Gå til innhold

Fiberhusk, sukrin, stevia osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alle disse produktene som man får kjøpt på helsekostbutikker virkelig så bra som mange skal ha det til? Eller er de fremstilt av stoffer som i lengden ikke er bra for kroppen? Er utrolig nysgjerrig på disse, og tenker å gå til innkjøp av det til uka hvis det virkelig er gode erstatninger for sukker, mel osv.

Anonymous poster hash: 95e7d...90a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meh, jeg er litt delt i denne saken. Aner ikke om helseeffekten, men har uansett testet ut det meste. Sukrin+ er den eneste sukkererstatningen jeg har vært fornøyd med, men klarer ikke finne den lenger. Brukte den i vafler eller bakst som ikke trenger sukker for å nære gjær eller noe. Sukrin og stevia alene kan sikkert funke for mange, men jeg synes fort de erstatningene blir litt ekle, bitre eller til og med kvalmende å spise på, så unngår å bruke dem.

Fiberhusk gjør alt tykkere - smaker lite, ikke noe problem for meg å bruke det. Bakepro minner om mel, men synes ikke det er godt når det utgjør for mye av smaken... Samme gjelder mandelmel og kokosmel - liker ingen av delene i det hele tatt.

Skrevet

Hvordan er det med splenda? Altså, i moderate mengder, selvsagt.Og hvor får man kjøpt det?

Anonymous poster hash: 49051...959
Gjest Runforit
Skrevet

Får dårlig mage av både sukrin, stevia og fiberhusk. Om en skal bake mye så er det jo fordeler med sukkerfrie ting i forhold til blodsukkersvingninger.

Nå synes jeg i tillegg at fakesukker smaker crap. Skal jeg først ha noe bakverk etc så tar jeg heller ekte vare og så begrenser jeg meg heller med porsjonene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...