Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama til fetteren min benytter nesten hver anledning til å fortelle meg hvor ung jeg er. Fint å være ung, men føler liksom at hun skal prøve å gni det inn i hodet mitt. Hvis vi snakker om en helt ordinær ting, så kommer hun helt plutselig inn med en eller annen kommentar som omhandler min alder. Hvorfor skal dette være så utrolig viktig egentlig? Hun er da ganske ung selv enda, 30 år.

Anonymous poster hash: ed9ef...04f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har kanskje issues med sin egen alder da... Misunnelig på deg som er yngre da vet du ;)

Skrevet

Haha, djises. Hun har vel angst for at hun selv føler seg gammal :P Bare le av det, du!

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hmm.....

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre henne hvorfor det er viktig?

Anonymous poster hash: a42c3...d75

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre henne hvorfor det er viktig?

Anonymous poster hash: a42c3...d75

Hun vil ikke svare på det, tror jeg. Har indirekte prøvd å spørre flere ganger, men får liksom ikke noe svar på det.

AnonymBruker
Skrevet

Slå tilbake med samme mynt, da vel. :twisted: Om dere skulle diskutere tema som gamlehjem så kan du jo prøve å putte inn henne i den diskusjonen på en indirekte måte.. Eller direkte om du vil.. Ingen grunn til at du skal være i en offerrolle på grunn av alderen. Det kan finnes mange positive sider ved å være ung. :)

Anonymous poster hash: 6554d...22d
Gjest Riskjeks
Skrevet

Standard KG-svar er jo at hun er misunnelig ;)

Vi kan ikke vite hvorfor hun stadig kommenterer din alder, du gir for lite informasjon.

Kanskje hun er litt sosialt klønete og liksom har "hengt seg opp" i at du er ung, og bruker det hele tiden som en slags morsomhet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ung er du da, ts?

Anonymous poster hash: 993e2...d43
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ung er du da, ts?

Anonymous poster hash: 993e2...d43

Er i slutten av tenårene.

Anonymous poster hash: 71eb0...825

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...