Gjest GirlDreamer Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Sitter å fyller ut erklæringen, men vet ikke hva jeg skal skrive under når og hvor vielsen skal foregå, vet jo hvor siden vi gifter oss på Tinghuset, men vi får jo ikke bestillt tid før vi har prøvningsattesten klar... Så må jeg skrive dato for vielsen, eller holder det å bare skrive tinghuset?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Du må nok skrive dato iom. at sten kun er gyldig i en viss periode. Jeg ville satt datoen dere helst vil ha. Anonymous poster hash: a4e44...bb8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 sten=attesten Anonymous poster hash: a4e44...bb8
Residensfruen Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Vi fylte ikke ut datoen eller sted da prøveattesten er gyldig i 4 måneder. Ta med attesten på tinghuset så kan du kanskje få ønsket dato eller dere finner en ledig dato.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Vi fylte ikke ut datoen eller sted da prøveattesten er gyldig i 4 måneder. Ta med attesten på tinghuset så kan du kanskje få ønsket dato eller dere finner en ledig dato. Selvfølgelig, de regner jo ut fra når attesten utarbeides! Unnskyld, jeg tenkte alt for fort i stad. Vennligst overse AB-svaret over, og hør heller på Residensfruen. Anonymous poster hash: a4e44...bb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå