AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Er det noen som har gjort det og vil fortelle meg hvordan dere gikk frem? Jeg og min ex gikk fra hverandre i 2007, da vår datter var 9mnd. Vi har delt foreldreansvar, men jeg har hatt hovedomsorgen hele veien. Hun har adresse hos meg. Samvær med pappaen sin annenhver helg. Jeg har oppfordret til at han skal ha mer samvær, men han synes det er nok med annenhver helg. Nå har det seg slik at jeg har hatt kjæreste noen år. Han har også barn. Vi ønsker å flytte sammen. Han bor i Akershus, men vi bor i Oslo. Så det vil si ca 30 min å kjøre. Jeg har ikke pratet med min ex om dette ennå, for jeg vet at han ikke vil like dette Selv om han kan opprettholde samværet som han har i dag. Anonymous poster hash: 0f107...408
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Be om et møte på familievernkontoret og ta saken der. Du har all rett til å flytte med barnet, og det går fint for far å kjøre 30 min for å hente/levere sitt barn ved samvær. Anonymous poster hash: 058c7...e5e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Takk for tips! Det er sikkert lurt å ta det på familievernkontoret. Anonymous poster hash: 0f107...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå