AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg var på en date. Jeg føler at jeg har fått mye avslag. Hvis en mann er interessert i noe, så er det som regel bare sex. Daten virket rolig og grei, og jeg følte samtalen var fin og vi snakket om helt seriøst vanlige ting. Etterpå skrev jeg at vi kunne gjerne gå en tur en annen gang også. Da skrev han: lei for å si dette.... Du er en hyggelig og fin jente, men vi er nok for forskjellige. Jeg orket ikke annet enn å skrive tilbake : lykke til. Uff er vondt å få en slik kommentar, og nå går jeg rundt å lurer på hva som er galt med meg....ee jeg ikke pen nok? Er det noe de typene reagerer på ? Jeg synes selv at jeg har et helt okey utseende, men nå tror jeg nesten at det er noe galt med mitt utseende siden dette skjer gang på gang. Skal jeg bare gi opp menn? Noen som har opplevd slike ting også? Hva skal jeg tro om dette?Anonymous poster hash: f1d66...96b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Jeg var på en date. Jeg føler at jeg har fått mye avslag. Hvis en mann er interessert i noe, så er det som regel bare sex. Daten virket rolig og grei, og jeg følte samtalen var fin og vi snakket om helt seriøst vanlige ting. Etterpå skrev jeg at vi kunne gjerne gå en tur en annen gang også. Da skrev han: lei for å si dette.... Du er en hyggelig og fin jente, men vi er nok for forskjellige. Jeg orket ikke annet enn å skrive tilbake : lykke til. Uff er vondt å få en slik kommentar, og nå går jeg rundt å lurer på hva som er galt med meg....ee jeg ikke pen nok? Er det noe de typene reagerer på ? Jeg synes selv at jeg har et helt okey utseende, men nå tror jeg nesten at det er noe galt med mitt utseende siden dette skjer gang på gang. Skal jeg bare gi opp menn? Noen som har opplevd slike ting også? Hva skal jeg tro om dette?Anonymous poster hash: f1d66...96b Det er ikke noe galt med deg. Og du er helt sikkert pen nok, men vil du ikke være noe mer enn bare pen når noen først liker deg? Når noen synes du er spesiell og ikke bare pen, så vil det garantert vare lengre også. Hvis du søker ekte kjærlighet så er det dette du må ønske deg.. Vær deg selv på en fin måte og håp at noen før eller siden får øye på deg... Eller at du får øye på han.Anonymous poster hash: 42322...4b6 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Trådstarter skriver: ja jeg vil være mer enn pen. Er jeg normal som følte meg såret nå, altså etter å ha vært på date, også avslår daten min med slik beskjed ned det samme? Anonymous poster hash: f1d66...96b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Behøver ikke å være utseende det var noe gale med. Han følte kanskje ikke at kjemien var der? Anonymous poster hash: 67bcb...913 3
krepsen33 Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Jeg var på en date. Jeg føler at jeg har fått mye avslag. Hvis en mann er interessert i noe, så er det som regel bare sex. Daten virket rolig og grei, og jeg følte samtalen var fin og vi snakket om helt seriøst vanlige ting. Etterpå skrev jeg at vi kunne gjerne gå en tur en annen gang også. Da skrev han: lei for å si dette.... Du er en hyggelig og fin jente, men vi er nok for forskjellige. Jeg orket ikke annet enn å skrive tilbake : lykke til. Uff er vondt å få en slik kommentar, og nå går jeg rundt å lurer på hva som er galt med meg....ee jeg ikke pen nok? Er det noe de typene reagerer på ? Jeg synes selv at jeg har et helt okey utseende, men nå tror jeg nesten at det er noe galt med mitt utseende siden dette skjer gang på gang. Skal jeg bare gi opp menn? Noen som har opplevd slike ting også? Hva skal jeg tro om dette?Anonymous poster hash: f1d66...96b Du skriver at samtalen gikk fint. Var det en samtale eller var det en monolog? Jeg har selv sagt tilsvarende jenter flere ganger, det skyldes en av to grunner; 1. Hun prater bare om seg selv, hva hun vil, hva hun trenger, hva hun ønsker seg osv. 2. Hun sier noe som går på akkord med verdiene mine type 1 er mest vanlig 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Behøver ikke å være utseende det var noe gale med. Han følte kanskje ikke at kjemien var der? Anonymous poster hash: 67bcb...913 han skriver at jeg var en hyggelig og fin jente, men at han følte vi var for forskjellige. Jeg ble overrasket, for det virket som om han ville finne på mer enn bare tur utifra måten han uttrykte seg på, altså der og da. Men jeg følte for å gå hjem. Jeg ble litt oppgitt av dette. Må innrømme det.Anonymous poster hash: f1d66...96b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Kanskje du neste gang skal spørre han som "dumper" deg med å forklare, si at du ikke er ute etter å krangle med han men vil vite hvordan du kan forbedre deg, om det har med personligheten å gjøre. Er det utseende så er det kanskje noen enkle grep du kan gjøre, å endre deg helt skal du selvsagt ikke gjøre, du må finne en fyr som liker deg som du er. Men f.eks bruke mindre eller mer sminke, eller litt andre klær. Men heller ikke endre personligheten din så mye, du er den du er. Anonymous poster hash: 545d0...44e 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Trådstarter skriver: ja jeg vil være mer enn pen. Er jeg normal som følte meg såret nå, altså etter å ha vært på date, også avslår daten min med slik beskjed ned det samme? Anonymous poster hash: f1d66...96b Det er helt normalt å føle det slik, ja.. Og egentlig er det ikke så rart at TS føler det slik heller. Dette er vel grunnen til at jeg har kuttet ut dating. Det blir så sykt seriøst! Folk tar seg ikke tid til å bli kjent med hverandre. Hvordan skal man ellers klare å se om en person er spesiell? Det finner man ikke ut av på en date hvor man leter etter the perfect match. Og kjemi oppstår ikke nødvendigvis med en gang heller. Jeg lever heller etter prinsippet om å gjøre det jeg liker best og så får det som er ment for å skje, skje når det er meningen at det skal skje :-P. Det er mange jeg kjenner som har funnet hverandre på den måten.Anonymous poster hash: 42322...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har forresten vært på dater selv hvor fyren har vært kjekk og kjempe hyggelig, men kjemien har manglet. Så da har jeg sagt det. Da har jeg ikke klart å ordlegge det helt. Anonymous poster hash: 545d0...44e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Du skriver at samtalen gikk fint. Var det en samtale eller var det en monolog? Jeg har selv sagt tilsvarende jenter flere ganger, det skyldes en av to grunner; 1. Hun prater bare om seg selv, hva hun vil, hva hun trenger, hva hun ønsker seg osv. 2. Hun sier noe som går på akkord med verdiene mine type 1 er mest vanlig jeg var nervøs. Snakket roligere enn jeg pleier å gjøre på dater. Ville virke selvsikker ut. Jeg følte at han var en mer inneslutter stille type enn meg. Til tider følte jeg at han ikke visste hva han skulle prate om. Det er det jeg reagerte på. Jeg spurte spørsmål til han , helt vanlige kjedelige. Jeg følte at det som var gale var at han ble veldig stille i lengre perioder. Føler at han virket innesluttet. Han var 42 år og har ingen barn og ingen langvarige forhold bak seg. Anonymous poster hash: f1d66...96b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Han sa ihvertfall fra tidlig. Du finner noen andre du klaffer bedre med Anonymous poster hash: c9690...432 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Kanskje du neste gang skal spørre han som "dumper" deg med å forklare, si at du ikke er ute etter å krangle med han men vil vite hvordan du kan forbedre deg, om det har med personligheten å gjøre. Er det utseende så er det kanskje noen enkle grep du kan gjøre, å endre deg helt skal du selvsagt ikke gjøre, du må finne en fyr som liker deg som du er. Men f.eks bruke mindre eller mer sminke, eller litt andre klær. Men heller ikke endre personligheten din så mye, du er den du er. Anonymous poster hash: 545d0...44e . ja jeg burde gjerne bedt om han kunne gi meg en forklaring på hva det var, og hvorfor han mente vi var så forskjellige. Jeg kan ikke forstå grunnen til det for utifra mitt inntrykk så var det ingenting galt sagt av ord på daten. Vi snakket om det samme jeg og han hadde skrevet om på forhånd. Hadde samtalen blitt skrevet, hadde jeg ikke blitt dumpet så jeg føler at her var det noe annet. Jeg reagerte på at da han møtte meg ville han gi meg en klem. Det kunne han også latt vær. For da tror jo en lett at den andre er interessert. Jeg ble ihvertfall skeptisk til mitt utseende pga jeg har opplevd enten dette eller blitt brukt for sex så mye før. Anonymous poster hash: f1d66...96b 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Han sa ihvertfall fra tidlig. Du finner noen andre du klaffer bedre med Anonymous poster hash: c9690...432 jeg angrer nå på at jeg i det hele tatt ga han et svar tilbake først...der jeg skrev at vi gjerne kunne gå tur. Men gjort er gjort. Heretter får mannen skrive først. Ihvertfall neste gang,Anonymous poster hash: f1d66...96b
krepsen33 Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 jeg var nervøs. Snakket roligere enn jeg pleier å gjøre på dater. Ville virke selvsikker ut. Jeg følte at han var en mer inneslutter stille type enn meg. Til tider følte jeg at han ikke visste hva han skulle prate om. Det er det jeg reagerte på. Jeg spurte spørsmål til han , helt vanlige kjedelige. Jeg følte at det som var gale var at han ble veldig stille i lengre perioder. Føler at han virket innesluttet. Han var 42 år og har ingen barn og ingen langvarige forhold bak seg.Anonymous poster hash: f1d66...96b 42, ingen langvarige forhold og ingen barn. Hva vil du med fyren? Det er jo røde flagg over hele linja
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 jeg var nervøs. Snakket roligere enn jeg pleier å gjøre på dater. Ville virke selvsikker ut. Jeg følte at han var en mer inneslutter stille type enn meg. Til tider følte jeg at han ikke visste hva han skulle prate om. Det er det jeg reagerte på. Jeg spurte spørsmål til han , helt vanlige kjedelige. Jeg følte at det som var gale var at han ble veldig stille i lengre perioder. Føler at han virket innesluttet. Han var 42 år og har ingen barn og ingen langvarige forhold bak seg.Anonymous poster hash: f1d66...96b Dette høres ut som veldig dårlig gjensidig kjemi.... Ser du ikke det selv? Det skal ikke være slik. Anonymous poster hash: 7bf91...a70 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 42, ingen langvarige forhold og ingen barn. Hva vil du med fyren? Det er jo røde flagg over hele linja Jepp, jeg fikk loser vibes. Vær glad du ble kvitt han ts. Anonymous poster hash: 2f0c8...f50 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #17 Skrevet 23. februar 2014 42, ingen langvarige forhold og ingen barn. Hva vil du med fyren? Det er jo røde flagg over hele linja Det er det da vel ikke. Det er ikke alle som har møtt den rette, og dersom alle fra han fyller 30 tenker at ingen svært lange forhold og ingen barn er et faresignal ved ham,- så ender jo nettopp fyren opp uten kjæreste og barn kun fordi nesten alle tenker slik...! Anonymous poster hash: 7bf91...a70 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 42, ingen langvarige forhold og ingen barn. Hva vil du med fyren? Det er jo røde flagg over hele linja leser nå at han er 43 år, ingen barn. Husker at han skrev at han ønsket barn, jeg hadde skrevet det i min profil. Han har datet en del, men ikke hatt noe lange forhold, det hadde blitt mest med et treff. Jeg føler at noe skurrer for hvis han var en seriøs grei mann så tror jeg at det skulle litt til for at han alltid var singel.....jeg er åtte år yngre enn han. Men au...nettdating virker overfladisk ut, for er så ekkelt å bli kuttet etter en date...uten at noe galt er skjedd.personen fikk ikke vite mer om meg enn han visste på forhånd.... Så forstår ikke hvordan han kunne si vi var ulike. Anonymous poster hash: f1d66...96b
Hokus Pokus Skrevet 23. februar 2014 #19 Skrevet 23. februar 2014 Vær glad for at han er tydelig fra starten av så slipper noen å bli såret senere. Jeg for min del merker fort om det er interesse eller ikke. Det er neppe noe galt med deg. Han følte nok bare at det ikke stemte og da pakker du med deg den erfaringen og går videre 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #20 Skrevet 23. februar 2014 Jepp, jeg fikk loser vibes. Vær glad du ble kvitt han ts. Anonymous poster hash: 2f0c8...f50 trådstarter: jeg også. Jeg har en fetter som er barnløs men tror han er litt spesiell type. Men dømmer ikke min fetter sånn sett. Men denne fyren ...,jo jeg vil tro at det er en grunn for at han er 43 og barnløs. Det virker veldig overfladisk ut den måten han vraker på etter kun en liten gåtur. Anonymous poster hash: f1d66...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå