AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #1 Skrevet 23. februar 2014 Har lagt merke til at det dukker opp en god del gutter/menn på Tinder som jeg enten vet hvem er og vet at har en kjæreste, eller de har bilde av seg selv i omfavnelse med en dame eller det verste: en fyr som hadde bilder fra noe jeg antar er fra hans eget brullyp da det var bilde av et brudepar på kirketrappa. Hva er greia egentlig? Er det sånn at det er helt normalt å ha Tinder selv om man er i et forhold? Jeg har en som idag har blitt mer en bekjent, men som var en av de nærmeste vennene mine gjennom oppveksten. Hun har vært i et seriøst forhold de siste fem årene. Igår dukket kjæresten hennes opp på Tinder og det stod "aktiv for 2 timer siden". Hvis dette fortsatt hadde vært en nær venninne, burde jeg ha sagt det? Tullet litt med om de er på Tinder begge to kanskje for å sjekke om de fortsatt er attraktive for andre, bare for å se om hun egentlig er klar over det? Jeg skjønner heller ikke hvordan disse gutta tenker at de skal få noe særlig med match der inne, når de har brullypsbilder og bilder med damer som bilde? Anonymous poster hash: 7e51e...73e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #2 Skrevet 23. februar 2014 Eller han som skriver at han ikke kan ha bilde av ansiktet sitt der, og derfor har bar overkropp. Og at han er i et forhold og håper noen vil bruke han Anonymous poster hash: da3d0...959
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #3 Skrevet 23. februar 2014 Menn er ekle og utro. Det er ingen tvil om det. Anonymous poster hash: 741d9...4e2 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #4 Skrevet 23. februar 2014 Samboer hadde tinder men slettet. Nå har jeg det og sier klart i fra til de jeg får match med at jeg har kjæreste og er kun interessert i nye venner (utvide nettverket mitt). Anonymous poster hash: 56dd9...da7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Menn er ekle og utro. Det er ingen tvil om det. Anonymous poster hash: 741d9...4e2 For det er ikke kvinner? Anonymous poster hash: 8269a...9c7 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Er tinder det samme som match?Anonymous poster hash: e28b1...598
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #7 Skrevet 23. februar 2014 Mulig noen har Tinder bare av ren nysgjerrighet. Jeg har ingen planer om å treffe noen eller "like" noen på Tinder. Bare var nysgjerrig på hva det er og hvordan det funker, siden alle har snakket så mye om det. Men nå er jeg singel da, så det gjør ikke noe om jeg har det. Hadde jeg hatt kjæreste, så hadde jeg ikke laget meg Tinder. Anonymous poster hash: 4da64...47c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #8 Skrevet 23. februar 2014 For det er ikke kvinner? Anonymous poster hash: 8269a...9c7 Men du, det er jo stort sett menn som har behov for å stikke pikken i alt som rør seg. Da passer jo samleie-appen Tinder ypperlig. Er garantert mange uvitende samboer og ektefeller der ute som aner fred og ingen fare mens mannen sitter og napper laksen til jenter på Tinder. GARANTERT. It's going down, I'm yelling TINDER! Anonymous poster hash: 741d9...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #9 Skrevet 23. februar 2014 Jeg var bare nysgjerrig. What's all the fuzz about, liksom. Sjekke ut hvilke kjentfolk som var der. Anonymous poster hash: 7e872...3f1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #10 Skrevet 23. februar 2014 Samboer hadde tinder men slettet. Nå har jeg det og sier klart i fra til de jeg får match med at jeg har kjæreste og er kun interessert i nye venner (utvide nettverket mitt).Anonymous poster hash: 56dd9...da7 Da håper jeg du har skrevet det i teksten der du kan skrive noe om deg selv. Hvorfor er du ute etter venner på Tinder? Du kan jo få deg venner alle andre steder enn en sjekkeapp vel? Dodgy! Anonymous poster hash: da3d0...959 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #11 Skrevet 23. februar 2014 Jeg var bare nysgjerrig. What's all the fuzz about, liksom. Sjekke ut hvilke kjentfolk som var der. Anonymous poster hash: 7e872...3f1 Men du får jo ikke match med vennene dine på facebook. Anonymous poster hash: da3d0...959
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #12 Skrevet 23. februar 2014 Men du får jo ikke match med vennene dine på facebook. Anonymous poster hash: da3d0...959 Hva mener du? Anonymous poster hash: 7e872...3f1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #13 Skrevet 23. februar 2014 Du får jo ikke opp egne facebookvenner. Bare venner av venner. Anonymous poster hash: da3d0...959
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #14 Skrevet 23. februar 2014 Du får jo ikke opp egne facebookvenner. Bare venner av venner. Anonymous poster hash: da3d0...959 Jeg fikk opp egne venner. Da har de isåfall endret på det etter at jeg hadde det (november). Anonymous poster hash: 7e872...3f1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #15 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har fått opp egne venner. Så sent som for et par dager siden. Anonymous poster hash: 4da64...47c 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #16 Skrevet 23. februar 2014 Men dere som sier at dere har Tinder for å se egne venner fra Facebook - hæ? Hvorfor må du ha Tinder for det? Holder det ikke med Facebook? Og er det virkelig noen som bruker Tinder for å finne seg nye venner? Har aldri hørt om det og mange jeg kjenner bruker Tinder.. er det liksom sånn at du trykker like på en fyr du syntes ser ut som en person du kunne tenke deg å være venner med, også sender du melding og sier at "hei. vil du møtes for å bli venner?" ? Unnskyld hvis jeg er litt treig, bare lurer. Anonymous poster hash: 7e51e...73e 2
Gjest HerName Skrevet 23. februar 2014 #17 Skrevet 23. februar 2014 Kjæresten min var nysgjerrig på om han kjente noen som hadde det, men det betyr virkelig ikke at han ville møte noen og ha sex.
OppNedPåAlt Skrevet 23. februar 2014 #18 Skrevet 23. februar 2014 Har pratet med flere som har dame på Tinder. Måtte jo finne ut hva de gjorde der. Han ene skulle utvide nettverket sitt, få venner liksom. Sånne single jenter. Han andre var nysgjerrig på hva som var på markedet. Sånn skikkelig nysgjerrig. Sånn, klar til å være utro nysgjerrig. Måtte blokkere begge for jeg hadde ikke samvittighet til det der. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 Da håper jeg du har skrevet det i teksten der du kan skrive noe om deg selv. Hvorfor er du ute etter venner på Tinder? Du kan jo få deg venner alle andre steder enn en sjekkeapp vel? Dodgy!Anonymous poster hash: da3d0...959 Er vel strengt talt ikke ditt problem? Anonymous poster hash: 56dd9...da7
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2014 #20 Skrevet 28. februar 2014 Hvis folk i forhold er på Tinder så er det deres problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå