AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 ...og nå angrer jeg som en hund. det er en jente i en klesbutikk som jeg har blitt ordentlig betatt av. tenkte jeg skulle spørre om jeg kunne få tlfnr hennes engang jeg handlet der, men jeg har ikke guts nok. så i helgen ringte jeg til butikken, hun svarte og lurte på hva hun kunne hjelpe meg med, så sa jeg at jeg var en mann som fant henne veldig vakker, da bare la hun på. og nå vet jeg ikke om jeg skal oppfatte det som avvisning, eller om hun kanskje ikke visste hva hun skulle si? hva gjør jeg herfra nå? angrer på at jeg ringte, kanskje kjente hun igjen stemmen min å Anonymous poster hash: 17be0...745
Fuglen Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Det hørtes veldig creepy ut, jeg hadde nok også lagt på hvis det skjedde meg. Hvis en mann kom bort til meg personlig, derimot, kunne jeg sett an situasjonen 5
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Creepy å ringe. Jeg hadde i alle fall satt pris på (om noen skulle sjekke meg opp på bakgrunn av at de har sett meg på jobben); at han faktisk kom innom og spurte personlig. Endret 23. februar 2014 av Dreamdrops 4
norlof Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Hadde dette vært meg hadde jeg fått fullstendig panikk! Ikke bare visste du hvordan "jeg" så ut, men hvor jeg jobbet og NÅR jeg jobbet! Er nok bedre å ta sånne ting face til face (selvom det nok er skumlere for din del..) men da sitter man ikke igjen med følelsen av å ha en stalker! Og med mindre dere kjenner hverandre godt fra før av, eller at du har en spesiell stemme så er nok ikke faren for at hun kjenner deg igjen så fryktelig stor vil jeg tro! 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Hadde blitt redd om noen gjorde det mot meg. Har du ikke sosiale antenner, eller? Hører du ikke hvor creepy det er? Skjønner godt at hun la på. Hadde gjort det selv. Det du burde gjøre nå, er å ligge unna en stund, til hun glemmer det/glemmer stemmen din. Så bør du ta det face to face. Og ikke si at hun er vakker det første du gjør.. Ikke gi inntrykk av at du har sett på henne en stund, eller vet hvem hun er. Anonymous poster hash: fb011...387 3
Lady Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Creepy! Det er det første jeg hadde tenkte, for så å slenge på røret. Hadde gjort akkurat det samme selv. Edit: Var forresten en kunde som spurte om nr mitt på jobb.. Synes det var utrolig vanskelig å si nei, for vi hadde jo nettopp stått å pratet og ledd. Men det er jo slik jeg gjør med alle kundene. Jeg prøver alltid å være blid og imøtekommende mot hver eneste kunde. Noen er mer pratsomme og noen vil titte i fred. Denne fyren var av typen som skravlet i vei, og introduserte seg med navn og greier. Han følte vel at vi fant tonen, så han spurte om nr mitt. Klarte ikke å si nei, for vi hadde jo så hyggelig samtale, men det var som sagt fordi jeg var å jobb. Jeg behandler alle kundene mine sånn, og jeg klarte ikke å si at "Nei dessverre, jeg var hyggelig og pratsom med deg fordi jeg er på jobb, og du er en kunde. Ikke legg noe mer i det" Det var bare ubehagelig. Endret 24. februar 2014 av Lady
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Så du ringte som en ukjent mann som syntes hun var veldig vakker og når hun jobbet? Creepy much..? Du kunne i det minste faket at du var overrasket, introdusert deg selv, funnet en fake grunn til at du ringte butikken, men ble overrasket at hun svarte og forsiktig nevnt at du hadde lagt merke til henne eller noe annet mer subtilt og mindre stalky.. Kan for øvrig også nevne at det er ett stort mareritt for mange å bli sjekket opp på jobb av kundere. Dog hakket værre hvis du venter utenfor til shiftet hennes er over Huff, ikke lett det der. Men tror nok du ble avvist, og har hun den fjerneste anelse om hvem det var som ringte henne så er nok det skipet rimelig seilt. Om det hadde vært meg da.. Anonymous poster hash: 0172b...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Hun syntes nok den innledningen var veldig "creepy", ja. Du må huske på at hun ikke ante hvem du var når du ringte. Mest sannsynlig har hun ikke kjent igjen stemmen din. Du kan jo la det gå en stund før du går i den butikken igjen. Men dersom du tror du hadde en rimelig sjanse hos henne kan du jo senere spørre om nummeret en gang du er i butikken. Men da bør du ha vekslet noen ord med henne før du spør. Anonymous poster hash: f3520...923 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå