noen har kanskje så godt og nært forhold at de ikke engang trenger å ta seg bryet med det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 6. juni 2015 #265 Del Skrevet 6. juni 2015 Mannen min synes ikke mensen er ekkelt. Kaster i vanlig søppel og kaster ved behov. Han har aldri hintet til at mensen er ekkelt en gang. I vårt forhold er vi åpne og naturlige, så greit nok dere har et tipp topp forhold TS, men ikke unikt. Men det ble en morsom tråd da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #266 Del Skrevet 6. juni 2015 Nå har ikke jeg lest alle svarene her, men herlighet, selvsagt synes han ikke det er ekkelt at du skifter bind! Hadde du derimot latt vær å skifte bind, da hadde han nok syntes det var ekkelt.... Anonymous poster hash: 91dd9...774 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #267 Del Skrevet 6. juni 2015 Typen min elsker å sitte og lukte på mine brukte bind, så vi har det mest unike forholdet Anonymous poster hash: dc444...71c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 6. juni 2015 #268 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg tror hun snakker om å gjemme brukte bind og OB Men noen har kanskje så godt og nært forhold at de ikke engang trenger å ta seg bryet med det Haha, ja var brukte bind og ob jeg mente Trenger jo ikke akkurat å gni det i trynet på fyren, men dersom man må gjemme brukte bind istedenfor å hive de i søppelet på badet så må man nesten vokse litt opp før man blir sammen med ei kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2015 #269 Del Skrevet 6. juni 2015 Haha, denne tråden dør visst aldri ut. Satte godtesnopet i halsen da jeg så denne igjen. Anonymous poster hash: ccbe9...c14 Episk tråd!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2015 #270 Del Skrevet 6. juni 2015 Typen min elsker å sitte og lukte på mine brukte bind, så vi har det mest unike forholdet Anonymous poster hash: dc444...71c Det høres creepy ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 6. juni 2015 #271 Del Skrevet 6. juni 2015 Denne tråden husker jeg lo godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #272 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg er mann og syns det er litt ekkelt med mensen og sånn. Kona syns det er ekkelt med oppkast osv. Jeg har større toleranse for eksempel oppkast og blod enn henne. Forøvrig har jeg vært med på to fødsler. Sånn er det bare. Jeg syns det er helt greit at mensen er litt ekkel. Anonymous poster hash: e2ff9...40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 7. juni 2015 #273 Del Skrevet 7. juni 2015 (endret) Jeg er mann og syns det er litt ekkelt med mensen og sånn. Kona syns det er ekkelt med oppkast osv. Jeg har større toleranse for eksempel oppkast og blod enn henne. Forøvrig har jeg vært med på to fødsler. Sånn er det bare. Jeg syns det er helt greit at mensen er litt ekkel. Anonymous poster hash: e2ff9...40b ........Ikke alle kvinner er velsignet med en så overbærende og kjærlig mann som TS......... Endret 7. juni 2015 av kvinneguide 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #274 Del Skrevet 7. juni 2015 Hahhahahahahaha dør av latter! Herregud hva skal man si - Lurer på om forholdet er like perfekt i dag? Samboeren min er absolutt forståelsesfull når jeg har mine enorme smerter. Han gir meg mye omsorg egentlig alltid. Men hallo et sted går grensen. Ja han vet at jeg har mensen men å dytte det opp i trynet hans er bare kvalmt. Syns det er en grense på for mye åpenhet i et forhold. Realiteten er at en mann selvfølgelig gjerne vil slippe å høre å se slike ting. Litt "mystikk" kan man vel beholde jeg sitter ikke å gjør nr 2 på do med døren på vidt gap foran han og heller ikke motsatt. Ja han aksepterer men jeg personlig foretrekker slike ting litt mer privat både for min del å hans. Æsj ! Haha ekkel tråd Anonymous poster hash: 2281a...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #275 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg lurer på hvordan det lukter...... :-( :-(Anonymous poster hash: 50410...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 7. juni 2015 #276 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg forstår ikke hvorfor HAN må holde åpen posen? Hvis hun klarer å stå opp av sengen og skifte bindet selv, hvorfor kan ikke posen ligge ved hennes side av sengen slik at hun kan kaste det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #277 Del Skrevet 7. juni 2015 Hvis det var så kaldt på gulvet at hun ikke kunne gå (!), hva med å ha et par tøfler e.l liggende ved siden av sengen? Man vasker da hendene etter man har skiftet? Og en pose med brukte bind... Nei, sorry, TS. Du er nasty, men du har nok rett i at foholdet deres er unikt. Anonymous poster hash: c622d...c44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #278 Del Skrevet 7. juni 2015 Anonymous poster hash: c622d...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 7. juni 2015 #279 Del Skrevet 7. juni 2015 Holder denne tråden på enda..?! Selv synes jeg at alle "synlige" bevis på mensen hører hjemme på badet, alene. Men, aller eklest blir det vel først når man lar være å skifte bind/tampong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #280 Del Skrevet 7. juni 2015 Skal jeg spy, le eller gråte? Anonymous poster hash: df8d2...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå