AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Har tape-extensions, og har heist håret én gang.. Når er det vanlig å skifte ut håret med nytt? Skjønner at det må skiftes når det er slitt osv, men når er det normalt å skifte? Anonymous poster hash: d3d59...f3e
amadine Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Det kommer ann på hårkvaliteten. Du kjenner selv når håret bør byttes
Gjest Gemini7 Skrevet 24. februar 2014 #3 Skrevet 24. februar 2014 Det samme lurer jeg på, tS! Jeg fikk satt på extensions for 1 mnd siden og må vel heise dem opp om en drøy måned, kanskje.. Men jeg glemte helt å spørre frisøren om hvor lenge de varer (kjøpte hår i salong). Skjønner at kvaliteten varierer og at varigheten avhenger av pen behandling, men sånn ca? 6 mnd? 1 år?? Takk for svar
amadine Skrevet 24. februar 2014 #4 Skrevet 24. februar 2014 (endret) Jeg har hatt tape hår som har vart i fire uker og hår som har vart i 4-5 måneder. Det kommer ann på hvordan håret er forbehandlet og hvordan du behandler håret. I hvilken salong har dere satt på hår? Typ merke på håret? Endret 24. februar 2014 av amadine
Gjest Gemini7 Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Jeg har hatt tape hår som har vart i fire uker og hår som har vart i 4-5 måneder. Det kommer ann på hvordan håret er forbehandlet og hvordan du behandler håret. I hvilken salong har dere satt på hår? Typ merke på håret? Takk! Jeg har satt på hos Hendrix hair. Før brukte de Peaks men nå har de visstnok sitt eget merke, Hendrix extensions...
amadine Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Takk! Jeg har satt på hos Hendrix hair. Før brukte de Peaks men nå har de visstnok sitt eget merke, Hendrix extensions... Jeg har prøvd både peaks og hendrix hair. Fornøyd med hendrix sitt hår. Håret mitt varte fra mars til august. Kunne sikkert hatt det på litt lenger. Men da satt jeg på hairtalk istedet. Endret 25. februar 2014 av amadine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå