Gå til innhold

Han sa "i love you". Elsker han meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen i 3 mnd. Og for min del er det et veldig spesielt forhold og ke har aldri møtt eller vært sammen med en så god mann som han. Han sier det samme tilbake så det virker som han tar forholdet veldig seriøst. Planlegger flytting sammen til høsten og ferie etc.

Vi har sagt at vi er glade i hverandre det sier vi hele tiden.

Men nå har han begynt å si "i love you".

Han skriver det på meldinger og sier det også direkte til meg.

Sier det samme tilbake.

Men hva kan han legge i disse ordene?

Elsker han meg men pakker ordene litt inn i et annet språk?

Jeg for min del er veldig klar for å fortelle han at jeg elsker han for det føler jeg at jeg gjør. Men er redd for å konfrontere han med det han sier, redd for at han "bare" mener at han et glad i meg og jeg ender med å føle meg som den dummeste i verden..

Anonymous poster hash: 465b3...bf9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå :))) Det gjorde vi sååå lenge hehe

Vi elsket hverandre så høyt at vi nesten sprakk,men var livredde for å gjøre oss såpass sårbare.

Takk for at du minnet meg på første gang han sa han elsket meg :)))

Anonymous poster hash: b00cc...ea1

Skrevet

Synes ikke du skal vaere redd for aa si det. Om han ikke er klar for aa si det tilbake saa ikke bli satt ut, men hvis dere faktisk planlegger aa flytte sammen saa boer det jo vaere seriost.

Skrevet

Hvis dere skal flytte sammen, planlagt ferie og han sier "I love you", så tror jeg det er helt trygt å si jeg elsker det :) Hvis han da plutselig blir usikker, så må det være ondsinnet planlegging for å drite deg ut fra hans side, som må bunne ut i en personlighetsforstyrrelse eller verdens største missforståelse.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...