AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Mannen og jeg er invitert i et bryllup og barna våre er ikke invitert. Syntes dette er ganske frekt av brudeparet. Tror dere det går å bare møte opp med barn uansett. og hvis de sier noe så sier vi at vi må ha gått glipp av det. De kan vel ikke forvente at vi skal dra igjen? Anonymous poster hash: 7f346...e43
Populært innlegg Muscae Skrevet 23. februar 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 23. februar 2014 Det er da helt vanlig å bli invitert uten barn. Stort sett kun brudeparets barn og nevøer/nieser som er i et bryllup. 56
Populært innlegg HedvigR Skrevet 23. februar 2014 Populært innlegg #3 Skrevet 23. februar 2014 Det er selvfølgelig ikke frekt, det er vanlig at mange ikke vil ha barn i bryllupet. Det er jo faktisk en fest, og en fest med voksne og en fest med barn er to ganske forskjellige ting, og det er helt klart opp til brudeparet hvordan de vil ha det. Å ignorere deres ønsker derimot, og faktisk ta med seg barna uansett, DET er frekt det. Stakkars barn og, som kommer til å være der bare med "kjedelige" voksne, muligens mye alkohol, pluss at de er ganske uønsket der.. 71
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Naturligvis skal dere ikke ta med ungene når de ikke er invitert. Det er ikke frekt å kun invitere de voksne. Det er derimot svært frekt å ta/seg til rette slik du skisserer i innlegget ditt. Hadde det vært i mitt bryllup, hadde dere fått beskjed om at ungene kunne sitte i bilen deres. Inn i lokalet hadde vært fullstendig uaktuelt. Også haddecdere nok endt opp som dnskkiser - paret fullstendig uten sosiale koder.Anonymous poster hash: 5c4b3...7df 35
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Her lukter det troll lang vei... Anonymous poster hash: eb02f...01a 18
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Ts her! Vi kommer ikke til å få barnevakt, så de må bli med uansett Anonymous poster hash: 7f346...e43
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Ts her! Vi kommer ikke til å få barnevakt, så de må bli med uansett Anonymous poster hash: 7f346...e43 Da bør ikke dere heller reise. Er ikke alle som ønsker barn i bryllupet sitt. Det som er frekt er å ta med barna sine som ikke er invitert. 41
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 "Vi kommer ikke til å få.." Dere må jo prøve først da! Er snakk om noen timer en kveld liksom. Og hvis det er krise, så hører dere med brudeparet om de kjenner noen som kunne hjulpet med barnevakt. Hvis dere ikke får barnevakt, så får dere la være å dra da :/ Man kan jo ikke drass med mennesker som ikke er invitert. Anonymous poster hash: a33a9...332 9
TooHawt Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Mannen og jeg er invitert i et bryllup og barna våre er ikke invitert. Syntes dette er ganske frekt av brudeparet. Tror dere det går å bare møte opp med barn uansett. og hvis de sier noe så sier vi at vi må ha gått glipp av det. De kan vel ikke forvente at vi skal dra igjen? Anonymous poster hash: 7f346...e43 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Håper ikke det kommer noen barn i bryllupet mitt.. Anonymous poster hash: 28de9...30e 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Jeg kan være barnevakt ts Anonymous poster hash: f9e62...25d 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 "Vi kommer ikke til å få.." Dere må jo prøve først da! Er snakk om noen timer en kveld liksom. Og hvis det er krise, så hører dere med brudeparet om de kjenner noen som kunne hjulpet med barnevakt. Hvis dere ikke får barnevakt, så får dere la være å dra da :/ Man kan jo ikke drass med mennesker som ikke er invitert. Anonymous poster hash: a33a9...332 Det er ikke bare noen timer, vi må også reise to timer hver vei! Jeg kan ikke skjønne hva som er så ille med å ha noen barn der! Hilsen ts Anonymous poster hash: 7f346...e43
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Det er ikke bare noen timer, vi må også reise to timer hver vei! Jeg kan ikke skjønne hva som er så ille med å ha noen barn der! Hilsen ts Anonymous poster hash: 7f346...e43 Fordi dei er ikkje invitert! Dette er brudeparet sin dag, ikkje dekans. Har du ikkje mulighet til å skaffe barnevakt så får ein vere heima med ungane mens den andre reiser. 27
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 Det er ikke bare noen timer, vi må også reise to timer hver vei! Jeg kan ikke skjønne hva som er så ille med å ha noen barn der! Hilsen ts Anonymous poster hash: 7f346...e43 Fordi bryllupsfest ikke er for barn og fordi de ikke er invitert. Jeg kan heller ikke skjønne at de har invitert troll i bryllupet sitt heller. Må bli utrolig mye gris og ekkel oppførsel ved bordet… Anonymous poster hash: eb02f...01a 28
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Enten kommer dere alene, eller så kommer dere ikke. Hva har barn å gjøre i et bryllup der festen ofte drar langt ut på natten? Mange serverer også alkohold i bryllup. Tror du kan få noen rare blikk om dere er de eneste som stiller opp med barn med. Anonymous poster hash: 61fc9...721 8
Aviendha Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 Det er ikke bare noen timer, vi må også reise to timer hver vei! Jeg kan ikke skjønne hva som er så ille med å ha noen barn der! Hilsen ts Anonymous poster hash: 7f346...e43 Det som er ille er at brudeparet ikke har tilrettelagt for at det skal være barn der! At du i hele tatt tenker på å ta med barna ubedt, er uforskammen i mine øyne. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #19 Skrevet 23. februar 2014 Ts her!Vi kommer ikke til å få barnevakt, så de må bli med uansett Anonymous poster hash: 7f346...e43 Nei, det må de ikke. Dere må takke nei til å komme i selskapet.Anonymous poster hash: 5c4b3...7df 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #20 Skrevet 23. februar 2014 Det er frekt å stille opp i et bryllupp med noen som IKKE er invitert. Det er brudeparets dag og de bestemer selv hvem de vil invitere. Skjønner godt at de ikke ønsker å ha barn der, barn har en tendens til å kreve mye og ikke minst lage mye lyd...og siden dette er brudeparets dag ønsker de neppe måtte forholde seg til barn. Barna går ikke glipp av noe, de kommer mest sansynlig til å kjede seg.. Er bra tett om dere likevel tar med barna, sikkert veldig hyggelig å være de som aldri blir invitert på noe igjen p.g.a. total mangel på sosiale antenner. Anonymous poster hash: 36c2a...25a 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå