AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg og min samboer har bodd i lag i fem år nå. Det som bekymrer meg er at han liker å se på barne-tv og på barneserier. Han sier at han liker å se på barn. Men nå begynner varselampene å ringe, for han sa at han synest at småjentene var søte osv. Han likte ikke å se på filmer som er for voksne, han liker alltid filmer med barn inni bildet. Vi har ingen barn selv. Men kan det være stor sannsynlighet for at han er pedofil eller noe lignende?Anonymous poster hash: e509b...114
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Han er ikke pedofil med mindre han tenner på barna. Virker heller som han er litt barnslig, eller har en litt sær interesse for barn? Anonymous poster hash: 6071b...cb5 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Synes det lyder i overkant hysterisk. Hadde han vært pedofil hadde han neppe sittet og sett på vanlige barnefilmer og vært helt åpen om det overfor sin partner, da hadde han antagelig gjemt disse lystene så langt unna deg han kunne. Når han også sier at han "liker å se på barn" høres det ikke ut som han skammer seg eller prøver å skjule det her. Det er en rar ting å si, og nettopp derfor hadde han neppe sagt det hvis det lå noe seksuelt i det. Dette høres kanskje litt sært ut, men neppe ut som pedofili. Anonymous poster hash: 1d791...8e0 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Har ingen erfaring med pedofile, men kan ikke si at jeg vil tro han er det ut fra det du skriver her. Jeg syns også småjenter er søte..? Betyr ikke at jeg mener noe seksuelt med det. Anonymous poster hash: d23eb...df9
Hanna! Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Han trenger ikke være pedofil! Jeg synes barn er kjempesøte, men vil ikke ha sex med dem. Mange menn som synes barn er søte også 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Du burde først og fremst vurdere hvordan sexen deres er. Syns han det er ubehagelig, virker han avstengt,har han preferanser osvAnonymous poster hash: 22ff5...2f7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Sikker på han ikke vil ha egne barn da? At det er et utrykk for det?Anonymous poster hash: 99a04...ed6 2
Bernardette Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Du burde først og fremst vurdere hvordan sexen deres er. Syns han det er ubehagelig, virker han avstengt,har han preferanser osv "Avstrengt" ? Uansett, mener du TS skal kunne vurdere om samboern er pedofil dersom han har spesielle preferanser i senga? Er du ekte? 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Sex er null problem for oss og vi fungerer veldig ba i senga. Han sier ikke noe om at han ønsker å få barn, men det kan være at han er glad i barn. Men jeg synest at det er rart at en voksen ser på barnefilmer enda.Anonymous poster hash: e509b...114
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Sex er null problem for oss og vi fungerer veldig ba i senga. Han sier ikke noe om at han ønsker å få barn, men det kan være at han er glad i barn. Men jeg synest at det er rart at en voksen ser på barnefilmer enda.Anonymous poster hash: e509b...114 Enig i at det er rart, men det du forteller tilsier på ingen måte at det er noe seksuelt ved det. Han skammer seg ikke, sniker seg ikke unna og synes tydeligvis ikke dette er noen big deal. Og tro meg, de fleste pedofile tar nok ikke så lett på dette. Sært og barnslig, men helt harmløst. Anonymous poster hash: 1d791...8e0
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Han hadde nok aldri sakt noe sånt om han virkelig var pedofil...Då ville han nok prøvd og sjule det... Anonymous poster hash: 81bb6...deb
aquiz Skrevet 24. februar 2014 #12 Skrevet 24. februar 2014 Med den dritten som ofte blir lagd i dag for voksne skjønner jeg at han hellere vil se på barnetv.... 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 herregud ass...jeg likerå se på film og programmer med dyr så da er jeg vel zoofil da...jeg blir overrasket over hvor dumme folk er noen ganger.. Anonymous poster hash: d4f93...6ba 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #14 Skrevet 24. februar 2014 Og for å gjøre tråden enda mer interessant, skal jeg helle bensin på bålet: Jeg er en brony! Har et helt normalt liv ellers. Gjør det meg til noe spesielt? I think not. Anonymous poster hash: be15c...c7d
Sophie-Ann Skrevet 24. februar 2014 #15 Skrevet 24. februar 2014 Jeg ser barnefilmer, slik som Disney, Dreamworks osv...ser virkelig ikke problemet...jeg har tom gått på kino og ledd så høyt at barna mine ble flaue..
Gjest Runforit Skrevet 24. februar 2014 #16 Skrevet 24. februar 2014 Hva typer barnefilmer snakker vi om? Mange menn elsker typer asiatisk anime. Og generelt liker de også animasjonsfilmer. Mannen min og synes små barn er søte. Ser han en søt gutt eller jente så sitter han og smiler og vinker til dem. Det gjør jeg og. Ingen av oss er pedofile av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #17 Skrevet 24. februar 2014 Og for å gjøre tråden enda mer interessant, skal jeg helle bensin på bålet: Jeg er en brony! Har et helt normalt liv ellers. Gjør det meg til noe spesielt? I think not.Anonymous poster hash: be15c...c7d Hva er en brony?Anonymous poster hash: ee89c...e54 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 Hva er en brony?Anonymous poster hash: ee89c...e54 whatisabrony.com Anonymous poster hash: 1447f...369
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 Brony er mennesker som er fan av My little pony. tror jeg. Anonymous poster hash: 7a2b2...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå