AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Dette spiser jeg iløpet av en dag: Frokost: To knekkebrød med lettost, og en kopp te. Mellommåltid: Naturell gresk yoghurt fra 14-serien til Tine. Lunsj: Salat Mellommåltid: En neve valnøter, pistasjnøtter og tørkede aprikoser Middag: Veldig varierende, alt fra spagetthi bolognese til ovnsbakt laks eller mer salat. (Evt. et ekstra mellommåltid om jeg har vært på trening, som da gjerne er en YT restitusjonsdrikk, eller et knekkebrød med cottagecheese og syltetøy.) Jeg er forresten en jente på 18 år, 1.60 cm høy. Anonymous poster hash: a182a...979
Rapunzel_ Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Jeg er ett år eldre og like høy som deg, spiser MYE mer enn du gjør. Men jeg trenger mye mat, da Ser greit ut, og det viktigste er at du føler deg funker for deg og at du har overskudd til å komme deg gjennom hverdagen
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Ja, hvor mye veier du? Jeg vil gjerne ned litt i vekt, ikke mye, men veier 55, og vil ned til trivselsvekten på rundt 52 kg. Anonymous poster hash: a182a...979
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Hva er salat? Salatblader, tomat, varierende kjøtt, en neve fullkornspasta og om jeg har på dressing blir det balsamico-dressing. Anonymous poster hash: a182a...979
Gjest Runforit Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Ok, viktig med nok proteiner så godt å se at salaten har det i seg. Ville også hatt kveldsmat. Skinkeomelett eller noe. Få også gjerne inn havregrøt før trening. Da får du masse energi og presterer godt
Gjest Runforit Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 (endret) PS: ser du veier 55 kg så vektnedgang burde ikke være fokuset her, men en sterk og definert kropp. Nok mat kombinert med trening vil gi en fin balanse mellom muskler og fett. Du bryr deg vel ikke om vekta om du har en fit kropp? Se på cm, ikke på kg. Endret 23. februar 2014 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #8 Skrevet 24. februar 2014 PS: ser du veier 55 kg så vektnedgang burde ikke være fokuset her, men en sterk og definert kropp. Nok mat kombinert med trening vil gi en fin balanse mellom muskler og fett. Du bryr deg vel ikke om vekta om du har en fit kropp? Se på cm, ikke på kg. Du løper mye (har jeg lest), det gjør jeg og Kunne du kommet med et eksempel på hva du spiser til hverdags? Typ frokost, lunsj, middag og kvelds? Bare morsomt og inspirerende å se hva andre løpere spiser. Føler det er så innmari fokus på tung styrketrening og proteinpulver overalt Anonymous poster hash: 9c7f0...028
Gjest Runforit Skrevet 24. februar 2014 #9 Skrevet 24. februar 2014 Du løper mye (har jeg lest), det gjør jeg og :)Kunne du kommet med et eksempel på hva du spiser til hverdags? Typ frokost, lunsj, middag og kvelds? Bare morsomt og inspirerende å se hva andre løpere spiser. Føler det er så innmari fokus på tung styrketrening og proteinpulver overalt Anonymous poster hash: 9c7f0...028 En vanlig dag ser typ sånn ut: Frokost Rugknekkebrød med eggerøre og skinke/eggewraps med skinke, rømme og salat med avokado Lunsj: Samme som frokost evt. kyllingsalat med pinjekjerner og egg Mellom Frukt og nøtter Middag Alltid 200 gram med kjøtt stekt på kokosolje, masse grønnsaker og en god saus Kveldsmat Omelett, proteinpannekaker, havregrøt Bytter gjerne om her litt med frokost, lunsj og kvelds alt ettersom, men har stort fokus på godt med proteiner og fett og noe trege karbohydrater.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #10 Skrevet 24. februar 2014 Spis mer! Ellers ok! Anonymous poster hash: 3a268...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå