AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Jeg får innimellom levert pakker med DHL hjemme. Det er 100 m fra ytterdøren til postkassen og man går rett forbi postkassen fra parkeringsplassen. Jeg er funksjonshemmet så jeg bruker ganske lang tid på å hente posten. Er det frekt av meg om jeg spør budet om han kan ta med seg posten på veien? Anonymous poster hash: 1757d...e3e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Det synes jeg er greit. Du får akseptere det uten videre hvis han sier nei, men han skjønner nok at det er litt upraktisk for deg. Helt harmløst å spørre. Anonymous poster hash: 2a0b5...664 9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Det synes jeg er greit. Du får akseptere det uten videre hvis han sier nei, men han skjønner nok at det er litt upraktisk for deg. Helt harmløst å spørre. Anonymous poster hash: 2a0b5...664 Ja, selvfølgelig skal han kunne si nei. Bør jeg si det når jeg spør, at det er greit å si nei? Anonymous poster hash: 1757d...e3e
Blod Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Det er vel ikke frekt. Om han ikke gidder er det jo bare å si nei, men skjønner ikke hvorfor han ikke skulle giddet å bruke 5 sekunder på å ta med seg posten
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Ja, selvfølgelig skal han kunne si nei. Bør jeg si det når jeg spør, at det er greit å si nei?Anonymous poster hash: 1757d...e3e Du kan godt si "Ikke noe problem hvis det ikke er greit", men jeg tror ikke nødvendigivs at du er nødt til å si det heller. Bare spør pent og hyggelig og si eventuelt at det er litt mer slit enn for deg enn for folk flest å hente posten, det går sikkert helt fint. Synes i hvert fall ikke dette er frekt, det koster ham så lite og sparer deg ganske mye. Hadde jeg vært budmann hadde det i hvert fall ikke vært noe problem for meg Anonymous poster hash: 2a0b5...664
Gjest hva som helst Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Jeg hadde syntes det var hyggelig å kunne hjelpe med noe sånt dersom jeg var bud Det koster jo så lite
Adhara Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Bare spør du, tenker meg at han gjerne vil hjelpe deg. Folk flest er snille med hverandre
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 Jeg synes du kan spørre pent. Og hvis budet da svarer ja, og det skjer ofte, så synes jeg du bør gi en liten påskjønnelse/tips. (For kun en sjelden gang bør det holde med en hjertelig takk.) Anonymous poster hash: ef994...0f6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #9 Skrevet 27. februar 2014 Har du smerter når du må hente posten, eller er det fordi det bare er tungt? Om du ikke har smerter er det ikke godt å få brukt kroppen og samtidig få litt frisk luft? Anonymous poster hash: 07cd9...77b
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #10 Skrevet 27. februar 2014 Ganske hjerneløst svar. Unnskyld! Anonymous poster hash: 07cd9...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå