AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har en vennine som blir plaget og forfulgt av en mann. Hun har barn og hun er skilt, og hun er veldig engstelig og redd. Hun fortalte dette til meg om at den ukjente mannen hadde tatt kontakt med henne flere ganger, ved å ringe til henne minst tre ganger om dagen, og at han av og til hadde kommet hjem til henne. Vi vet alle hvem han er, bygda vi bort i er ikke så stor. Han er visst psykisk utviklingshemmet har noen sagt. Jeg har sagt at hun må gå til politiet, men hun sier til meg at politiet har vel nok å ta seg. Så hun ønsker ikke å innvolvere politiet. Men hun er selvsagt veldig engestelig for barna sine og for seg selv. Burde jeg gjort noe?, burde jeg oppsøkt denne mannen og tatt en alvorsprat med han? Anonymous poster hash: 2f37d...304
Brucelee Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Hun må selvfølgelig innvolvere politiet 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Hun burde så absolutt involvere politiet. Som oftest kan de ikke gjøre noe med saken uten at denne mannen faktisk har gjort henne noe, men hun kan så absolutt gi dem en heads up, forklare situasjonen og at hun er redd for seg selv og barna. Anonymous poster hash: 25ba9...6b5
Medusa13 Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Ville nok også kontaktet politiet og meldt fra om situasjonen, men tviler sterkt på at de foretar seg noe. Greit kanskje å ha nevnt det for noen i fall noe skulle skje. Vet du hvor sterkt psykisk utviklingshemmet han er? Tenkte om han bodde i noe form for spesialbolig med tilsyn. I så fall burde man rapportere her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå