AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Er alle disse produktene som man får kjøpt på helsekostbutikker virkelig så bra som mange skal ha det til? Eller er de fremstilt av stoffer som i lengden ikke er bra for kroppen? Er utrolig nysgjerrig på disse, og tenker å gå til innkjøp av det til uka hvis det virkelig er gode erstatninger for sukker, mel osv. Anonymous poster hash: 95e7d...90a
Elanore Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Meh, jeg er litt delt i denne saken. Aner ikke om helseeffekten, men har uansett testet ut det meste. Sukrin+ er den eneste sukkererstatningen jeg har vært fornøyd med, men klarer ikke finne den lenger. Brukte den i vafler eller bakst som ikke trenger sukker for å nære gjær eller noe. Sukrin og stevia alene kan sikkert funke for mange, men jeg synes fort de erstatningene blir litt ekle, bitre eller til og med kvalmende å spise på, så unngår å bruke dem. Fiberhusk gjør alt tykkere - smaker lite, ikke noe problem for meg å bruke det. Bakepro minner om mel, men synes ikke det er godt når det utgjør for mye av smaken... Samme gjelder mandelmel og kokosmel - liker ingen av delene i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Hvordan er det med splenda? Altså, i moderate mengder, selvsagt.Og hvor får man kjøpt det? Anonymous poster hash: 49051...959
Gjest Runforit Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Får dårlig mage av både sukrin, stevia og fiberhusk. Om en skal bake mye så er det jo fordeler med sukkerfrie ting i forhold til blodsukkersvingninger. Nå synes jeg i tillegg at fakesukker smaker crap. Skal jeg først ha noe bakverk etc så tar jeg heller ekte vare og så begrenser jeg meg heller med porsjonene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå