AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Noen her som har vært sammen med en mann som har vist seg å være homofil? Mistenker at min kjære er det.. Ingenting galt i det, men riv ruskende galt om jeg er i forholdet.. Anonymous poster hash: 26142...303
Boletta Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Hva er det som gjør at du mistenker det da?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Hva er det som gjør at du mistenker det da? Lurte jeg også på.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Om han har problemer med å komme under sex, så ønsker han prate med meg ang fantasiene sine.. Alltid den samme fantasien, at han blir tatt av et titalls mannfolk, med bind for øya.. Jeg har spurt om det utenfor senga, men da flirer han bare og benekter det.. Skal også sies at han er 36, veldig overfladisk og sykt opptatt av hva folk rundt han mener om seg. Han har heller aldri hatt noe man kan se på som alvorlig forhold. Han har hatt mange forhold, men korte. Anonymous poster hash: 26142...303
skreppamedleppa Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Om han går på jakt og kommer dragende på et byttedyr han har flådd selv i skauen, er opptatt av fotball, øl og damer. Klør seg på ballene i offentlighet, raper, aldri snakker om følelser: hero. Om han bryr seg om grand prix, spiser regnbuer til frokost, liker jan thomas og er opptatt av manne rumper: homo.. Eller ikke. Ingen av oss kan vel vite om han er homofil eller ei, den med fasiten på det er vel han selv og det er vel han du også bør snakke med om dette. Det er ingen sammenheng mellom å være overflatisk og å være homo men det er heller ikke noen sammenheng mellom å være overfladisk og å være hetro. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 Skjønner hva du sier, men kunne fremdeles tenkt meg å prate med noen som har vært i samme situasjon som meg.. Er nemlig ikke bare å prate med han om dette, når han benekter.. Klarer ikke bare å godta det fordi den magefølelsen min pleier å stemme.Anonymous poster hash: 26142...303
skreppamedleppa Skrevet 24. februar 2014 #7 Skrevet 24. februar 2014 Skjønner hva du sier, men kunne fremdeles tenkt meg å prate med noen som har vært i samme situasjon som meg.. Er nemlig ikke bare å prate med han om dette, når han benekter.. Klarer ikke bare å godta det fordi den magefølelsen min pleier å stemme.Anonymous poster hash: 26142...303 Når du sier at du bare ikke godtar det da har du et valg igjen og det er å følge magefølelsen, men følger du den fordi du mener/tenker/tror han er homofil eller har du den magefølelsen fordi dere to ikke har kjemi og at du føler uavhengig av fil at han er feil for deg. Slik du beskriver han så får jeg en følelse av at det ikke spiller så stor rolle om ham er hetro/bi eller homo men at du uansett ikke føler det helt store for han? Bare et spm
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 Nja... Nå er det flere ting ved han som gjør at ting ikke er tipp topp. Men jeg elsker han tross alt. Ville vært sårt for meg å miste han til ei anna fil, men på en anna side ville det vært godt. Hadde jo evt betydd at han endelig er ærlig med seg selv om det. Virker virkelig som om han prøver å være noe han ikke er. Anonymous poster hash: 26142...303
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Nja... Nå er det flere ting ved han som gjør at ting ikke er tipp topp. Men jeg elsker han tross alt. Ville vært sårt for meg å miste han til ei anna fil, men på en anna side ville det vært godt. Hadde jo evt betydd at han endelig er ærlig med seg selv om det. Virker virkelig som om han prøver å være noe han ikke er. Anonymous poster hash: 26142...303 Vel for å si det slik, om du leier etter tegn på at han ikke er homofil så finner du de, og om du leiter etter tegn på at han ikke er heterofil så finner du de også. Jeg håper du får andre synspunkter og så jeg skal trekke meg litt tilbake så jeg ikke overtar tråden din, men som sagt ikke alt er steriotypisk og om du ser etter tegn vil du alltids finne de. Men ellers lykke til, jeg håpet det ordner seg. Anonymous poster hash: 1b4ea...cb7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #11 Skrevet 24. februar 2014 Bare bli du trenger å høre det... Men er det ikke merkelig med sånne seksuelle fantasier?Anonymous poster hash: 26142...303
skreppamedleppa Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Bare bli du trenger å høre det... Men er det ikke merkelig med sånne seksuelle fantasier?Anonymous poster hash: 26142...303 Hee hee, redd jeg skal gi ut helt feile råd og synspunkter, men tja, tjo altså.. Jeg vet ikke, jeg prøver å tenke på om det hadde vært en kvinne som sa disse fantasiene, om mannen hennes automatisk hadde tenkt at hun var lesbisk? Antageligvis ikke, så hvorfor blir en mann homofil med en gang han innrømmer slike fantasier? Jeg vet at sammfunnet ser anerledes på mannsrollen og kvinnerollen, hvor mye en kan strekke det før en automatisk bli homo og lesbe, og jeg skjønner det også. Om to jenter kliner på en fest er ikke det ensbetydende med at de er lesbiske, to gutter derimot. Vi er så vant til det og ikke minst så uvant til det at det vekker oppsikt når en mann åpent forteller om en slik fantasi, men det er også viktig å tenke at fantasi ikke er ensbetydende med virkeligheten. Så prøver jeg å forestille at mannen sa det til meg, vi har en annen kommunikasjon enn dere to og vi hadde kunne snakket om det men om ikke.. Hvor mye vekt hadde jeg lagt på at jeg elsket han? Hvor mye på en seksuell fantasi? Hvor mye på at ellers alt i forholdet ikke var tipp topp? Jeg vet ikke men jeg tror den seksuelle fantasien hadde veid minst. At han var overfladisk, stadig bryr seg om andres mening og at forholdet ellers ikke var tipp topp uten god kommunikasjon ville nok plaget meg mer. Men igjen, det kan godt hende andre tenker noe annet.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #13 Skrevet 25. februar 2014 Det er ingen sammenheng mellom å være overflatisk og å være homo men det er heller ikke noen sammenheng mellom å være overfladisk og å være hetro. Nei, men det kan være sammenheng mellom å være overflatisk og ikke i god kontakt med seg selv, ikke leve autentisk i tråd med sine behov. Anonymous poster hash: f94a3...714
skreppamedleppa Skrevet 25. februar 2014 #14 Skrevet 25. februar 2014 Nei, men det kan være sammenheng mellom å være overflatisk og ikke i god kontakt med seg selv, ikke leve autentisk i tråd med sine behov. Anonymous poster hash: f94a3...714 Ja det kan nå så være men det har ingenting med hvilken fil man tilhører, som var mitt poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå