AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Det er så flaut når folk glor på deg på t banen. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av men i slike situasjoner. Er det flere som opplever lignende? Anonymous poster hash: b5830...49a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Ja, men jeg synes ikke det er flaut. Jeg synes det er flaut for jeg har ikke lyst til å glo tilbake, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er både damer og menn som kan glo. Veldig ofte damer Anonymous poster hash: b5830...49a
Fuglen Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes det er flaut for jeg har ikke lyst til å glo tilbake, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er både damer og menn som kan glo. Veldig ofte damer Anonymous poster hash: b5830...49a Jeg pleier bare å se ut av vinduet, jeg. Eller hvis de er spesielt ille ser jeg på dem og smiler. Da blir de enten brydd, eller smiler tilbake og ser bort. 3
Othelia Skrevet 24. februar 2014 #5 Skrevet 24. februar 2014 Vet du hva jeg syns er flaut? Når jeg tar tbanen og blir helt i min egen tankeverden og har fiksert blikket på en flekk foran meg ett sted. Jeg blir helt i min egen boble og enser ikke omgivelsene eller hva som skjer foran meg. Plutselig detter jeg ut av denne boblen og oppdager at jeg har sittet og stirret på en hvilken som helst person ganske lenge. Da snakker vi som regel ikke øyekontakt, og jeg kan like gjerne stirre en fot i senk som en arm eller et ansikt. Jeg blir litt flau der og da, men det går veldig fort over. Jeg stirrer jo ikke for at det er noe spesielt/sært med personen, jeg bare enser ikke hvor jeg har blikket mitt. Med andre ord, prøv å tenk på noe annet og se en annen vei!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #6 Skrevet 24. februar 2014 det irriterer meg også. kan ikke folk bare holde øynene sine for seg selv? Anonymous poster hash: 58c58...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå