Gå til innhold

Sykt kjærlighetssorg, selv om jeg selv gjorde det slutt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og lurer så klart på hvorfor det er sånn?? Orker ikke mer av løgn og det å ikke klare å ha tillit til han. Sank så lavt at jeg ba om godt vær, og sa meg villig til å jobbe med problemet sammen med han. Da fikk jeg i svar at han ikke orker mer fordi det er slitsomt å være sammen med meg når jeg ikke eier tillit. Synes ikke det er så merkelig jeg, men.. Helt siden jul har vi planlagt å dra på hytta til familien hans i vinterferien, og jeg regna så klart med at det var uaktuelt. I følge meg selv, så er jeg i stor sorg, og gråter mye. Sendte han sms i dagtidlig om at jeg synes det er trist å tenke på at ting er som det er når vi egt skulle på hytta osv.. Da ringte han, og sa at vi drar som planlagt.. Men han vil ikke være sammen med meg.. Kan ikke tenke meg at noen har vært i samme situasjon, men er det det?? Evt synspunkter?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løgn er det verste i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Løgn er det verste i et forhold.

Enig. Det er hans egen feil at ts ikke har tillit til han. Og nå prøver an å overføre skylden på henne. Veldig typisk for løgnere.

Ts, vær glad du er kvitt han. følelsene du kjenner på har endel å gjøre med at han har sveket deg. du føler deg sveket fordi du ga så mye av deg selv i forholdet og fikk ingenting tilbake. Det blir bedre etterhvert. :hug:

Anonymous poster hash: c995d...7be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...